motopark_kveten



PROFIL MOTORKY

Suzuki AN 400 Burgman (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník foky
Vloženo 17.7.2010
Aktualizováno 25.2.2014
Zobrazeno 13417x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Hodnocení motorky
Nalezeno 31 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Ojetý
Pořizovací cena: Neuvedeno
Silné stránky

1) Ergonomie všeho
2) Vzhled
3) Úložné prostory
4) Brzdy
5) Těžiště hodně dole -> supr manévrovatelnost
6) Celkově přátelské ovládání
7) Dostupnost náhradních dílů
8) Dostupnost příslušenství
9) Nářadí potřebné k opravě většiny věcí: 8 a 10 klíč a křížový šroubovák
10) Nastavitelná tuhost zadku v 7mi krocích
11) Naprosto drtivá většina dílů má své unikátní číslo, podle kterého lze objednat konkrétní díl na konkrétní model motorky. Dodání u 90% dílů do 2 pracovních dní.

Slabé stránky

1) Někdy je trošku na obtíž váha (215Kg)
2) Ceny některých náhradních dílů, které jsou náhodně generované Klingonem v úplně jiný galaxii. Jinak si to neumim vysvětlit.
3) Ochrana jezdce vyššího vzrůstu se základním plexi
4) Plexi ve vyšších rychlostech pruží
5) Nemoc B400 K7 a K8 - kvílející spojka.
6) Nemá kontrolku rezervy paliva, dobíjení, ani kontrolku oleje.
7) Za běhu motoru se nelze dostat do kufru
8) Při nastaveném zadním tlumiči na měkko skútr v zatáčkách v rychlostech 100+ lehce plave
9) Odvětrání klikové skříně je dost nešťastně vedeno zpět do vzduchovýho filtru, který se následně velmi rychle špiní
10) Při horském cestování by to chtělo aspoň pár koní navíc

Moje úpravy

Ve 30km/h položenej
+
Vyhřívané rukojeti origo Suzuki
Přelepení obložení odstředivé spojky
Kufr Givi V46N
Žárovky Philips NightGuide
Válečky variátoru Dr.Pulley 18g
Iridiová svíčka Denso

Motor

Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 4
Variátor
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba oleje l/1000km 0-0,05

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Typ rámu Trubkový

Jízda

Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ceny servisu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní síť
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní intervaly
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Cestování

Pohodlí jezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Pohodlí spolujezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Možnosti uchycení zavazadel
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana jezdce cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana spolujezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Světla
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dojezd na nádrž 350-400

Obecné

Moje závady - Zanesený palivový filtr a sítko v čerpadle
- Nepravidelně blbnul snímač polohy sekundární škrtící klapky
- Prasklý neoriginální řemen
- pár dalších ptákovin s cenou maximálně pár stovek (spuchřelé O-kroužky, ložiska v kole atd.)


TOPlist