Musela z domu ačkoliv mě to sere. Tahle mašina omlátí o hlavu technický údaje majitelů 180 koňovejch strojů a týpkům na dvouhrnkách ukáže co znamená spodek!!! Jede to jako prase
Výška jezdce: 187 cm
Recenze
Kdo o ní přemejšlí ať se sveze a bude mít jasno. Tahle mašina není pro žádný buzny co poslouchaj tokio hotel, tahle mašina je pro člověka co má rád pořádnej rokenrol pod prdelí a co jezdí full gas!!! DOPORUĆUJU, super stroj!!!
- kola modrej komaxit
- padáky
- novej lak (bílej jako předchozí nebožka RSV, oprava kapot po předchozím majiteli)
- kryt sedla
- G-pack - větší výkon, krouťák a hlavně průběh na první 3 kvalty (full palivová mapa)
- zkrátil se plyn
- rám + kyvka v antracitovým komaxitu - foto níže v deníku
- patky v černém komaxitu (originál lak na patkách se u každé K1-2 časem ošoupe)
- zadní světlo GSXR 600 05 - podrobnější fotky níže V deníku - (musel se kompletně upravit a omezit podsedlovej prostor aby to při bočním pohledu nebilo do očí) K1-2 má totiž podsedlovej prostor který při odstranění držáku spz a blatníku devastuje boční pohled, tudíš se musel předělat aby byla prdelka pěkně v linii (ze spod jsem udělal z kusu plastu takovej kryt kterej zakrývá spodek a z části objímá světlo) no a zadní světlo, co si budem povídat, ten japončík co ho na originál K1-2 dával měl asi IQ jako patnáctiletej, cikánskej žák první třídy (prostě hnus)
- pancíře
- KNko
- mechanickej napínák rozvoďáku jako to maj závoďáky (originál stojí za hovno tak už se pomalu předělává aby fungoval, mezitím je tam pan utáhnisitosám)
Jinak s géčkem maximální spokojenost, sedí mi jako prdel na hrnec
Nádhernej kousek
.. Tomu říkám vymazlenej stroj
Na této motorce je nejlepší její majitel
Byla moc pěkná, škoda jí, Zbynďo
...
Fakt moc pěknej kousek,super
Moc pěkně udělaná...
Běž si ho pohonit Dýně