Nový přírůstek do garáže...
Honda CBR 1000RR Fireblade - HRC Racing Special Edition.
Jedna z nejpovedenějších barevných kombinací.
Recenze
Fanouš měl v den koupě najeto pouze 1155 km.
Je po první majitelce, nehavarovaný a kupovaný nový v Hondě ve Vestci.
Pořád pěkně smrdí novotou...
Samotná jízda nemá jedinou chybu, jede to skoro samo.
Vše jde úžasně lehce, řazení, brzdy. Do zatáčky se stačí podívat a jste tam.
Jaká koliv rychlost není problém. Neřadíš? Není problém, pojedeme 50 a to klidně na šestku a bez jediného zacukání. Na konci dědiny stačí jen přidat a Farky letí jako splašený. Pořád mám tendenci řadit další rychlost, jak to parádně táhne...
Výborně přitom pomáhá elektronický tlumič řízení. Asi tak okolo 100 km/h motorka celá pěkně ztuhne a najednou mám pocit jízdy jako po kolejích. Všechny nerovnosti tlumič pěkně "sežere" a nebolí tolik ruce.
Motorka má navíc padáky a laděnou koncovku od pana Akrapoviče. Přikoupil jsem ještě tašku na zadní sedadlo, protože do podsedláku se vejde tak zámek na kotouč...
Tak máme najeto společných 1500 km a jsme jak staří známí.
Rozdíl oproti předchozímu Fanoušovi 929 je značný.
Určitě lepší podvozek, perfektní brzdy - super kusadla, ale hlavně ten motor, to je palba.
Chvíli mi trvalo než jsem mohl vyzkoušet optickou signalizaci pro správný čas na další řazení, ale už i toto máme za sebou. Pohybovat se s otáčkama okolo 11 a půl tisíce se v běžném provozu nepoštěstí každý den...
Na druhou stranu si užívám i královský dojezd, klidně až 270 km do rozsvícení rezervy.
Je to samozřejmě díky hustotě provozu. Na okruhu se to určitě změní...
Tak pro tohle mám slabost, za 10b. Přeji hodně km bez potíží
vymazlenej
Asi tak okolo 100 km/h motorka celá pěkně ztuhne/// nevim,mě už kolikrát docela cvakala prdel,když jsem vzal v rychlosti díru a zrovna jí dával nachlastat já bych ten tlumič mohl mít daleko vostřejší... /jinak HRC je super/
Krása... konečně něco jinýho než standartní RP...
Barevně fakt vyvedené...