Je to dáma v letech, ale pořád je to kusanec.
První dojmy - Přesedlal sem z endura praga ED250, už na první pohled sem věděl, že ji chci. Po projížďce sem se odhodlal ji koupit. No prostě to byla dospělá motorka a jaká ikona, ten zvuk, zátah už od spoda...
Recenze
V roce 1990 prodělaly tyto GPZty několik změn :
- ve předu už je dospělá 17ka
- silnější brzdy ve předu (čtyřpístky) i v zadu (dvoupístek)
- třípaprsková kola
- upustili od antiponořovacího systému (moc se neosvědčil)
Koupil sem ji v roce 2008, byla to láska na první pohled. Vypadala fakt udržovaně, najeto jen 37tis. První sezonu sme se jen seznamovali. Na jaře 2009 sem ji vzal k "doktorovi" na brzdu - ve středních otáčkách nejela. Potřebovala seřídit a musel sem i nakupovat - nový membrány a těsnění do karburátorů a gumový díly palivovýho systému. Chci hodně cestovat, takže delší plexi a zadní nosič.
Na jaře 2010 dostala novej lak na kola (veškerý ložiska a gufera taky nový), nový brzdový hadice a veškerý těsnění brzd, přečalouněné sedlo. Pořídil sem i kufry a nechal sem udělat nosiče.
Jinak je to univerzální stroj, hodně cestuju a ve dvou, je spolehlivá a když na to příjde tak se umí i docela rozjet. Na svůj věk fakt výborná.
Na jaře 2012, před dovolenou na Balkáně, sem měnil snad všechna těsnění, gufera a O-kroužky motoru, nějaký ložiska a dal sem i nový pružiny do předu (už to potřebovala).
Zdarec, moc pěkná to se už málo vidí dávám 10b. ,ps" vidím že máš takvak a váleček od firmy EWOG, je to moje manželka.( http://www.ewog.websnadno.cz/O_NAS.html ).
Zdar,musím ti povidat že máš moc hekou mašinu,super jasných 10b,měj se a at slouží
Pekna moc pěkná.Jeto kus mašiny!!
Fakt krasna!