renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Jawa 350/638 (1986)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník karlos.
Vloženo 21.2.2010
Aktualizováno 2.5.2022
Zobrazeno 3 231x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Řečeno po vzou vinařů: "výběr z dílů" Původní zbyla jenom plechařina, rám a část motoru, jinak všechno nový se snahou vybrat nejkvalitnější díly.

Více fotografii

Výška jezdce: 198 cm

První dojmy - Rozzuřená Týnecká střela, která po čz 175 byla jako z jiný planety. Po pvní jízdě ale přišlo vychladnutí. Na to že to mělo bubny brzdila docela dobře. Avšak nejitá stopa a ustřelující zadek dodávaly jízdě na zážitku.

Recenze

Koupil sem ji 21.2. 2010 za 7000 peněz. Stroj má vape takže žádný velký problémy s dobíjenim a seřizování, aby to jelo. Po prvnich kilometrech musim říct, že je to rozdíl, Sice je malinko škoda, že má zátah až od vyšších otáček, ale to se dá s přehledem přežít.Special vysokootackova masina - vykon 18Kw pri 52500 otackach :P . Motor už je pěkně vylítanej - bude muset dojezdit sezonu a pujde na stůl, ostatně jako celá motorka.

Zhodnocení první sezony s "novou"motorkou

Vprůběhu, resp. na začátku sezony jsem dochytal poslední mušky, který se ale týkaly spíš odladění klasickejch věcí - lanka, karbec, tlumiče. A po ujetí 957km musím uznat, že se dílo podařilo jak jsem chtěl, při běžný cestovní rychlosti - cca do 90km/h na tacháku motor nikterak nepříjemně nevibruje a ani ve vyšších rychlostech nejde o žádnou hrůzu, což bez použití závažíček a odpruženejch stupaček považuju za dobrej výkon. Vlnění se omezilo na nevyhnutelný minimum, který ale spíš dává vědět, že je to už starší dáma.

Jenom strucne o ni:
Je to klasickej JAWAckej dvoutaktni dvouhrnek disponujici ne zrovna extremnim vykonem, ale o tom tyhle motorky nejsou. Tenhle kousek je nastesti este neuskrcenej takze v "plny sile" :D

Spolehlivost

Co se spolehlivosti tyce tak me jeste nikdy nikde nenechala. Vlastne jednou jo, ale to bylo jenom moji blbosti, ze jsem nelil benzin pres nalevku se sejtkem, nybrz primo z kanistru a s benzinem se do nadrze dostal i bordel a zacpal kohout a karburator, ale to jsem poresil ve skarpe u silnice a jelo se dal. A to je na tehlech strojich nejlepsi. Jak se neco podela tak se to da opravit na miste.

Rychlost
Zadny rychlostni rekordy se s ni taky trhat nedaj. Moje jede se 16- ti zubem na sekundaru 140km/h tachometrovejch, coz je podle radaru asi 130km/h, ale vzhledem k tomu, ze dalnici nevyuzivam tak to bohate staci.

Hlavni zapory:
Jako dva nejvetsi zapory bych videl asi spojku, kterou v JAWe nedomysleli, ale k motorce to patri. A jako druhej zapor je asi spotreba. Kdyz ma jet tak si ale taky veme patricnej podil z nadrze, ikdyz nekdy je to opravdovej ficak. Ale je to 350 tak se neni cemu divit.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Pavliiis_
Pavliiis_ napsal 08.05.14 v 13:42 10b.

Co se na to dá říct. To prostě nemá chybu. V 18 sem se o něco podobného pokoušel s 250 kejvačkou a vzdal sem to. Už sem jí neposkládal a prodal rozebranou. Na šprýmaře na foru nedej, že se za 35 kolíků dá koupit něco na ježdění. TOHLE každej nedokáže.

john-mcclane
john-mcclane napsal 03.05.14 v 18:32

Chválím za renovaci do původní podoby

justyn
justyn napsal 13.03.14 v 20:30 10b.

Moc krásnej lak At se dílo daří a máš to za 10b

karlos.
karlos. napsal 21.02.13 v 20:13

Díky...no většina spíš říká blázen, když zjistěj kolik jsem do tý "potvory" nacpal peněz

Vladimirator
Vladimirator napsal 21.02.13 v 20:02 10b.

Seš dobrej masér,tak at´ slouží TŘINDA

Více komentářů



TOPlist