renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda NSR 125R (1998)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník machy94
Vloženo 14.3.2010
Aktualizováno 1.9.2011
Zobrazeno 3 895x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.2

Popis motorky


Dvoutaktní držák od Hondy... Myslím, že je to nejlepší 125ka na trhu, co se týče výkonu a spolehlivosti :)

Více fotografii

Recenze

Honda 125 Nsr... Japonský dvoutaktní držák, který byl vyráběný v Itálii.
Nsrko mě na jednu stranu velice naštvalo, protože jsem do něj nasypal hromadu peněz. Motorku jsem totiž koupil po údajné preventivní generálce motoru v nějakých 25000km. Když jsem motorku kupoval měla najeto kolem 30 000km.
Netrvalo dlouho a tachometr dosáhl hodnoty cca 35000km. V tom okamžiku motorka přestala dobíjet. Věděl jsem, že je to Honda a tak jsem okamžitě na fórech narazil na poruchové dobíjecí relé u většiny modelů této značky. Relé jsem objednal, vyzkoušel, ale problémy neustaly. V tu chvíli jsem byl bezradný, protože jsem si myslel, že motor byl opravdu po generální opravě, tudíž jsem problém hledal jinde. Následovalo několik opakovaných měření dobíjení v servisech, kde mě odbyli například tím, že to bude baterkou a takovými prkotinami co už jsem měl dávno ověřené. Časem se pomalu blížil začátek sezóny a mě neustále štvalo, že všechno na motorce bliká jak na pouťové atrakci. Rozhodl jsem se motorku dát do kvalitnějšího, ale dražšího místního motoservisu. Netrvalo týden a šel jsem se na motku podívat. Mechanik na mě vysypal, že je prasklý nicasil a že motorka nedobíjela, protože se přidíraly ložiska na klice, tudíž měly velkou vůli a docházelo ke zkratu, nikoliv k výrobě elektřiny.
Vyplynulo, že motor je originál z výroby a vydržel zmiňovaných 35000km. Můžu prohlásit, že pokud by neodešly ložiska na klice, tak s motorkou jezdím vesele dál. Nejhorší v tu chvíli bylo, že jsem s generálkou nepočítal a neměl na ni odložené peníze, tak jsem se opět zadlužil u rodičů. Všechno ovšem musím vrátit téměř do poslední koruny :(..
Začal jsem se tedy domlouvat s mechanikem, co všechno je nutné udělat. Chtěl jsem, aby to vyšlo co nejlevněji. Na fórech jsem si přečetl zkušenosti motorkářů, co si nechali dělat nicasil v ČR ve Strakonicích. Domluvil jsem se, že nicasil udělám u pana Staška a zabrousí mi ho nějaký pán z Vodňan, s kterým jsem celou dobu jednal. Nicasil jsem odeslal a na druhý den jsem očekával hovor od tohoto pána. Nevěřil jsem vlastním uším, když mi do telefonu začal vyprávět jak v perfektním stavu ten nicasil je. Zpětně jsem mu říkal, že to není možné, že je to originální nicasil z prvovýroby a má najeto 35000km. Sám nad tím kroutil hlavou a potvrzoval, že nicasil je opravdu originální z Hondy a že prasklinka u výfukového kanálku vůbec nevadí, jelikož se nemá kam dále rozšiřovat. Řekl mi, že za něj dá ruku do ohně a že je to nesmysl dělat nový, protože ten už nikdy není tak tenký, tudíž není tak kvalitní jako originál. Domluvili jsme se tedy, že akorát objednáme nejkvalitnější pístní sadu značky Wosner za 3000Kč, který je opravdu špičkou na trhu.
Válec jsem měl během 2 týdnů doma, tak mi zbylo jen čekat, než přijdou ložiska a všechny potřebné díly a než mechanik motor zkompletuje. Zároveň jsme se domlouvali, že ojnice je bez vůle a je v perfektním stavu, takže se nechá původní. Sezóna byla v plném proudu a mě štvalo čím dál tím víc, že nemůžu jezdit. Koncem června jsem se konečně dočkal a motorka byla připravená. Celkem mě zarazila cena za půlení motoru a výměnu ložisek cca 8300Kč. Časem jsem se s tim ovšem musel smířit. Celkově mě to vyšlo na 12 000Kč. V tu chvíli jsem kvůli tomu neprocházel nejlepším obdobím, ale teď začínám zjišťovat, že je to opravdu kvalitní stroj a už doufám, že mi bude jen sloužit a že všechno bude šlapat jak má..!! :))
Nyní motorku zajíždím, takže to není ono, ale těším se, až tomu zase budu moct pořádně nakládat :) :D.. Na téhle motorce jsem opravdu strávil plno času a investoval do ní hromadu peněz, takže doufám, že mi to oplatí! Tímto jsem si k ní vytvořil nějaké to citové pouto :);)!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
appa23
appa23 napsal 08.04.12 v 09:37

Připrav se až budeš měnit píst.
Všechny co znám tak se jim rozsypaly kroužky nebo se to zadřelo.
Taky sem jí měl a měnil sem celej motor.

Frantas
Frantas napsal 09.04.10 v 16:29

Co si slyšel, kdo o mě mluvil? Jako bejvalej majitel mi tvrdil, že když jel věčí dálku, tak schválně koukal kolik to žere, a prej snad do šesti litrů, a to to držel na dálnici pořád pod krkem . Ne, prej jel taky i ekonomicky, v pytli za náklaďákem, ale to mu prej vydrželo asi čtvrt minuty

machy94
machy94 napsal 09.04.10 v 15:31

Jasny no slyšel sem jak o tobě mluvil :D nvm ještě to nemám odzkoušený jeste ani nejsou papíry... ale když je to 125 tak sem hlavně vzal náklady poměrem k 4t... ale jestli to jede při plným kotlu za 6 litrů tak už si snad není co víc přát

Frantas
Frantas napsal 08.04.10 v 21:23

Hele, čtu náklady na provoz celkove. Co to má bejt? Kolik ti to žere? Vždyď bejvalímu majiteli to žralo při plný střelbě řikal asi 6litrů, to je krásný, co by za to dali hoši se supersporty nebo jinými 2T, a ten olej do benzínu, mno s tim se počítat musí no.. Jinak mě DTčko 125 žralo po silnici kolem 8l/100km, v terénu i přes 10.. =D

Martic
Martic napsal 18.03.10 v 13:38

Pěkná Hondice . Príma sezónu bez poruch a nehod přeju .

Více komentářů



TOPlist