Můj poslední splněný sen. Zatím nekonečný labůžo!
Výška jezdce: 181 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSX 1400: důvod neuveden
Yamaha XJR 1300: důvod neuveden
První dojmy - Jen ty nejlepší!!!
Doplňky na motorce - plexi Givi, kufry Kappa (2x K40 a 1x K53), padáky, zásuvka 12V + USB, nosiče centrálního a bočních kufrů SW-motech, laďák IXIL, centrální stojan orig. Honda
Recenze
Dlouho jsem rozhodoval mezi CB 1300 a GSX 1400. Ručička vah se překlápěla na stranu Suzuki (moc povedená máša). Když Honda přišla s novějším modelem s naprosto užasnou kombinací bílé perleti s červenou metlou a zlatými ráfky a vyměnila zkroucený svody podle olej. filtru za trochu jiný, mě milejší spletenec, bylo jasný kam mě táhne moje srdce. Motor je k neutahání (5 kvalků bohatě stačí, potvrzuji na pětku 50-230km/h a krouťák luxusní ), pohodlí pro cestování (jinak pod sedlo se člověk sbalí min. na víkend), zatím vše co mi bohatě stačí ke štěstí.
10 let a 50 000 km spolu...
Přesvědčil jsem se, že jde opravdu o spolehlivýho parťáka a že "japka" fakt ví, co tam mají dát! Celou tu dobu se snažím o Sněhurku pečovat, pravidelná výměna provozních kapalin, filtrů, pneu, destiček, nějaká ta prohlídka v servisu a dokonce už došlo i řetězovku, která by prý ještě něco najela - no nejsem žádnej závoďák, ale spíš cesťák a jak jsem psal - kucí japonský prostě ví Orig. baterie Yuasa vydržela víc jak 6 let, pak jsem se chvíli trápil, zkoušel, abych se zase vrátil k Yuase, která už naštěstí nestojí 6-7 tis jako před léty a asi tam prostě patří. Doba a technologie se mění/vyvíjí, spousta z nás trochu zparchantěla a už nějak nestačí Nokia 5110, která vydržela nabitá týden+ a mapy v kapse. Z toho pramení jedna malá "slabinka" - bylo potřeba doplnit nějakou tu zásuvku 12V a USB pro mobil s navigací a na to ta elektrika prý není moc stavěná. V souvislosti s ne úplně vhodnou baterkou došlo už tedy na výměnu regulátoru dobíjení, altík naštěstí drží. Pak 2019 výměna pravého domečku (start. tlačíko/chcípák/výstražný), kde se uklepal kablík a po několikátém pájení už nezbylo než dát nový, podzim 2020 snímač rychlosti. Sem tam sice kouknu po novějších strojích, ale stačí jeden pohled na CB1300 a je to jasný. Je to prostě kus "poctivýho železa" s nadčasovým designem, kterýho se jen tak nenabažím
moc pěkný kámo...
Krásný tank
jo jo taky ucvrkávám dobrá volba
CB1300 je proste klasika od Hondy. Moc pekný bike tak nech slúži a robí iba samú radost na cestách. Prajem hodne šťastných kilometrú a dávam 10 bodú