Suzuki VL 1500 Intruder (2005)

Vlastník Banny.
Vloženo 14.2.2010
Aktualizováno 20.3.2016

Je to moje Agnes... Dovezená z Californie, zakoupená v říjnu 2009. Celá černá, spoustu chromu, velký štít, boční brašny, zakázkové sedlo Corbin, sériové výfuky, padáky...

Motorka koupena od FIRMA:4moto - David Zelenda (Sezemice) - Pohoda, ochota, rychlost, dohoda.
Po zjištění, že motka není úplně v pořádku - nesplňuje podmínky provozu (je to Amerika) jsem požadoval řešení. Prodejce dodal bezplatně homologované díly (parabolu, blinkry, zadní lampu)

První dojmy - Obdiv k její kráse, strach z její váhy. Zpočátku jsem měl pocit, že ji musím nutit do zatáček. Po přezutí bez problémů

Doplňky na motorce - Padáky přední i zadní, lem předního blatníku, boční brašny, zadní kufr, nápojáky

Mám ji od konce října 2009. Je to kus mašiny... Jsem z ní pořád celý pryč. Na pořádnou motorku jsem čekal 17 let. Zimní čas 2009/2010 jsem využil k nákupu několika ozdob - padacího rámu a lemu blatníku, pár praktických doplňků - zadní kufr, rolka atd., a hlavně oblečení.

30.8.2010
Sezóna se chýlí ke konci a já mám s Agnes najeto cca 4300 km. Máme za sebou skoro 20 vyjížděk, akcí, srazů atd. S Agnes už si docela rozumíme, výrazně jsme zlepšili plynulost jízdy a rychlostní průměr , a snížili jsme spotřebu - cca 5 až 5,5 litrů. Paradoxně je spotřeba nižší se spolujezdkyní. Asi proto, že člověk jede ve dvou opatrněji.

23.10.2010
Tak jsem nedojel... teda nakonec dojel, ale za pomoci kamaráda a jeho startovacích kabelů. Za pár dní bylo jasno. Odešlo regulační relé a vzalo s sebou i stator alternátoru. Cena nových dílů - astronomická (stator cca 11.000,- a rego cca 5.000,-). No mám na to celou zimu, uvidíme.
Poněkud nešťastný konec sezóny, hlavně předčasný. 2010 najeto cca 6000 km...

22.3.2011
Zdar a sílu, tak motka je v cajku! Stator mi dovezl kamarád za cenu z říše pohádek a rego jsem koupil u firmy VAPE za necelé 2.000,- i s poštovným. Minulý týden jsem to dal dohromady a světe div se! Naskočila... Sice až po čtyřech pokusech, taky trošku kašlala, ale po prohřátí nádherný zvuk, sametový chod, prostě mazec! Zítra ji zkusím poprvé projet...
Těším se na sezónu 2011!!!

6.11.2011
Tak... je tu konec sezóny. Byla fantastická, sezóna i motka, i když... léto bylo mokré a studené. V červnu jsem motku nechal seřídit (potřebovala to, i když je to stříkačka...) a od té doby se motky nemůžu nabažit. Musím to zaklepat, ale šlape jako hodinky.
Poslední jízda...?
O víkendu 5. a 6. listopadu bylo tak krásně... Projezdil jsem jihomoravský kraj křížem krážem. Škoda jen, že se tak brzo stmívá. Tajně doufám, že se letos ještě projedeme.
2011 najeto cca 7000 km, a spotřeba 5,6 až 4,8 (!) litrů.

2012
...jsem nic nenapsal...

2013
Jaro má letos neuvěřitelné zpoždění. Tak jsem aspoň kromě standardních výměn kapalin, filtrů atd., udělal ještě vidlice - olej a gufera, ložiska v krku řízení a nechal seřídit motor. Kromě toho jsem připevnil podtlakovky... dost jsem se natrápil, ale drží, vypadají skvěle a doufám, že vydrží.

4.9.2015
Agnes šla do světa... Tak at se jí daří ... a dobře slouží...
Díky všem, kteří sem zavítali a početli si...
A já už vybírám nástupkyni

Myschan
Myschan napsal 02.02.15 v 18:52 10b.

Pěkná mašina. Ať dělá jen radost. Za 10

Bicman
Bicman napsal 04.12.13 v 18:16 10b.

Není co vytýkat, až na dekompresor a malou nádrž. Nicméně jsem si ji taky pořídil a pomalu přetvářím, k obrazu svému Ty ceny jsou fakt šílený, tak drahý to nebylo ani na GoldWinga ... No a 10b letí

JirkaMetal
JirkaMetal napsal 11.04.13 v 11:47 10b.

suprová Suzina gratulejšn

pajash
pajash napsal 04.03.13 v 00:23 10b.

krásná

Marek_Kuřim
Marek_Kuřim napsal 09.03.12 v 21:16

Tož až orajtuji svoji Val, už vím, jakou budu rajtovat pak