renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ER 5 (2004)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Švagr
Vloženo 28.2.2010
Aktualizováno 18.4.2011
Zobrazeno 4 488x
HODNOCENÍ PROFILU OD 19 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.1

Popis motorky


Elegantnější než ostatní půllitry, dostatečný výkon pro delší tratě i s baťůžkem, neopracovaný diamant, ze kterého udělám nádheru jakou svět neviděl. Jmenuje se Abigail

Více fotografii

Výška jezdce: 185 cm

Recenze

Motor - někde jsem četl, že jakmile se jednou zaposloucháte do dvouválce, už nebudete chtít jinou motorku. Když jsem se na ní byl poprvé podívat a chlápek jí nakopnul, tak mi naskočila husí kůže. Od té doby, když napodobuju zvuk motorky, tak nedělám HEN heeen, ale pdpdpdpdpdpdpd. Dvouvál je prostě dvouvál

Brzdy - tak tohle je kámen úrazu. Poměr síly přední/zadní je asi 65/35 a když si vemete, že má vzadu buben, tak to vydá na dost slabý brzdící účinek. Příjde mi, jako by nebrzdila, jen přibržďovala, a to se může v nějaké kritické situaci pěkně vymstít. Na SiSi jsem cítil, jak se desky zakusujou do kotouče jak děcko v cukrárně do indiánka. Tady je to starší děda ukusující 3 dny oschlý chleba. Snad jí k tomu zákusu pomůžou rovnátka v podobě pancéřovky, kterou dostane jak to jen půjde

Pohodlí - BADruna si nemohla vynachválit, jak se jí vzadu hezky sedí. Širší a měkčí jednodílné sedlo prověříme na celodenních výletech. Uvidíme jak jí bude chválit potom. Je fakt, že při nasedání ani nevím, že už sedí, a taky zmizely nepříjemné vybrace v držátku na ruce. Já malinko kloužu k nádrži a drtím si tak o ní koule. Snad se to vychytá až spolu budem mít víc najeto.

Pneu - O 2cm vepředu a 3cm vzadu širší než na SiSině a jaký to udělá rozdíl. Naše první jízda byla opatrnější kvůli studeném asfaltu, štěrku a dírám na silnici po zimě. I přes to jsem cítil, že se mi na nich bude jezdit moc dobře a už teď si získali moji důvěru. Padáky ale přidám tak jak tak.

Výbava - v celku nic extrémního. Ve předu mě kryje obrovský plexi štít, který se mi zprvu nezdál, ale teď na něj nedám dopustit. Taky se mi líbí úchyty na pavouka. Budíky jsou parádní, přehledné, jen mi příjdou malinko blíž, a tak musím víc sklonit hlavu, abych se mrkl, kolik uháním. Blinkry jsou robustní a snad si každý všimne, kterým směrem chci jet. LED diodové zatím nebudu riskovat, možná až to někdy položím, tak vyměním za origo

---

Sezóna 2010: 27.2.-18.3. (5402km)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
aikon1
aikon1 napsal 21.09.11 v 16:51

Hergot tak tady bylo poleštíno - i když už není aktual. tak za mě 10b

Švagr
Švagr napsal 18.04.11 v 21:25

Letos už má jinou majitelku. Brzo nahodím nový přírustek do databáze

Milunie
Milunie napsal 18.04.11 v 11:53

Pěkná Kawička. Tak šťastnou sezónu, ne jako loni

Kauf
Kauf napsal 04.06.10 v 17:14

Pěkně jsi ji popsal. Přeju spoustu pěkných zážitků.

Ale ty koule ti bude drtit stále. Z toho se asi nevyjezdíš. Taky sem furt sjížděl k nádrži ...tohle je asi jediný velký nedostatek.

ZORI
ZORI napsal 24.05.10 v 18:04

s tim zvukem dvouválů máš pravdu, já se do nich také zaposlouchal chce to ale kvalitní laďák..

Více komentářů



TOPlist