renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha FZS 600 Fazer (2001)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník _Sparrow_
Vloženo 14.3.2010
Aktualizováno 11.4.2023
Zobrazeno 3 231x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Moje první strojovna s papírama Pořád byl cross, tak teď něco na cestování. (a ze uz jsme toho spolu procestovali ;) )

Více fotografii

Výška jezdce: 184 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FZS 1000 Fazer: Nebyly penizkyyy :(((

První dojmy - Prvni dojmy byly skvele. Moto jede od 3tis k 6tis super. Nad 6tis se zacinaji rozmotavat i ti posledni konici a dejou se veci nevidane. Brzdy jsou z R1cky, takze stojite na fleku s pouzitim 1 max 2 prstu na brzdove pacce. Ja uz tam mel od koupe vymeneny seriovy vyfuk za domaci ladak, ktery jsem si ale bezvyhradne zamiloval!

Motorku bych doporučil pro - Doporucuji vsem! Nejen tem, kteri radi cestuji, jako ja. Nejen tem, pro ktere je to prvni velke moto, jako pro mne Nejen tem, kterym zalezi na dlouhych servisnich intervalech, bezudrzbovem chodu, levnych dilech, nizke spotrebe, ale i tem, kterym obcas sepne v hlave ten nebezpecny cerveny knoflik a chteji nekde letet 220km/h! Jde to, i ve dvou a je to bozi!

Doplňky na motorce - Laďák Atrapovič - skvělý zvuk !
Vyhrivane rukojeti Oxford - Maximalni spokojenost! Testovano v Norsku ;)
Padaky domaci vyroby - testovany pred barakem na asfaltu ;)
Bocni kufry Givi, topcase noname - testovano po cele evrope! Super
3zasuvka 12V - nabijime cokoli
Venkovni teplomer

Recenze

Takže... máme za sebou první sezonku v řádu cca 6000 Km po českých okreskách i po dálnicích a kousek i za hranicemi povětšinou ve dvou s přítulkou. Viz cestopis

Zatím jsem maximálně spokojen. Moto šlape jak má, nic se nepoondilo, a zatím mi dělá jen radost.

Jako začátečníku na "silnici" mi Fazer maximálně vyhovuje. Pohodové dávkování výkonu a dobrá obratnost po městě a na druhou stranu dostatek síly k občasnému jančení mimo město.

Podvozek bez problémů žehlí i tankodromy českých silnic a dálnic, brzdy jsou úžasné, spotřeba okolo 5 - 5,5 l/100km (ovšem když to sypu ve dvou po dálnici stabilně přes 160 tak si veme mnohem víc až okolo 8 l). Na dálnici (rozuměj uzavřené letiště) ve dvou, proti slabému větru bez problémů 200km/h. A motorka je absolutně v klidu a dává mi dost velký pocit kontroly a jistoty (sucha a bezpečí).

Při otáčkách okolo 5 - 6 tis. jemně vibruje, ale jak se přehoupne přes 6,5 vibrace mizí. Pružnost motoru je supr, reaguje dobře už od nějakých 3 - 4 tis. až do červeného téměř lineární nástup výkonu, často se mi stává, že nevím co to tam vlastně mám za kvalt, protože táhne pořád

Výfuk mám home made a line se z něj za každých otáček moc příjemné vrnění. Není to žádné vřeštidlo, ale zase žádný tichoučký syčák, prostě tak akorát, aby na vás sousedi pokaždé nevolali "pomáhat a chránit". (Narozdíl od mé předchozí CRF450R )

Co mě trochu mrzí jsou světla... mohla by svítit lépe (od 2002 prý svítí mnohem líp) tak už se tetelím na změnu masky.

Cestovní pohodlí je OK, nemám zatím moc možností srovnávat, ale po celodenním výletu, nemám problém se k ní druhý den zase vrátit a jet klidně znova.

ZKUŠENOSTI po 6 tis
---

Takže po 6ti tisících v sedle, ve spalujícím horku i ve férovém dešti musím konstatovat že toto je stroj do nepohody. Zvládli jsme spolu i pár enduro vložek, spali jsme spolu v lese v dešti. Jezdili jsme po blátě i mokrém listí a vše jsme zvládli na jedničku!

Ve dvou naložení do Chorvatska v dešti, spotřeba do 6 L, i když vydatně chcalo, neměl jsem jediný problém (třeba s elektroinstalací nebo startováním).

Máme vyměněné destičky (noname) a jediný nešvar je že trošičku pískají.

Letos chci ještě před koncem zimy vyměnit svíce a filtry, seštelovat volnoběh (tzv. podtlaky) a seřídit ventilové vůle. Né že by se o to už motor hlásil, ale i přesto že má moto servisní knížku, pochybuju, že to přede mnou minulý majitel udělal. (Jak se říká, jistota je kulomet :D )
Taky řetězovku.

No a jinak jak už jsem tady někde četl = toto je prostě moto u kterého si ušpiníte ruce tak maximálně při mazání řetězu, výměně oleje a nebo pneumatik.

SPOKOJENOST!

Hodnoceni po 40 000 km
Objeli jsme spolu celou Evropu a kousicek afriky! Je to bezchybny stroj! (Jedine co bych vytknul je osvetleni)












Zkušenosti po 60 000 km
- Nikdy ji neprodám ! ! !
- Nedávno jsme spolu oslavili "šedesátku" a babča pořád jezdí. Jak po dovolených, tak okolo komína bez jediného zádrhelu.
- teď mi akorát začaly pohasínat světla, tak bude třeba asi zkouknout kabeláž jestli už nebude třeba vyměnit.




Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
winks
winks napsal 05.08.16 v 10:04 10b.

Mám 2003 a se vším co jsi napsal bezvyhradne souhlasim
Letos jsme taky dali 60
Takže "rychle ale bezpečně"

context
context napsal 02.08.14 v 13:37 10b.

pěkný fazer přeji hodně najetých km v sedle a dlouhou sezonu bez nehod a pěkně jsi to napsal ( ruce si zašpiníte maximálně při mazáni řetězu nebo výměně pneu a oleje

Sancho-7935
Sancho-7935 napsal 04.03.14 v 10:40 10b.

Zarucenych 10 bodu, za peci, zazitky, sluzbu, a slova chvali. Je videt ze Yamaha si ziskava srdce i duse svych jezdcu

Mipule
Mipule napsal 11.10.13 v 20:42 10b.

Dokonalost...

Eyky
Eyky napsal 09.09.13 v 22:36 10b.

Více komentářů



TOPlist