renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 1000 (2009)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Nori
Vloženo 26.2.2010
Aktualizováno 16.7.2016
Zobrazeno 15 694x
HODNOCENÍ PROFILU OD 55 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.7


Vloženo: 27.10.2012, Uskutečněno: 27.10.2012, Stav tachometru: 16041 km, Zhlédnuto: 4x


5.7.2012,Bike Promotion.,Brno.Tréning.Opět problém s quickshiftrem.Definitivní rozhodnutí,že ta sračka od Dynojetu pujde z Rizly ven.Dosažený čas 2:20,1.


1.-2.9.2012,Amboseli Racing,Brno.Po dvou měsících cestování na BMW GS konečně na GSX-R.Je to spíše rozježdění,ani jsem nejezdil v provozu.První den déšť,moc jsem toho nenajezdil,snad pouze závod byl jakž -takž na suchu.Tam 10.místo v závodě Stocksport 1000,protože spousta jezdcu nenastoupilo,i já jsem váhal a jel na poslední chvíli,kdy trať setsakramentsky rychle oschla.Druhý den počasí fajn,ale kondička už nebyla.Do závodu Superbike jsem se těsně nekvalifikoval.Pak jsem si ještě užíval na OpenPitlane.Opět onBoard videa.Sobota,cca 2:25,neděle 2:21.


8.-9.9.2012,ActionBike,Brno.Fantastický víkend.Rozjížděl jsem se v provozu a pak se mi na okruhu jezdilo krásně.Těsně jsem se nekvalifikoval do top závodu,zato jsem byl druhý na startu v open II.Start byl špatný,ztráta hodně pozic,přesto jsem zabojoval a nakonec jsem získal pohárek.V tomto závodě jsem dosáhl ze všech jezdců nejrychlejší čas a zároveň to byl můj osobní rekord na okruhu v Brně,který je 2:18,4.

Neděle byla na pohodu,časy kolem 2:19.

28.9.-29.9.2012.Amboseli Racing,Slovakiaring.Cestou jsem se stavil na skok na drom do Brna,kde mi Vojta z MotoXN ještě dolaďoval ukazovatel kvaltu.Pak pozdě večer na Slovakiaringu se super partou.
Moc dobře se mi nejezdilo.Kondička už zase nic moc a nechtěl jsem to rozbít na konci sezony.Taky jsem byl nervózní z horizontu.Problém s chodem rychlopalu,nakonec se roztrhnul grip.V závodě jsem jel dlouho na chvostu,pak jsem asi 5 motorek předjel.Nejlepší šas 2:25,2,tedy o jednu desetinku za loňským osobáčkem.Poprvé jsem jel přední slick a zadní rozměr 200,vše Pirelli Supercorsa SC 2.
Mašina-nový quickshifter a řídící jednotka RapidBike funguje konečně jak má.
Jen je nutno pořešit rychloplyn,zjemnit řazení ze 3.na 4.stupeň a konečně definitivně a trvale zhubnout.Teď na konci sezony 2012 mám zase 100 kg...Takže na příští sezonu mám co dělat.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
SVSkritek (0) napsal 28.10.2012 v 21:03

No dostal mě hned začátek prvního videla, kak tam začneš brzdit a on tam prolítne. Jsem si myslel, že už se tam bude válet. Ale asi to má zmáklé


Nejnovější záznamy v deníku
  • Racetrack Brno

    Po úspěchu na Slovaču jsem doufal v nový osobák i v Brně.Po dvou dnech ježdění,jsem zkoušel vše možné co umím,nebo spíše co neumím.Sice bylo docela dost kol pod dvacet,ale bylo to zakleté.Druhý den,před posledním tréning

    Typ: Reportáž
    Vloženo: 29.05.2013
    Uskutečněno: 09.05.2013
    Tachometr: 17078km
  • Slovakiaring Fiala Motorsport

    Po dvou krátkých projížďkách v provozu,rozhýbání se na mojích oblíbených zatáčkách na "hambálkách",poprvé míříme na okruh. Cílem na Slovensku bylo dostat se ze zakletých 2:25. Předpoklady pro to byly.Mašina je poprvé v

    Typ: Reportáž
    Vloženo: 29.05.2013
    Uskutečněno: 30.04.2013
    Tachometr: 16600km
  • Eybis Brno 2012,1.-2.června

    Rizla dostala nový zlatý řetěz DID(při 13550km),nové racing desky Brembo a já doufal v osobáček.Bohužel se nekonal. Ve středu večer na dromu,po dlouhém čekání u brány,pak ještě vyzvednout Danův Triumph do Brna.Později p

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 13.06.2012
    Uskutečněno: 02.06.2012
    Tachometr: 13968km


TOPlist