Moje první "velká" motorka, takže nemám moc s čím srovnávat. Na svůj věk velmi dobrý stav, nežere olej, startuje na škrtnutí atd.
Recenze
Najezdili jsme spolu zatím jen 1300km, takže stále sbírám zkušenosti. Byl i jeden drobný pád v malé rychlosti, takže se snažím jezdit opatrně.
Kupodivu i pro vyšší postavu príma motorka. Má velmi pěknou přístrojovou desku, sportovní posez. Výkon je velmi slušný, od 7000ot/min začne velmi silný zátah, který pokračuje do 10500ot, kdy je vhodné přeřadit na vyšší převodový stupeň. Zajímavý je systém elektronického řízení odpružení (escs), který při brzdění přitvrdí vidlici, takže motorka se tolik nenavalí na přední kolo, funguje na jedničku!
Snad jediná slabina je sytič, který se velice obtížně nastavuje (páčka je neskutečně citlivá), naštěstí se motor rychle zahřeje, dá se na to zvyknout
22.3.2010:
Po výměně pneumatik se výrazně zlepšily jízdní vlastnosti. Se starými pneumatikami byl problém dosáhnout většího náklonu, v zatáčkách jsem si nebyl vůbec jistý a při prudším brzdění měla kola tendenci k zablokování.
To vše s novými pneumatikami zmizelo jako mávnutím kouzelného proutku! Motorka sama ochotně padá do náklonu, jezdec ji musí krotit, aby zatáčku neprojel s menším radiusem než původně zamýšlel a adheze je fantastická. Jak při velkém náklonu, tak při prudkém brždění se chová motorka naprosto sebejistě! Je to opravdu radost jezdit .
červen 2010:
Tak a je to tady. Namlsal jsem se výkonu a chci víc . Naskytla se mi příležitost koupit litrovou Yamahu YZF Thunderace, tak pouštím Kawasaki do světa.
Jízda na Kawasaki je zábavnější (řekl bych hravější), ale výkon je výkon,tak se nedá nic dělat .
LET THE GOOD TIMES ROLL!!!
Parádní fotky a super motorka U mě rozhodně 10b
Moc pěkně vyrdžovaná kawinka 10b pro vás a ať ti dál dělá radost.pohodové silnice přeje Vlček.Fakt pěkný fotky
Fajnová Kawa, která měla smůlu že byla zastíněna Ninjou. Jinak mohla být stejně populární
Pekná taky jí mám,je to dobra masina za rozumny penize