Po totální reinkarnaci jsem najel asi 40 km a pak jsem ho prodal kamarádovi. Neměl jsem na něj čas, nejezdil jsem na něm, do toho přišlo stěhování a redukování obsahu garáže.
Výška jezdce: 184 cm
První dojmy - Simsona zná snad každej. Spolehlivej, neprotestující a ochotnej společník, který je ochoten vydat ze sebe všechnu svou skromnou sílu. Nízká spotřeba, nízká hmotnost, nízké náklady za náhradní díly, nízká cestovní rychlost.
Motorku bych doporučil pro - pro všechny, kdo ho chtějí na dojíždění do práce, na nákup, na koupaliště atp.
Doplňky na motorce - digitální tachometr, LED zadní světlo, elektronický otáčkoměr, alu řídítka WRP, závažíčka
Recenze
Koupil jsem ho 10.6.2010. Na tyhle horký dny je to dobrej společník. Na tachometru 24 600 km, těžko říct, jestli je to originální stav. Ale dle TP sedí i číslo motoru, tak možná i jo ...
Simson kterej celej svůj dosavadní život sloužil k ježdění do práce, naštěstí se statečně vyhýbal nějakejm mladejm floutkům.
Jawáč 2010 odjel se mnou a s bagáží na výbornou. Cestou tam jsme jeli cestovně, na Jawáči jsem krapet blbnul a zpátky jsem jel ukrutnou kudlu, pořád full gas. Spotřeba kombinovaně 2,58 l/10 km.
Chystám mu celkovou repasi včetně novýho červenýho laku, novýho bílýho práškolaku na disky, doma už čeká nová sada pneu. Bude vytvořena nová elektrika a nějaký úpravy - nebude 100% original DDR.
Takže z 95% hotovo:
Hezky vypiplanej...
Já ho měl pučenýho a prakticky to byla první motorka na který jsem se učil jezdit...
Byl sem trochu nesvůj z tý řadičky, tim spíš když sprchlo a měl sem boty bez vzorku na podrážce
10 bodů pro něj
Je to krasavec, obzvláš chválím ten předek, který se opravdu vyvedl. Chystám se na něco podobného, nebude to na takové úrovni, ale inspirace a motivace parádní.
Zatial najlepšie čo som tu videl. Paráda, presne podla môjho vkusu 10b.
pěknej simál
Je jako nový.Ať slouží.