PROFIL MOTORKY

Honda CBR 600RR (2005)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Hillman
Vloženo 29.7.2010
Aktualizováno 2.8.2014
Zobrazeno 9 727x
HODNOCENÍ PROFILU OD 44 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Splněný dlouhý sen a jsem hrozně šťastný! Nemám ji moc dlouho, ale něco už o ní vím.

Více fotografii

První dojmy - Paráda, je to honda, takže není co řešit ...

Recenze

Hned od začátku, jak se tento model začal vyrábět jsem se do něj zamiloval. Proto jsem volil koupi CBR 125 R a při výběru dospělejší motorky jsem zůstal kvůli penězům a strachu u přijatelnějšího Horneta 600. Po chycení nějakých těch začátků s dospělejší motorkou jsem začal uvažovat o koupi CBR 600 RR. Bádal jsem po internetu, počítal své našetřené finance a bál se jaká bude jízda na supersportu. Nyní již sen není pouhou iluzí, ale skutečností! Za těch pár kilometrů co spolu máme vím asi toto:

Průjezd městem či dědinou je hrozný pro zápěstí!
Podvozek se s Hornetem nedá srovnávat! CBR jede přesně tam, kde člověk chce.
Lékárnička, žárovky a nářadí nevím kde dám!
Docela bych uvítal ukazatel rychlosti již od výrobce.
Od nízkých otáček se sbírá pěkně k vysokým.
Sedačka tvrdší, ale problém s ní nemám.

Přesednutí z Horneta na CBR 600 RR byl pro mě šok. Ale už si zvykám a nyní se těším na každou další jízdu, kdy usednu za řídítka tohoto mazlíka. A co do budoucna? Plánuji si to asi takto - kombinéza PSI, výfuk Akrapovič, tlumič řízení a přepákování.

Moje motorkářská výbava:
Helma Scorpion EXO 1000
dvojdílná PSI Hubík kombinéza GRAFO (cesta)
jednodílná PSI Hubík kombinéza (okruhy)
Clover RS-4 rukavice
Boty FORMA ARROW
Kukla BRUBECK
nákrčník

Jak hloupí Honza k motorkce přišel
Stalo se to náhle a nečekaně. Mrknutím na motoinzerci bylo jasné, že se bude měnit strojovna! V první řadě prodat miláčka Horneta, vybrat celoživotní úspory z účtu a hurá do Ostravy na CBR 600 RR. Fotky na netu vypadali pěkně a nechtělo se nám věřit, že taková bude i ve skutečnosti! Ovšem opak byl pravdou! Byla božská a krásná! Menší škrábanečky běžným používáním tam jsou, ale nic vážného a opravdu nic nebránilo v cestě si potřást rukou a vyrazit směr domov se supersportem!

Hárdkór seznamování
Tenkrát svítilo nádherně slunce, teplota šplhala ke 30°C a asfalt se přímo tavil. Nic nebránilo prvnímu svezení se na čistokrevném supersportu (z Ostravy na CBR jel kámoš). Po ujetí několika metrů jsem hned věděl, že zápěstí bude dostávat záhul, sedačka je kruciš tvrdá než u Horneta a ovladatelnost motorky ... no prostě HRŮŮŮZA! Opravdu jsem byl z toho zklamán a po 60 Km jsem byl hotový více, než kdybych měl celý den vozit kolečka písku. Takže se jelo domů a dá se říci, že jsem vzpomínal na pěkné chvíle s Hornetem.

Už je doma nějaký pátek
S motorkou mám od koupi do konce sezóny 2010 najeto kolem 6000 Km. Musím říct, že první kilometry byly hrozné jak jste mohli číst výše. Ale teď, teď je to o něčem jiném. Na motorku jsem si zvykl a jsem s ní jedno tělo (tedy si myslím ). Ze strany na stranu jde opravdu velmi rychle a ten podvozek, PANE BOŽE ten podvozek, jedním slovem SUPER! Jen co jsem si všiml hned od začátku, tak otáčení na místě není to co s hornetem. Ale dá se to čekat! Prostě každá další vyjížďka s motorkou je pro mě zážitek, který si užívám více než s Hornetem! A dle mého, tak to má mít každý motorkář .

No jo brzdí to!!
Co k brzdám říci?? Tak hlavně brzdí to jak sviňa! Můžu tedy srovnávat jen s pár motorkama, ale takto ostré brzdy jsem ještě nikde neviděl, no vlastně jsem na ničem neřídil! Co mě ale udivilo, je to, že v základu jsou brzdové hadice gumové. Tím pádem jsem zvědav, jak to bude brzdit až dám pancéřové hadice. U horneta to bylo znát a zde si troufnu tvrdit, že to bude stát na místě! A na předek to půjde jedna báseň i když to jde i bez nich!!

Rozborka - sborka
Sundání a opětovné složení plastů na motorku, nemůžu s žádným supersportem srovnávat. Ale co se týče rychlosti a přehlednosti dílů, tak si myslím, že Honda to má vymyšleno dobře. Všechny hlavní šrouby povolíte jedním imbusem a kromě přední masky, máte odstrojenou celnou motorku. Přední maska je složitější na rozebrání a složení, ale po pár hodinách hned budete vědět, co a jak patří! Co se týká laminátů, tak to je zde jiná LIGA. Během krátké chvíle jsou z motorky a opětovné namontování je během lusknutí prstů!

Kokpit
Jestli sedíte na CBR 125 R, či Hornetu 600 a nebo na této motorce, HONDA má všechny přepínače stejné! Nemusíte hledat klakson, nemusíte hledat startovací čudlík, nemusíte hledat ... Prostě je to HONDA a je super, že nemusím přemýšlet kde co je a soustředit se na to! Co se týká displeje, tak zde máte vše co potřebujete a já osobně nepotřebuju více! No ... tedy vlastě JO! POTŘEBUJU!!! A to ukazatel zařazeného stupně. Mohli ti kluci šikovní od Hondy, tento nepatrný údaj někde umístit a hned bych je měl opět o něco radši! Ale tato drobnost se vyřeší ... časem

Obrátit či neobrátit
Díky koupi přepákování jsem na motorce obrátil řazení, 1 nahoru a 2-3-4-5-6 dolů. Jaký to má dopad na běžnou silnici? No abych byl upřímný, tak skoro žádnou, jen že máte racing řazení. Ale pro okruhové ježdění to smysl má! Je pravda, že na okruhu jsem ještě nebyl, ale z jízdy po silnici jsem poznal, že obrácené řazení je fakt výhoda. Při výjezdu ze zatáčky vám přeřazení na vyšší rychlostní stupeň nerozhodí motorku a tím pádem se můžete nádherně soustředit na zvolenou stopu a jízdu. Takže opravdu to do sebe něco má. Jen se člověk nesmí spléct v řazení, to by se pak děli věci

Obuv, pryž, pneu
Je to laborace a po tom co mě na slovakiaringu ujel zadek a motorka jela po boku, tak si netroufám psát něco o gumách. Každý musí zkoušet, zkoušet a zkoušet.
Co sezóna 2012? - Díky pouze okruhovému ježdění vyzkouším Bridgestone R10, jak střední tak tvrdou směs.

Papá, ale i ŽERE
Co se týče spotřeby, tak tu u motorky vůbec neřeším. Motorka je tu na potěšení a řešit spotřebu a jezdit za levno to prostě nejde! Nicméně pro neznající jezdce, kteří chtějí jít do CBR 600 RR zde udám pár čísel. Takže při běžném tempu na okreskách si vezme kolem 6-7 litrů. Na dálnicích a rychlejší přesunech papá kolem 8 litrů na sto a co se týká okruhu, tak tam žere jak tank. Ale kdo by to nečekal! Za 20-25 minut jízdy na okruhu si s přehledem těch 6 litrů vezme z nádrže, takže s tím počítat.

Jak to bylo v sezóně 2011
Páni jak to rychlo uteklo. Plánů bylo hodně ale jen málo se jich uskutečnilo. Hlavní věcí bylo okruhové ježdění, což se z převážné většiny ježdění splnilo. Seznamování s okruhem bylo super. Poznal jsem nové lidi, zažil skvělou atmosféru v paddoku a zjistil, že asfalt je fakt tvrdý! Další sezónu budem pokračovat, pokud nám to finance dovolí! Co se týká silnice, tak se jezdilo hlavně na začátku sezóny a ke konci se díky laminátům do provozu nevyjelo. Stálé přehazování plastů a laminátů mě nebavilo a tak jsem v těch největších hicech nejezdil. Buď jezdit jen okruh a nebo si koupit i něco na cestu! No uvidíme na jaře jak vše dopadne!!

Podvozek
Jelikož se změny v podvozku mají dělat ze základního nastavení, tak jsem ho tak nastavil:

PŘEDEK:
Předpětí pružiny: 5 otáček po směru hodinových ručiček z minima
Komprese: 2 1/2 otáčky z full pozice
Odskok: 2 1/2 otáčky z full pozice
ZADEK:
Předpětí pružiny: 4 pozice
Komprese: 10 kliknutí z full pozice
Odskok: 2 1/2 otáčky z full pozice

Takže teď uvidíme jak se motorka bude vodit na okruhu!

Sezóna 2011:
Brno - 2:31.317 T (2:29 R)
Slovakiaring - 2:37.436 T

Sezóna 2012: (po roční pauze)
Brno - 2:38 R
Slovakiaring - 2:40.682 T

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
dareckov
dareckov napsal 04.05.15 v 15:45

Prostě hujda

RepsolGirl
RepsolGirl napsal 27.10.12 v 08:29 10b.

Super, super, super!! 10b. a díky... teď se hlavně s mojí novou kočkou musíme seznámit.. a pak se snad na ten okruh taky dostanu..

Pája13
Pája13 napsal 05.12.11 v 17:10

Paráda. Ať ti dělá stále radost! 10 b.

CBRadonRR
CBRadonRR napsal 08.10.11 v 11:44

dobrá volba

aikon1
aikon1 napsal 21.09.11 v 16:11

Luxusní fotenky a čas na Brno taky slušný 10b.

Více komentářů



TOPlist