renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati 1000 SS (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník venakucera
Vloženo 24.4.2010
Aktualizováno 15.3.2015
Zobrazeno 5 513x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Tak jsem se konečně dopracoval k litru. Není to žádný zabiják (stejně jako všechny SSka), ale tohle už je opravdu dospělácká motorka. Rozdíl mezi 900 SS a 1000 SS je stejný asi jako mezi 750 SS a 900 SS.

Více fotografii

Motorka koupena od DucatiSSJirka (Skřivany)

Výška jezdce: 189 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Sport 1000 S: Nebyly. ...a když, tak drahé.
Ducati 1000 SS: Chtěl jsem model 2006, ale v tu dobu pro měl by finančně nedostupný.

První dojmy - První dojem byl takový, že jsem myslel, že mi to utrhne ruce. Za chvíli si na to ale člověk zvykne a za další chvíli mu začnou scházet nějaký ty desetikoně (to ovšem neplatí v zatáčkách!). Každopádně jsem věděl, že přesně o takovém pocitu jsem snil od devadesátého osmého, kdy vyšlo první SSko s touto tváří (i když tenkrát to bylo 900 SS)

Motorku bych doporučil pro - Pro milovníky vzducháčů a speciálně dvouventilů

Doplňky na motorce - Viz text výše a fota. Ještě ale potřebuju dodělat výfuky a taky pořídit Powercommander. Bez toho to prostě vyladit nepůjde. Ještě bych chtěl dopředu Öhlinsy. Pak už jen alcantra na sedadlo a tankpad, nový lak, a bude to naprostá dokonalost.

Recenze

24. 4. 2010
Zatím ji přetvářím k obrazu svému, ale co nevidět už budu vesele jezdit. Nedělám žádné velké úpravy...jen nějaké ozdoby v podobě šroubků, Pipercross filtr, kompletní servis od Roberta Papežíka včetně diagnostiky a hlavně uvedení do co nejlepšího technické stavu. Tzn. výměna popraskaných matek v gumě a ošklivých šroubků, údržba všech gumových částí a promazání všeho možného.
Myslím, že jsem do ní dal ty nejlepší komponenty, co jsem mohl. Ale na svíčky denso iridium jsem se tentokrát vykašlal. Měl jsem je už ve dvou SSkách a žádný velký rozdíl se neprojevil.
Časem rozhodně přibudou kotouče braking a destičky SBS. Taky bych to rád dozdobil několika karbonovými díly. ...a možná ještě laděné svody a načipování.
Mám v plánu si s ní nejvíc užívat na okruhu...i když je jí na tohle blbnutí škoda.

25. 5. 2010
Tak... a je "hotová"...alespoň do té doby, než zase našetřím peníze
Hurááá na DUCATI DEN..

29. 5. 2011
Pro letošní sezónu jsem chystal víc úprav, ale jaksi chyběly peníze. Zvlášť po tom, co jsem jich pár musel věnovat na opravu po sklouznutí se v Mostě.
Jsou tam tedy nové ("lámací") páčky, zrcátko, závažíčka, gripy, blinkry a minipadáčky - toť investice do oprav.
Jako tunning jsem koupil jiné víčko nádrže, přikoupil pár zlatých šroubků a karbonů (spojka, řetěz. kolečko, víčka nádobek s brzdovou kapalinou). Ale nejdůležitější vylepšení spočívá v nákupu laděných svodů od SILu (vnitřní průměr 45 mm a lepší uzel výfukových kolen).
Je to znát, ale ještě to chce trochu poladit řídící jednotku (pokud to ještě půjde). To ale udělám asi až po výrobě nových výfuků a mezisvodů - přes zimu. Tunningovou jednotku neplánuji.
Letos chci ještě koupit kotouče BRAKING. Taky bych rád dal nový lak a sedlo s tankpedem do alcantry - ale to až někdy v budoucnu.
Jinak do větších akcí se už pouštět nechci. Je to nejlepší motorka na světě a nechci moc utíkat od originál provedení.
Rád bych si teď koupil něco na okruh a utápěl peníze tam.

25. 5. 2012
Dnešek je jeden z nejsmutnějších dní mého života - rozhodl jsem se svou vysněnou Ducatku prodat ((
Hlavním důvodem jsou naše silnice (jejich stav, rušnost, nebezpečnost). Už se na nich prostě dobře nesvezu a jen tak se projíždět mě nebaví. ..a taky proto se chci víc upnout na okruhové ježdění, kde by bylo SSka škoda.
Ještě spolu odjedem jednu čestnou jízdu na Ducati dni a pak vložím inzerát.

16. 1. 2013
Odvolávám, co jsem odvolal a slibuju, co jsem slíbil... DUCATKA SE PRODÁVAT NEBUDE ...už nikdy! I kdybych si ji měl nacpat k sobě do 1+1 v sedmém patře a jen se na ni koukat

18. 2. 2015
Tak jsem zase trochu blíž k dokonalosti - nechal jsem si udělat nové kotouče od MOTOKOTOUČE.CZ. Měly by být z lepšího materiálu (racing ). Dal jsem za ně ale nekřesťanské peníze - zvlášť když uvážím, že to bylo jen za obruče nanýtované na staré unašeče. No už bych to podruhé neudělal. Doufám, že výsledný efekt bude lepší než přesnost rozměrů a kvalita zpracování.




Taky jsem si tam nainstaloval brzdiče, které se dávaly na 998 S. Samozřejmostí jsou nové sinter destičky od SBS. A taky jsem si musel nechat udělat nové hadičky, protože na tyto brzdiče mi původní hadičky nedosáhly. S výrobou hadiček to taky nebylo snadný. Ve strojařině se dnes asi obecně používá dřevěný skládací metr No a taky jsem si upravil vrchní díl airboxu. Protože jsem to chtěl mít hezčí a lepší než provedení od Ducati Performance, koupil jsem si na bazoši celý náhradní airbox (abych si případně nezničil originál - obecně všechny originál díly mám konzervované a uskladněné). Abych ten řez horního deklu měl hezčí, dal jsem to do specializované firmy, která má i vodní paprsek. A abych to měl lepší, nechal jsem na něm zadní zavětrování, aby zadržoval a tlačil větší objem vzduchu. Ti "specialisté" mi z toho ale málem udělali neopravitelný zmetek. Musel jsem díry po nich plnit dvousložkovým lepidlem - prostě děs.



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Lubos92
Lubos92 napsal 12.12.13 v 14:19

Pěkná .

venakucera
venakucera napsal 26.11.13 v 11:55

Ne ne... to jsi byl o kolo zpět, tak jsem ti to dával vnějškem

t_freedom
t_freedom napsal 26.11.13 v 11:42

chi chi...na tý první fotce tě mám v náměru ... přesně na sestřel
jsem si toho všiml až dnes ...jinak krásná klasika

martasjRSV
martasjRSV napsal 18.08.11 v 09:19

ta profilová fotka je luxusní

ST3
ST3 napsal 16.08.11 v 20:03

Více komentářů



TOPlist