renocar_duben



PROFIL MOTORKY

MZ ETZ 251 (1989)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník fery251
Vloženo 24.5.2010
Aktualizováno 22.7.2011
Zobrazeno 6 869x
HODNOCENÍ PROFILU OD 77 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Hodnocení motorky
Nalezeno 33 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Ojetý
Pořizovací cena: 19000
Silné stránky

Obratnost. Vskutku neuvěřitelná.

Slabé stránky

Trošku mi vadí míchání oleje do benzínu. Na tohle je lepší čtyřtakt

Moje úpravy

Namontoval jsem plexisklo, je nové a vyšlo na 3000 Kč, pak přišly kufry. původně jsem zkusil je vyrobit z kanystrů, ale pak na Aukru byly tyhle jako na míru za 1000 Kč. Nakonec jsem sehnal mlhovky ze Škody 100, ještě zabalené v originálním obalu za 300 Kč. Kvůli držáku plexi jsem musel rozšířit řidítka asi o 6 cm. A koupil jsem nový přední blinkry. Ta fotka je ze zimy, kdy jsem to jen tak nasmolil a vyfotil, teď je to už lepší, třeba šrouby co drží přídavný světla...
Teď přes zimu jsem vyměnil pojistkovou skříňku, už mám nožový pojistky, přidal boční stojan a vyměnil přerušovač blinkrů za elektronický.
Emzeta má elektronické zapalování, takže bezúdržbová věc. Loni nová baterie.

Motor

Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 4.5
Brzdy
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Typ rámu Páteřový

Jízda

Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ceny servisu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní síť
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Cestování

Pohodlí jezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Pohodlí spolujezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Možnosti uchycení zavazadel
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana jezdce cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana spolujezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Světla
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dojezd na nádrž 400

Obecné

Moje závady Jen při koupi mě po pár km začala prokluzovat spojka a trochu mi vylágrovala kužel. Dal jsem to do servisu a mám už 3 roky pokoj. Motorka je velice zachovalá, má spoustu původních dílů a asi moc nejezdila. Jedenkrát mi zazlobila elektrika, ale byla to jen volná pojistka a kontakty. Ale vždy dojela až domů.
Závady jsou zanedbatelné a lehce řešitelné doma. Naposledy jsem měnil regulátor napětí, je tam elektronický na Škodu 120. Jinak klasická údržba, komplet řetězovka a gufero pod řetězovým kolečkem.
Motorka rozhodně není žádná leštěnka, schválně nechávám stopy po opotřebení, i když to na fotkách nevypadá. Musí být vidět, že jezdí a že to není jen paráda do vitríny.


TOPlist