Jelikož motorka má svůj věk a km blížící se 100 000km bylo potřeba něco vyměnit a něco sem se rozhodl vyměnit preventivně.
Kromě klasického servisu výměny náplní (olej, převodovka, kardan, brzovka) sem dal nový vzduchový a palivový filtr, nové svíčky.
Seřizovali se ventily a dělala synchronizace vstřiku. Všechno se za 10 000km skoro nepohlo.
Nechtěl sem se do tohodle pouštět sám hlavně do výměn ložisek tak sem to odvel kousek za Brno k Tondovi Janouškovi.
Neuvěřitelně šikovnej chlapík a přecinzí kam sem na něj hrabou autorizovaný servisi.
Potřeboval jsem nový zadní brzdový kotouč a destičky. Destičky brembo a kotouč NG.
Vyměnil jsem komplet brzové hadice za pancířky PP tuning, přeci jenom měli hadice 13let
Měnili se ložiska a kardanu a zdaním kole.
V kardanu byli potřeba, bylo úplně zatuhlé a jeden čep zbroušen, přitom vule byla naprosto minimální. Jak moc špatně na tom byli se zjistilo po rozebrání.
Ložisko v zadním kole bylo v pořádku, ale vyměnil sem ho preventivně.
Nechal sem vyměnit i řemen k alternátoru, sice je výměna po 60 000km ale udělal sem to hned at se s tím nemusím za 20 000km srát :)
Rovnou jsem si nechal udělat i zásuvku na 12V do zobáku, zásuvka je přes pojistku napojená přímo na baterku.
Cela tahle sranda vyšla kolem 18 000,- a jenom materiál byl za 15
Celé sem to završil převozem motorky po ose od Brna do Prahy v 8 večer a -8°C a zjištěním že mám roztržený obě boty ve švu a solidně mi do nich táhne.
-
nový řemen
-
vykuchanej kardan
-
výměna ložiska v zadním kole
-
seřízení ventilů
-
výměna palivoveho filtru
-
vydřený čep
-
synchronizace a diagnostika
Krásná práce