renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CB 1 (1991)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník dareckov
Vloženo 20.6.2010
Aktualizováno 4.3.2012
Zobrazeno 11 121x
HODNOCENÍ PROFILU OD 40 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.4

Popis motorky


Prodána. Za 2 roky odvedla skvělou službu. Budu na ní vzpomínat jen v dobrém!

Více fotografii

Recenze

Honda CB-1.

Výroba pouze 3 roky (1989-1992). Pro Japonský, Americký a Kanadský trh. Do evropy se dovážela tzv. šedým dovozem. V anglii je to kultovní model. U nás se najde myslím si jen pár kusů. Byl bych rád kdyby se našel někdo kdo ji také vlastní.

Má honda byla vyrobena v roce 1991. Trochu babička. Najeto 24 000 mil. Dovezena původně do německa, poté do česka. Jsem druhý majitel. První majitel byla žena. Takže mě to trochu hřeje že stím nedělala blbosti a od pána manžela jsem se dozvěděl že vyjížděla jen když vyjel on ^^.
Je to navykový stroj, do 8 tisíc otáček docela hodný, vůbec nejde slyšet, ale jakmile ručička otáčkomětu dosáhne na 8 tisic je to nepopsatelný pocit, který chcete zažívat pořád. Chcete citít ten tah, tu změnu zvuku, který se změní na zvuk superbiku, a každý se najednou začne otáčet, co to jede. Ta pomslná 8 na otáčkoměru vám zapne v mozku spínač na uvolnění adrenalinu a pak nechcete přestat. Někdo namítá, ať si sednu na dvouválec ... Néé není to o válcích ale o pocitu :))

Taky svým designem působí nadčasově. Mnoho lidí mi nevěří že je to skoro 20 let starý stroj. Působí dojmem sportovního naháče, jelikož je trochu menší, nižší a 4 válce pod nádrží dělají sní takovou malou raketu s pořádnýma koulema.

Trochu te technické stránky:
Je to 4 válec, vodou chlazený. Objem 400ccm. cca 41kw(nevím přesně). Motor je tam používaný třeba v CBR400RR(starší bratr fireblade) a nebo v hornetu, kde spíše je už malá podobnost s množstvím úprav. Brzdy obě koutoučové a brzdí perfektně. Váží pouze 180kg(s náplněmi), což k poměru výkonu je super.

Moje úpravy: Zatím jen vyleštěná kola a pár drobností, chci sní leštěnku :)

Dojmy z 400ccm

Často mi píšete jak to jezdí. Jestli má smysl jít do takového objemu.
Myslet je hovno vědět, takže napíšu ANO. Pro začátek je to ideální. Ani moc ani málo. 200km/h stím dáte(ale kde??:) ) Na semaforech poděláte každé auto a každou pětistovku:) Všechno je takové menší, manipulace je perfektní. Na začátky nic lepšího dle mého sehnat nemůžete. Navíc jsou tyhle čtyřstovky mixéry. Proto vás neomrzí a budete si to užívat každou jízdu protože prostě neomrzí. A říkalo mi to víc lidí co vlastnili čtyřkila. Já můžu souhlasit. No a v neposlední řadě, jste trochu zajmavostí na cestách, žádná tuctovka. A někdo může namítnout, že díly neseženete. Cože? Žijem v globálním světě kde ráno kliknete na ikonku a večer už se expeduje kvám lodička :)

Na závěr: Zatím kní nemám žádné výtky. Občas mi hlavou blýskne pokouknout se po silnější, ale holka mě vždycky něčím překvapí a nahlas poví, že ještě chvíli spolu budeme. Jinak pokud by se fakt nic nestalo tak z domu už nepůjde.


"Je to moje droga, moje vášeň, můj klíč k nezávisloti!"

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
FFlaks
FFlaks napsal 27.03.22 v 10:30 10b.

Krásný stroj, který dokáže potěšit jezdce i v téměř legálních rychlostech. Podle mě je to spíš tak trochu hudební nástroj.

dareckov
dareckov napsal 03.06.12 v 21:44

jj sold. Měl jsem úraz(při jiném sportu) a na motorce bych si rok nezajezdil. Ale díky. Nejraději bych si ji někdy odkoupil z5 jen na výstavku, pokud přežije

kuzmič
kuzmič napsal 03.06.12 v 00:13

Nepřehlédnutelná... Párkrát jsem Tě potkal Píšeš, že je prodaná? Tak honem něco dalšího...

Ludha92
Ludha92 napsal 10.11.11 v 11:15

hezký hezký

mr.tomas
mr.tomas napsal 02.07.11 v 14:16

ten laďák už tam byl. Ale levný to nebude, já bych šel spíš do nějaké použité značkové koncovky, tady na motorkářích se jich dá pár najít a někdo jich má na skladě i desítky, tak by se možná dalo po domluvě vyzkoušet i víc druhů.

Více komentářů



TOPlist