Po fichtlovi a CZ 125 konečně první pořádná motorka.
Recenze
Nemá smysl psát, že jezdí super - nemám zkušenosti s "většíma" motorkama - takže by mi super asi přišlo všechno. Navíc jsem zatím vlastně ještě nezkusil, co holka všechno umí - dokud je v záběhu, tak ji nechci moc trápit.
Fakt se těším na jaro - v plánu jsou dlouhý víkendy a vlastně i svatební cesta
Update1 - Jaro je tady
Tak už mám skoro po záběhu. Dělám kromě ježdění i jiný věci, takže toho nenalítám tolik, jako někteří jiní. Už jsem teda i zkusil plnej kotel - ale do velkejch otáček to zatím moc hnát nechci - ne se zaběhovým olejem. Na diskusích okolo této motorky občas vídám poznámky o maximálce. Jako - tohle fakt neni motorka na velký blbnutí. Při naklonech doprava brousite hlavičku šroubku, kterej drži výfuk (což považuju za lepší nez brousit ten výfuk samotnej). Doleva neni problem jít na stupačku. Osobne se mi tohle ale stane jenom v místech, který dobře znám a je tam dobrá silnice - jinak si netroufnu jit do zatáčky tak rychle. Tim chci říct, že pro normální ježdění mimo okruh to není reálnej problém. Jinak co se té maximálky týče, tak pohodová cestovní rychlost je tak okolo 100 - 110. Od 110 už ma clovek trochu pocit, ze je motor pretocenej. Ale da se na to zvyknout. Po dalnici neni problem jet stabilne 140.
Co se motoru týče, tak jsem asi jeden z těch, kteří by se upgradu na 1200 vůbec nebránili Přece jenom mám rád, když to trochu tahá za ruce. Odpich v nižších rychlostech docela jde - ale při předjíždění nad 90 bych klidně snesl větší zátah. V testu v Motohouse (na XR1200) psali, že hodně pomůže laděnej výfuk. Už jsem se díval, co je k mání - a některý jsou vážně krásný - navíc bych si vyřešil ty náklony doprava. No, peníze na to asi stejne nebudou ...
Jestli mě na týhle motorce něco dostává, tak přední brzdy. Ty dva kotouče jsou fakt nářez. Málokdy použiju víc než dva prsty. Je mi jasný, že se sportovnějšíma motorkama se to nedá srovnávat. Už se mi podařil i smyk na přední kolo. Měl jsem docela kliku, že jsem to ustál.
Jinak, co se úprav týče, tak pro ježdění ve dvou je naprosto nutný vymenit sedlo - s tím původním se to fakt nedalo. Máme tam Sundower. Pro řidiče mi teda víc vyhovovalo to původní - na tomto človek trochu víc plave - ale spolujezdec má teď fakt pohodlí. Pak teda byla nutnost opěrka s nosičem. Tahle motorka totiž nemá úložnej prostor pod sedlem! Pak mám teda ještě takový hezký krytky na osu predního kola.
No, zas něco přidám, až nebudu mít co dělat...
Update 2
Po dvou a půl sezónách a 16 tis. km Je trochu úsměvný číst, co jsem tady napsal, když jsem začínal. Ale nechám to tady jako kus historie
Projeli jsme spolu kus Evropy a nikdy jsem nelitoval, že jsem zkusil Haryka.
V druhé půlce minulé sezóny - kdy už vedle Hyldy (tak jsme Sportíka pojmenovali) stála R6 začínalo být jasný, že tohle už není motorka pro mě. Na pohodový bublání je to fakt dobrá motorka, ale mě prostě baví jezdit trochu sportovněji. Dlouho jsem to rozhodnutí nechtěl udělat, protože jsem měl Hyldu fakt rád. Nakonec prodána v září 2012
Až na to bude věk a nálada nebo přebytečný finance, tak si asi zase nějakýho Haryka pořídím. Zatím jsem na to asi moc mladej - a další motorku v garáži už bych neuživil ani neujezdil.
Ahoj - jasných 10B
To sedlo hodnotím jako zásadní plus. V sobotu jsem se na tomhle projel na HD-days v Praze a základní sedlo je pro spolujezdce prý peklo - dle mé přítelkyně
Pěkný, bych neřekla, že mu bude tak slušet jiný sedlo a opěrka!
Pěknej, tak za 10
Fotky dodam - ale zatim jich moc neni - pres zimu byl Haryk v garazi ...