Pohodlná motorka na krátké i delší pohodové cestování. Slušný výkon, dobré ovládání.
Recenze
Koupil jsem ji v březnu 2010 a zatím mám najeto 1600 km a první dojmy jsou veskrze pozitivní. Samozřejmě výkonově je tento typ motorky vzhledem k obsahu motoru jinde než běžné ceswtovní motocykly, ale s tím se u cruiserů počítá a člověk ví do čeho jde. Přesto si myslím, že takových 10 - 15 kw navíc by jí slušelo. Přeci jenom při obsazení dvěma osobami má skoro půl tuny a to už je znát. Ale jinak vše jak má být. I spotřeba při plném zatížení a jízdě do 100 - 120 km/h je do 7l/100km. Posez je pohodlný, i když nejdříve jsem uvažoval o zvednutí řídítek a posunu trochu dozadu, ale už jsem si zvykl, takže to nechám tak. Často se u cruiserů vyzdvihuje možnost kolébkového řazení, ale zatím mi to přijde nepohodlné. Jedničku patou nezařadíš a pak musíš přešlápnout o kousek dozadu a šlapat patou, aby jsi pak stejně nohu zase posunul pod řadičku. Nevím, kdyby to bylo uděláno na kratší rozteč a možná na klasické stupačce, kde máš nohu jako na kolíbce, tak by to mělo smysl, ale na plotně mi to přijde nepohodlné. Ale to je otázka názoru. Rovněž páka zadní brzdy mi přijde vysoko, ale snad to půjde seřídit, abych ji dostal tak o 1-2 cm níž, protože při váze motorky ji opravdu používám daleko více než dříve na Viragu 750.
Dragstara jsem kupoval proto, že jsem potřeboval větší kufry na delší cesty. A toto mi poskytl opravdu dokonale. Do dvou kufrů a zadní rolky sbalíme na cesty vše co potřebujeme.
S Viragem 750 jsem jezdil 8 let a neměl jsem s ním jediný problém, tak doufám, že i DragStar bude stejně spolehlivý.
Doplněno prosinec 2011:
Během uplynulých dvou sezón proběhly nějaké drobné úpravy - výměna stupaček spolujezdce za plotny včetně prodlužovacích nástavců - HighWay Hawk - úchyt plotny nepasuje do prodloužení - soudruzi udělali někde asi chybu - musel jsem nechat nemalý kus odfrézovat na úplně jiný tvar. Dále jsem doplnil něco chromu a také dodělal zásuvku 12V, zejména pro navigaci a namontoval velký padací rám, což sebou přineslo ovšem problém v náklonu, když první co se dotkne země v zatáčce je právě ten padák. Ten kopanec do motorky je děsný. Když jsem se dotkl stupačkou tak to taky nebylo nic moc, ale pořád to nebylo nic ve srovnání s tímto. To to při výrobě nikdo nezkusil? Vždyť to stačilo jenom trochu víc ohnout. Ale jinak s Drakem jenom pozitiva. Najeto kolem osmi tisíc za dvě sezóny a vše bez problémů, takže spokojenost.
Pěkná
moc hezký stroj
Krasavec
Hezký Drakouš ,přeji pohodovou sezonu 2015 a máš to za 10
Drag je Drak proto je to za10b