renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 1000 (2009)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Nori
Vloženo 26.2.2010
Aktualizováno 16.7.2016
Zobrazeno 15 696x
HODNOCENÍ PROFILU OD 55 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.7

Popis motorky


Rizla K9.Moderný a pohodlný superbike vhodný pro každého zkušeného sebevraha.Brno 2:13,737,Slovakiaring 2:23,089

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - Pohodlná raketa Blbuvzdorný motor Líbivý vzhled

Recenze

Úpravy:
Komplet lamináty Bikesplast,na originální sedlo,výřezy na originál zadní světlo,aplikace homologované čočky do přední kapoty,karbonové kryty rámu,spojky,alternátoru,kyvné vidlice a vodní pumpy,lak Suzuki Rizla,padáky PP-Tuning
Pancéřové hadice PP-Tuning
Padací rolky Proobikes
Přecidy na Brno,řetěz 520+530.
Úchyty značky na rychloupínáky a s konektory.
gumové ručky,lanka,krátký plyn a přepínač Domino XM2
výfuk Akrapovič S-S10S05-RC
vzduchový filtr KN
Rapid Bike řídící jednotka a Quickshifter
racing stupačky PP Tuning
zvýšení výkonu
naladění sériového podvozku na váhu 90kg.
radiální brzdová pumpa Brembo RCS 19
racing chladící a brzdová kapalina
racing brzdové desky Brembo

S SV jsem byl moc spokojen,ale neustálé pokukování na GSX-R poukazovalo na moji závislost na těchto 4 písmenkách.Ať kolem prolétl džiksr,nebo nostalgicky jsem pohlížel na starší fotky,hlodalo ve mě dlouho vlastnit další GSX-R.
Motorka je ještě na prodejně,pár týdnu pojezdím na SV1000S,než ho odvezu bratrovi,takže zustává v rodině.
Zkušenost mám s předváděčkou v létě,takže vím do čeho jsem šel.
Oproti K2 je samozřejmě větší výkon,v normálním provozu až nesmyslnej.Spíše katapultáž než zrychlení,velice mě překvapila flexibilita motoru.Není problém nechat na šestku padnout rychlost na 55km/h a otočit plynem.Žádné cukání a řachtání,bajk plynule zrychluje,supr do města,když je nutno.
Brzdy normální,uvidím spíše na okruhu,jestli jsou fakt nic moc při střelbě.
Na supersport moc moc pohodlná,to mě překvapilo.Velice podobný posez jak na SV1000S,mírně nižší říditka.A bez vibrací,to mi na dvouválu trošku vadilo-při delších jízdách,jiak jsou vibrace goood.
Prepínání map.Tady si nejsem jistý,jestli má to smysl.Posoudím lépe až pojedu v dešti a zkusím C-mód.Ale mám litra,je to výkonu,takže drtivou většinou A-mód.B nebude mít význam.
Vedení stopy perfektní,v náklonech stabilní.Nejsem schopen posoudit více,nezávodím.
Více napíšu v dubnu,kdy ji budu zajíždět.
Teď mě čeká shazování kg,abych se znova narval do kombošky.Je to výzva,stejně jako směřování k okruhu,kde se bude džiksr stejně cítit nejlépe.

Recenze po 900 km:

Vzhled:Dizajn je moderní a vyvolává pocit klasického superbike,je to prostě krev a mléko s kombinací liníí ostrých a konvexně konkávních.V mém podání Rizla replika Moto GPs bonusem metalízy.Moc rozkošné.Škoda,že zatím bez nálepek.

Pohodlí:Na supersport fantastické.Naprosto přirozený sportovní posez,žádná křečovitá pozice a váha na rukou.Po 440 km v sedle za den mohu potvrdit,to co píšou všíchni.K9 má na výlety do Alp.Racing plexi odvádí proud vzduchu bezvadně.Bez vibrací.

Motor:Stále ve fázi zajíždění.Točím momentálně výjimečně 8000otáček,většinou mezi 3500 a 6500.Záběr je lineární,jde rychle do otáček,od 5000 jede znatelně za svou kořistí.
Oproti SV1000S je zátah lepší v jakémkoliv otáčkovém spektru,necuká ani v pásmu pod 2500 otáček.Elektronika zbaští zdá se vše,je blbuvzdorná.Stačí podržet plyn a bike prostě vystřelí bez známek odporu.

Převodovka:Hladká,přesná a poloha řadičky přirozená.

Brzdy:V provozu zatím dostatečné,i když mohly být ostřejší.Po asi 800 km začaly pohvizdávat.Uvidíme,zda budou použitelné na okruhu.Kámoš s K9 tvrdí,že ne...

Ovladatelnost:Lehká,stabilní a přesná.Odpružení zvládá i český špičkový asfalt.Je to z mého pohledu jakož to silničního uživatele.Žádný racing zkušenosti.Opět oproti SV závodní speciál.

Recenze po 5000 km:

Gumy to žere hrozně.Zničeny:Originální Bridge BT16,2 krát Dunlop D211 GP Racer a nyní šmakuje Pirelli Diablo Supercorsy SC2.Přední desky na výměnu.Benál taky ráda papá a hodně.Ale toto všechno spolkne hlavně na okruhu v Brně-nejlepší čas zatím 2:24,423-v závodě agentury Eybis.
Brzdy rády měknou,nepomáhají ani pancéřové hadice PP Tunning.
299 na tachu vyzkoušeno parkrát,tankbag SW Motech drží i v této rychlosti.Převodovka přesná,stejně tak stabilita ve velikých náklonech.Možná by to chtělo naladit podvozek kvuli nervozitě zadku ve výjezdech ze zatáček na okruhu při větším plynu.
Jinak zatím bez nejmenší závady.A absolutní spokojenost.

Moje rada jak zajíždět:

Technik v ladičské firmě mi řekl,že tak dobře zajetý motor na GSX-R1000 ještě neviděl.Takže mužu celkem přesně a zodpovědně poradit jak na to.
1.Po minutě zahřívání vyrazit.
2.Nenechat klesnout otáčky pod 3000 pokuď je to možné.
3.V manuálu je psáno,že do 800 km netočit více než 6500otáček a 1600km nepřekračovat 10 000 otáček.Já prvních 100km nepřekračoval 5000 otáček,pak jsem točil zhruba do 800km těch 6500 otáček,pak jsem točil až 8000 otáček až do výměny oleje u první garančky.Poté jsem točil maximum,ovšem toto maximum už bylo na okruhu,v provozu se bohatě vystačí 10tis.otáček.
4.Nejduležitější je pořád měnit otáčky a neustále řadit.Když jsem zajížděl,tak celkem opruz.Strikně jsem celou dobu dodržoval tenhle systém:Pokuď je motor dostatečně zahřátý:Jednička,rozjezd,vytočit na 4 tisíce,nechat padnout na 3tis.otáček,zařadit dvě,opět vytočit,tentokrát na 5000 nebo 6500 podle km,a nechat padnout opět na 3 tisíce.A tak dále.Prostě otáčkoměr pracoval pořád od 3000 do 6500 otáček,pořád vytočit a pak nechat padnout na ruzně zařazené rychlosti.
Zrychlení,nebo otočení heftu od jemného-první kilometry-až po razantní-konec záběhu.Zajel jsem ji za jediný víkend.Jednak radost z nového bajku,supr počasí a taky a to hlavně,měl být brzo gsx-r den takže nic jiného mi nezbývalo.Maximálka při záběhu se pohybovala kolem 155km/h při 6500 otáčkách.
5.Rozhodně se při záběhu vyhnout dálnicím nebo rovinkám.
Teď je mé gsx-r už vzdáleno sérii,hmotnostně i výkonově,tak i ergonomie,přepáčko.Obrácené-racing řazení,quickshifter,krátký plyn-je to už jiný bajk,v provozu v podstatě nepoužitelný,opravdové peklo.

S Rizlou jsem se rozloučil 15.7.2016 poté,co jsem na ní zajel vysněný čas v Brně,2:13,737 .

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
cebeer
cebeer napsal 11.10.15 v 18:15 10b.

Smekám. Hodně štěstí.

Nori
Nori napsal 10.08.15 v 11:25

S Brnem mám hotovo.
Spíše se příští rok zaměřím na další okruhy-Slovakiaring a Most-tady jsem ještě nebyl.Rizla možná na prodej...pak S1000RR.Nejsem zatím rozhodnutý.

p.a.t.r.i.k.7
p.a.t.r.i.k.7 napsal 10.08.15 v 10:46 10b.

koukám že pod 2:15.takže už konec,jak si říkal? nebo to bylo pod 2:14,nejsem si jistej teď,aby sme se ještě potkali

sedlo-z-plzně
sedlo-z-plzně napsal 26.02.15 v 09:34 10b.

Evík-GSX-R
Evík-GSX-R napsal 14.04.13 v 21:54 10b.

Více komentářů



TOPlist