Guzzina na všechny cesty a dlouhé výlety. Motor je ale pěknej divočák, je dost neklidnej a hlasitě burácí široko daleko. Mezi samýma těma GéeSama vyčnívá z řady a je to tedy exluzivní mašina, která se hned tak nevidí. Navíc v "módní" bílé barvě.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1200 GS: Neúměrně se platí za samotný název BMW, navíc ji má už moc lidí.
Buell XB12X Ulysses: Ačkoliv jde o maximální originalitu různých technických řešení, nevyhovuje mi svými kompaktnějšími rozměry dané příbuzností s ostaními modely značky. Nejistá budoucnost fabriky.
První dojmy - Úvodní vibrace při nastartování za jízdy téměř úplně zmizí. Široká řidítka dobře padnou do rukou a usnadňují jízdu v malé rychlosti na křižovatkách. Ale v létě je při jízdě ve městě hodně cítit žár od válců, což je dost nepříjemné. Naopak při chladném počasí si lze o hlavy válců zahřát ruce i za jízdy (pokud nemáte k dispozici vyhřívané rukojeti).
Doplňky na motorce - Kryty rukojetí, boční padací rám, přídavná světla, boční kufry Kappa, kanystry 3L a 2L, kryt zadního odpružení, origo MG tankvak.
Recenze
Dá se cestovat vysokými rychlostmi po dálnicích a přitom na člověka skoro nefouká a neprší. Na nohy taky není zima a v rukou nejsou cítit vibrace. Jen to sedlo je při delší jízdě trošku tvrdší, zato však prostorné. Od 6 tis. otáček se ty dva buchary do V přímo rozeřvou a vaše pozadí to zatlačí do sedadla spolujezdce. Motor o sobě dává neustále vědět a zvlášť při pomalé jízdě to chce citlivou ruku na plynu.
Krásná strojovna, mám jí taky a pořád se nemůžu nabažit radosti z jízdy.
Gratulace a ať slouží
Stelvia se MG povedla 10b
Luxusní zajímavá a jedinečná strojovna 10
Skělá mrška . Bohužel pro mě zatím dost drahá, jinak je to srdcovka co?! No vlastně jako všechny (naše) Italky Přeju soustu dobrých zážitků...