Vlastník | robber | |
---|---|---|
Vloženo | 29.1.2010 | |
Aktualizováno | 15.4.2017 | |
Zobrazeno | 8 149x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 25 UŽIVATELŮ
Vlastník | robber | |
---|---|---|
Vloženo | 29.1.2010 | |
Aktualizováno | 15.4.2017 | |
Zobrazeno | 8 149x |
Krásný stroj
taky mám tuonko nějaký pátek - pár poznatků, pro info klidně napiš PM...
Tlumič řízení funguje opravdu dobře, kolikrát ji pokládám při 160+ ze zadního a vždy na jedničku, v Brně a Mostě taky podržel... Převodovka je u všech asi stejná, mě zase padá neutrál mezi 5-6 a to jak se spojkou tak bez ní... Dokonce mám už i druhý motor, u prvního mi ulítl zub na kosi a udělal bordel v převodovce... já osobně zainvestoval do Ohlins centrálu z factorky... Jinak jsem moc spokojenej a je to snad první mašina, která mě vydržela takhle dlouho a k tomu mě neustále baví.
Jo a zadný brzda - dokud nedáš přepákování aby byla pumpa nahoře, nebude fungovat, osobně jsem ji ale nikdy nepotřeboval, pokud chci dělat picovinky, zaslepím antihop a lítaš na Drimláka každou zatáčku
Ahoj, dej přepakování a zadní brzdu nepoznáš! Původní je uchycena na motoru a brzdový válec se stále přehřívá. Já to udělal a brzda (ale i seřízení polohy, včetně možnosti obraceného řazení) je super. Tlumič řízení je OK. Zatím žádný tankslapper. Převodovka. Koukni se do mýho profilu. Otevřené koncovky jsou nutností!
Pěknej kousek, nech si upravit originály u RP - je to mazec
Krásná. A samozřejmě dobrá volba. Ty koncovky můžu jen a jen doporučit. Budí to potom zasloužený respekt a plechovkáři ochotně uhýbají a důchodci neskáčou na přechody. Fakt to funguje. Ve městě a při popojíždění je to trochu na otravu, ale jak to rozbalí ve 100km/h a více (to už se tlukot ztrácí ve větru...) nemá to chybu. A taky doporučuji přepnout palivovou mapu pro "racing-open exhaust" Jo a ten tlumič řízení se dá lehce vyřešit mnohapolohovým Ohlinsem. Ten funguje o cosi líp.
není 2v jako 2v ale tohle je moc hezkej kousek gratuluji 10 bodů.
Cus, predne gratuluju k Tunakovi. Dobra volba pro kluky co vedi co chtej. Ja te moji rikam duverne "Italska devko". Ma to rada!!!
S falesnym neutralem mezi 4 a 5 jsem mel taky problemy (model 2008). Pak mi zacala klouzat spojka, kterou mi v A-Spiritu v zaruce vymenili. Pote to je mnohem mnohem lepsi, ale ten neutral tam i presto obcas spadne (pri razeni nahoru). Chce to vetsi duraz.
15 z. kolecko tam mam taky a musim jen a jen doporucit. Motorka je mnohem zivejsi a zabavnejsi. Na zadni jde na dvojku jen lehkym vrknutim plynu...
Parada.
Hodne km bez nehod a cistou stopu.
Jojo, duňák je skvělej. S tím řazením máš pravdu, není vyjížďky bez"neutrálu" . A to mám duňáka od nova. Ale dá se to odpustit. Jinak origo tlumič řízení mi už párkrát zachránil kůži, takže si nemůžu stěžovat. Laďáky mám RP+kn+odbržděný, zvuk je skvělej a není tam až taková díra kolem těch pěti. Celkově su spokojenej.
Koukám, že fotíme na stejném místě. Pěkná.
Dík za info! 15 zubů mám taky v plánu Těch cca 250-400ot. co to přihodí navíc na jednotlivý kvalty se celkem využije při pomalejší jízdě nebo ve městě. Nemluvě o větší živočišnosti Jinak myslím, že origo 16z je opravdu zbytečně do rychla.
O těhlech dvou položkách menu někdo vtipkoval na af1racing. V tom smyslu, že Aprilia myslí hodně dopředu a jednou budou jejich motorky mít el. nastavení podvozku a kontrolu tlaku pneu jako u aut. Tedy proto už tyhle dvě funkce implantovali do palubky dávno aby na ten čas byli dobře připravený a neřešili potom zbytečnosti Takže prozatím můžeš jen ohromovat kolemjdoucí, co ta palubka všechno umí
Díky, měj se
SemiTLR: nj, jenže tyhle MIVV jsou takový dost krátký a moc se mi na motorce nelíbí. Tyhle MIVV by se mi líbily, ale to už je zase pěkná vata
Wilder: díky, s tím neutrálem mám na místě taky celkem problém, to jsem tam zapomněl napsat. Někdo mi psal, že mu převodovka blbla jak mě a bylo to spojkou.
15z kolečko - na jedničku na volnoběh to jede cca 20km/h - takže asi od 30km/h už se nemusí tolik spojkovat při popojíždění ve městě. Jinak motorka tím samozřejmě trochu ožije (ale ne že by se to pořád převracelo na záda, z toho neměj strach) a o kolik klesla maximálka nevím, ale to mi nepřijde důležitý (přes 260km/h to jede pořád a to bohatě stačí ).
V menu ty položky mám, v Tyre setup myslím nastavuješ na kolik to máš nahuštěný, co se nastavovalo o podvozku v tom Suspension už si nepamatuju, ale každopádně nevím, co tím chtěl básník říct. Leda pro nějakou statistiku při nastavování podvozku na okruhu, když to máš připojený na nějaký PC/diagnostiku. Jinak fakt nevím, celkem by mě to zajímalo
Zdravím, předně gratulace... dobrá volba stroje
Něco k tvým otázkám...
1) Tlumič řízení - stejný pocity jako u tebe, je tam pravděpodobně asi jen na okrasu
2) Převodovka - je pravda, že je oproti japoncům o něco tvrdší, ale nemám s tím sebemenší problém. O falešných neutrálech nevím, u mě se to neděje. Někdo píše, že se blbě vyřazuje na neutrál (ten oficiální, mezi 1-2) když moto stojí na místě. Opět jsem nezaznamenal problém, u mě vše OK, jde tam jak po másle.
3) Koncovky výfuků + mapa - mám Akrapy... s homol. vložkama zvuk jak u origo výfuků! Bez nich je to paráda, resp. neřekl bych, že jsou zrovna moc utlumený, což je samozřejmě subjektivní. Mapy jsou v ŘJ vskutku dvě, jde mezi nima přepínat pomoci Axonu (něco jako PC - mají jen ofiko Aprilia dealeři). Každopádně nic se přehrávat, mazat, updatovat nebo či co nemusí! Prostě se jen přepne mezi č.1 a č.2. Dvojka tuším obchází lambdu. Motorka by se měla ještě o něco sklidnit v ot. kolem 3000, zlepší se reakce na plyn, rychleji se vytáčí, spotřeba stoupne atd. Ale to zatím nemám vyzkoušeno, mám aktivovanou "sériovou" mapu, na tu druhou se chystám na jaře
Jinak já mám model 2008, drobné změny např. ohledně té převodovky jsou oproti 06 možné.
P.S: Teď dvě moje otázečky... Jak hodně se projevila změna pastorku z 16 na 15 zubů?
Máš v hlavním menu u modelu 06 taky položky Tyre setup a Suspension setup? Somozřejmě vím, že tyhle položky jsou tam jen pro okrasu. V manualů v popisu funkcí o nich není ale ani zmínka a kámoš u RSV 06 je tam vůbec nemá.
Díky za odpovědi a hodně štastných km
Jestli přemýšlíš o nových koncovkách tak jedině značka MIVV nic jinyho nemá lepší zvuk ..moje IXIL jsou proti MIVV šustítko
Další 2V masakr ve městě
Hezké! A dobře napsaný! Tak ať slouží dobře a někdy se potkáme. 10b! Kola dole!
Aprilia je Aprilia...10b. a ať slouží.
Ohledně tlumiče řízení, při rozebírání ho budeš muset z boku opatrně navrtat v místě, kde je segrovka, hlavně ne níž !!! Jinak ji nevyndáš, ale dírka cca 2-3 mm tam pak ničemu nevadí. Ten origo olej je úplná voda, vnitřek tlumiče je jednoduchej, s tím nic nedělej. Jenom pozor na O kroužek, ať se nestřihne. Funguje to pak dobře a ušetříš aspoň 8 tis.za Öhlinse...
zdarec tak konečně si se tady s ní ukázal doufám že ta první vyjížďka bude co nejdřív musíme se domluvit ! a aˇto jezdí bez nehod !
Super mašina, tak ať ti hezky jezdí. Jasných 10b.
jj, tučňák... to je jiná liga... tak hodně štěstí na cestách
jasných 10b.
Honza-K: s tím tlumičem jsi mě potěšil Jak budu mít chvilku volno, vrhnu se na něj. K pneu - dojedu ty Pilot Road 2 a chci určitě vyzkoušet něco měkčího a uvidím, co poznám za rozdíly a jaká bude výdrž. No a ty výfuky budu muset určitě nějak pořešit. Dík za rady.
Ahoj, máš to pěkný, za 10 b. Ohledně tlumiče řízení, dá se relativně jednoduše rozebrat. Dal jsem do něj obyč PP80 a je to plně vyhovující. Hustší asi ne, neudrželo by to uložení tlumiče. Jinak dopuručuji měkčí pneu, sice tolik nevydrží, ale budou mít lepší zpětnou vazbu. např.Bridgestone BT16, nebo Dunlop Qualifier II. Jsou to dvousměsové gumy a jsou docela dobrý. Jinak ohledně výfuku bych naprosto souhlasil s Payasem, nejlepší je Akrap, ale taky nejdražší, pokud nenajdeš nějaký výprodej. Já mám Leo Vince za cca 14.000,- Ale model 2006 bude asi chtít přehrát mapu...
Brutální stroj 10
pěknáá tak ať slouží
Nádherná temperamentní 10b
jj ten Sachs je tam jenom na ozdobu, ale zase určitě lepší než nic, ja až pořídím zase tuňáka tak bych chtěl koupit právě ohlins..dobry tlumice rizeni jsou na takovyhle bestiich dulezity:))
Payas: jj, zadní brzdič jsme taky oddělali, odvzdušnili, ale během měsíce se to zase zavzdušnilo. Zvláštní je, že brácha má na KTM LC4 úplně stejnou pumpu Brembo a tam to funguje perfektně. Jinak dík, za info, kdyžtak se ozvu, kdybych něco ohledně těch výfuků potřeboval
RC_PUMA: nechci do toho moc investovat a už vůbec ne kvůli navýšení výkonu, chci jen trošku lepší zvuk
Jo a ještě ten tlumič řízení Sachs - Tobě na Tuonu tlumil? Ten můj skoro vůbec nefunguje, není nastavitelnej, ani nevím, jak to rozebrat a dát tam nějakej viskoznější olej, aby to trochu tlumilo A Öhlins se mi nechce financovat
jojo je to tak jak říká Payas..koncovky dvoubuch zkousne, ale se svodama už to chce pomazlit, když nekoupíš Aprilku už s tím vším tak to nemá smysl kupovat je to neskutečně drahý a stejně na co navyšovat výkon na Tuonu, už takhle ho má až až..stejně to v dnešním provozu pořádně nevyužiješ...já jsem na sprintech se sérii spráskal všechny gsx-r:))a ke zlatý radosti to stačilo:)
Zdarec, myslím, že jsi koupil velice dobře. Dal jsem ti desítku
Co se týče falešného neutrálu, já ho tam taky mám, jde opravdu o to, že v rychlém řazení nahoru musíš řadit tvrději, je to neduh ročníku 2006. Osobně jsem si už na to zvykl a stane se mi to jednou za vyjížďku, což přežiju.
Co se týče zadní brzdy, už ji ani nepoužívám, je to boj s větrnými mlýny, podařilo se mi to jednou odvzdušnit, že to fungovalo 14 dní a pak zvadla, takže ji už vůbec neřeším.
Jinak výfuky mám Akrapy, přímo od Aprilky a je pravda, že jsou docela kultivované oproti Arrow, či RP, ale nezapomeň, že jedině Arrow, Akrap, Leo Vince, nebo MIVV mají homologaci, u nás po tom sice moc nejdou, ale zkus s tím vyjet do rajchu, nebo na slováky.
A co se týče úpravy mapy, je to potřeba jen, pokud dáváš i nové svody, u koncovky to ten dvouvál zkousne.
Pokud chceš víc info, napiš mi PM.
moc pěknej stroj! Mám teda starší model, ale problémy s řazením nemám. Pro koncovky bych šel do RP
az budu chtit dvouvalec,tuono bude na prvnim miste!
MÁŠ TO PĚKNÉ ZADEST !
krasna
Překrásná mašina možná na ní taky jednou přejdu brzkou a vydařenou sezonu
parádní stroj už se těším až ho na vysočině potkám , zdravím
RC_PUMA: jako nechci aby na mě sousedi nadávali a důchodci hrozili holema (takhle to mám když jedu na bráchový KTM 640 Supermoto), ale zase aby to bylo trochu víc slyšet, to bych chtěl. Koukal jsem, že na eBay se dají použitý výfuky v pěkným stavu koupit i za 200€. Nějaký věci už jsem tam kupoval a takový peníze bych za to byl ochotnej dát, tak uvidím. A nevíš, jestli jsi tam měl nahranou i jinou palivovou mapu? Četl jsem o tom na af1racing.com, bavili se tam o tom borci a vypadalo, že o tom něco ví a tam se psalo, že jak dáš otevřený výfuky, měl bys nechat přehrát jinou mapu. Mělo by to líp jet, ale taky se zvýší spotřeba :(
kráska!! Taky jsem o ní kdysi hodně uvažoval ať slouží
krásná mašina..já s tím řazením žádný problémy neměl jinak ty samé pocity co tu píšeš ty mám i já...ja jsem tam měl naštěstí už Akrapoviče, ale taky žádná sláva(když jsem syšel starý Tuono a Arrowama tak to byla jak bouřka,tohle je už bouřka hodně daleko:)ale tak všeobecně známo že Akrapoviče nejsou kdovíjaký prolamovače bariéry sluchu ,ale spíš se zaměřujou na výkon..jak ti tu psal kolega ty RP a nebo Arrow jestli chceš zvuk.. ale jinak akrapy určitě lepší než originál:)
máš to moc pěkný
t.prilba: ok, zkusím mu zavolat, aby mi poslal nějakou fotku a řekl, kolik by za ně chtěl. Dík za nabídku. Luboš.
Zdar, jestli máš zájem o výfuky, znám někoho kdo měl nové karbonové RP s opravdu náááádherným zvukem na Mile Factory R. Motorku prodal, výfuky má. 602133535-Jirka. Jinak zadní brzda nešla ani na té Factory R. Tom