Dvěpade byla prvním výtvorem, který v roce 1999 vyjel z bran hostivařské továrny a nešlo až tak o dílo kompletně vlastní, protože pohonná jednotka původně vznikla o pár tramvajových zastávek dál, ve strašnickém vývoji Jawy.
Výška jezdce: 182 cm
Recenze
U jawského agregátu došlo v Hostivaři k několika úpravám, jako například k vyloučení neutrálu mezi čtyřkou a pětkou a dalším změnám na řazení. První dvoutakty začaly čmoudit v devadesátém osmém a o rok později se první z nich dostaly k zákazníkům. V uzavřeném rámu z chrommolybdenu (až na úchyty motoru a drobnosti je rám totožný s pozdější 610) sedí jednoválec s hliníkovým válcem i hlavou. K ní se přes sací potrubí tulí karbec Jikov a směs se do spalovacího prostoru dostane přes jazýčkový ventil a pět samostatných přepouštěcích kanálů. Vnitřní plocha válce je opatřena vrstvou nikasilu, v motoru je i vyvažovák a mazání zajišťuje čerpadlo Mikuni beroucí mazivo z rámu.Ten se pod motorem rozdvojuje, vzadu je na něm
Pragovka má nakopávačku vlevo a přístup k některým dílům (třeba svíčka) není z nejsnadnějších.
Road Enduro používá 30milimetrový karburátor Jikov.
Praga ED 250
uložena hliníková kyvka a na ní přes přepákování péro české značky HP Sporting se zdvihem 310 mm. Přední vidle Paioli Blue Steel 46 má zdvih o dva centimetry větší, ráfky jsou z hliníku, brzdiče nesou logo Brembo a plasty dodaly firmy Ufo a Acerbis.
Krása a navíc česká 10 bodů
pořizoval jí táta mě když mi bylo 14.za tu dobu se na ní nemuselo sáhnout.Jediný co se děje že kdyz dlouho nejede tak se prilepi spojka..jinak bez poruch,a jezdí se na ní jen polnačkama
Koupil taťka synkovi