Po R1,CBR 1000RR Fireblade,GSX-R 1000 K6,K7 jsem koupil GSX-R 750 a celkem spokojenost
Recenze
Po Suzuki GSX-R 1000 K6,7 jsem se rozhodl ponížit a jezdit na něčem co se dá použít i v běžném provozu. (Narážíte na vyjížďkách na takové šílené díry na silnici nebo si vybírají pouze mě? ) O koupi rozhodl především vzhled a postupně přicházím na další klady a nedostatky
Plusy: vzhled,lehkost ovládání ,
Nedostatky: posez-váha je hodně na rukách,brzdy nemají ostrý záběr.
Výkon je pro mě dostatečný 139k naměřeno na brzdě. Pokud porovnávám starší 954,nebo R1 je motor vcelku podobný. Jak zrychlením, tak i výkonem. Přepínání palivových map -zbytečnost ,která má význam u litru pokud se snažíte jet ve městě alespoň trochu předpisově ,ale u 750 bez významu.
Opravdu super je lehkost s jakou se tato motorka překlápí v zatáčkách a využitelnost motoru, Projíždět zatáčky pod plynem a ne být neustále pouze na brzdách.
Vcelku zklamání je posez oproti litrové K6,K7,8 . Tam má člověk pocit komfortu,u této motorky na to zapomeňte. Váha je hodně na rukách. Člověk se s tím ,ale musí smířit. Buď tuto motorku chci nebo se musím podívat po jiné. Otázka zda tato motorka má konkurenci ,pokud nevyužiji výkon současných litrů ,ale šestka už nepostačuje. (Ducati 848-...?)
Samostatnou kapitolou jsou brzdy u všech GSX-R podobné. Zabrzdí,ale... Kdo se někdy projel např na Firebladu ví,že jsou i lepší. Další investicí pro mě budou pancéřové hadice a zkusím jiné destičky..
Několik fotek na závěr !
člověk by nevěřil ale když má tohle tak fakt litra už nepotřebuje.. pěkná barevná kombinace
opravdu krasnej kousek,nemuzu se vynakoukat velka gratulace
Tak to je hodně velkej mazec sousede .. Božskááááá ..
Pěkná motorka, hlavně výfuk
luxus motka znám, a moc ráda na ní vzpomínám