Řečeno po vzou vinařů: "výběr z dílů" Původní zbyla jenom plechařina, rám a část motoru, jinak všechno nový se snahou vybrat nejkvalitnější díly.
Výška jezdce: 198 cm
První dojmy - Rozzuřená Týnecká střela, která po čz 175 byla jako z jiný planety. Po pvní jízdě ale přišlo vychladnutí. Na to že to mělo bubny brzdila docela dobře. Avšak nejitá stopa a ustřelující zadek dodávaly jízdě na zážitku.
Recenze
Koupil sem ji 21.2. 2010 za 7000 peněz. Stroj má vape takže žádný velký problémy s dobíjenim a seřizování, aby to jelo. Po prvnich kilometrech musim říct, že je to rozdíl, Sice je malinko škoda, že má zátah až od vyšších otáček, ale to se dá s přehledem přežít.Special vysokootackova masina - vykon 18Kw pri 52500 otackach :P . Motor už je pěkně vylítanej - bude muset dojezdit sezonu a pujde na stůl, ostatně jako celá motorka.
Zhodnocení první sezony s "novou"motorkou
Vprůběhu, resp. na začátku sezony jsem dochytal poslední mušky, který se ale týkaly spíš odladění klasickejch věcí - lanka, karbec, tlumiče. A po ujetí 957km musím uznat, že se dílo podařilo jak jsem chtěl, při běžný cestovní rychlosti - cca do 90km/h na tacháku motor nikterak nepříjemně nevibruje a ani ve vyšších rychlostech nejde o žádnou hrůzu, což bez použití závažíček a odpruženejch stupaček považuju za dobrej výkon. Vlnění se omezilo na nevyhnutelný minimum, který ale spíš dává vědět, že je to už starší dáma.
Jenom strucne o ni:
Je to klasickej JAWAckej dvoutaktni dvouhrnek disponujici ne zrovna extremnim vykonem, ale o tom tyhle motorky nejsou. Tenhle kousek je nastesti este neuskrcenej takze v "plny sile" :D
Spolehlivost
Co se spolehlivosti tyce tak me jeste nikdy nikde nenechala. Vlastne jednou jo, ale to bylo jenom moji blbosti, ze jsem nelil benzin pres nalevku se sejtkem, nybrz primo z kanistru a s benzinem se do nadrze dostal i bordel a zacpal kohout a karburator, ale to jsem poresil ve skarpe u silnice a jelo se dal. A to je na tehlech strojich nejlepsi. Jak se neco podela tak se to da opravit na miste.
Rychlost
Zadny rychlostni rekordy se s ni taky trhat nedaj. Moje jede se 16- ti zubem na sekundaru 140km/h tachometrovejch, coz je podle radaru asi 130km/h, ale vzhledem k tomu, ze dalnici nevyuzivam tak to bohate staci.
Hlavni zapory:
Jako dva nejvetsi zapory bych videl asi spojku, kterou v JAWe nedomysleli, ale k motorce to patri. A jako druhej zapor je asi spotreba. Kdyz ma jet tak si ale taky veme patricnej podil z nadrze, ikdyz nekdy je to opravdovej ficak. Ale je to 350 tak se neni cemu divit.
Co se na to dá říct. To prostě nemá chybu. V 18 sem se o něco podobného pokoušel s 250 kejvačkou a vzdal sem to. Už sem jí neposkládal a prodal rozebranou. Na šprýmaře na foru nedej, že se za 35 kolíků dá koupit něco na ježdění. TOHLE každej nedokáže.
Chválím za renovaci do původní podoby
Moc krásnej lak At se dílo daří a máš to za 10b
Díky...no většina spíš říká blázen, když zjistěj kolik jsem do tý "potvory" nacpal peněz
Seš dobrej masér,tak at´ slouží TŘINDA