renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW F 650 GS (2002)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Berka79
Vloženo 24.1.2010
Aktualizováno 6.8.2013
Zobrazeno 7 274x
HODNOCENÍ PROFILU OD 15 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Ideální motorka na cestování když se nechcete zastavit tam kde končí zpevněná cesta.

Více fotografii

První dojmy - První motorka asi po 12 letech, takže dojmy jen pozitivní.

Recenze

Naprosto ideální motorka pro začínající motorkáře a jízdu na krátké a středně dlouhé cesty. Na delší cesty jsou sice vhodnější stroje, ale ty jsou většinou mnohem težší a mnohem méně obratné.

\r
Jako velký klad vidím rozumnou výšku motorky, kdy při zastavení nestojíte na špičkách, ale bez problému dosáhnete na zem celou plochou chodidla. V případě potřeby se dá sehnat sedadlo které se vyrábělo ve třech výškách.

\r
Další výhodou je pružný motor který od cca. 2500 ot/min táhne zcela plynule a kupodivu je téměř bez vibrací.

\r
Co se týká komfortu jízdy, každý asi při běžné jízdě ocení měkčí odpružení které se ale v terénu může občas dostat na svoji hranici. Hlavně přední pružiny mohly být trochu tužší.

\r
Ovládání motorky je zcela bez problémů, hlavně při jízdě po městě oceníte malou výšku sedla a relativně malou hmotnost.

\r
Spotřeba je samozřejmě závislá na stylu jízdy. Pokud pojedete do 90 km/h není problém jezdit za 3,5L a pokud budete trochu tlačit na pilu budete jezdit kolem 4,5L

\r

\r
Nevýhody se samozřejmě také najdou.

\r
Přivítal bych kratší dráhu plynu, pokud potřebujete dát plný plyn musíte zbytečně moc kroutit zápěstím.

\r
Cestování je pohodlné asi do 90 km/h pak se projeví proudící vitr, který malý štítek dostatečně neodstíní. Dá se sice zakoupit i vyšší štít, ale ten já nemám.

\r
Vzhledem k pružnosti motoru bych také ocenil delší 4. a 5. převod aby motor za jízdy netočil zbytečně tak vysoké otáčky.

\r
Jak jsem už psal, v terénu se může stát že přední pružiny jdou až nadoraz.
\r

\r
edit:
\r
Takže po téměř ročním ježdění můžu trochu upravit své dojmy. Nejprve musím napsat že během roku jsem s motorkou neměl žádný problém a stále jezdí jak má. Pouze jsem vyměnil gufera a olej v předních vidlicích, dal jsem novou řetězovou sadu a zároveň změnil koncový převod aby motor tolik netočil.Výměnu oleje a filtrů nepočítám, to je snad běžná věc. Teď mi čeká výměna výfuku protože sériový nesplňuje moje nároky na kvalitu zvuku. Objednal jsem výfuk zn. Sharon, tak jsem zvědavý jak bude znít. Nejde mi o velký kravál, ale chci hezky hluboký bublavý zvuk příjemný na poslech a občas si může trochu střelit do výfuku.
\r
Pneumatiky Mitas se ukázaly jako vynikající volba. Zatím jsem díky nim neměl na cestě žádný problém a pokud je sucho dá se i na tomto "enduro" vzorku motorka klopit do zatáček bez obav.
\r
Spotřeba mi poněkud vyskočila. Momentálně jezdím za 4,7 L, ale na vině je trošku ostřejší styl jízdy. Pokud jsem jezdil celý víkend klidně a podle předpisů byl jsem opět na spotřebě 3,2 L. Naopak když jsem jel po dálnici a většinu doby jel kolem 170 km/h spotřeba vyskočila na 5,5 L.
\r
Jediná věc která mi dnes vadí je sedlo. Uvítal bych vyšší, protože při delší jízdě mi bolí kolena jak je mám hodně pokrčená.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
RADKOGS
RADKOGS napsal 24.11.11 v 20:57

Nádherný Bávo za 10 b

Honza-suky
Honza-suky napsal 27.10.11 v 18:03

Moc pěkný stoj.(10b.) Přeji hodně km..a samozřejmě bez pádu..:)

Berka79
Berka79 napsal 23.07.11 v 11:26

Má už vstřikování.

Krtek.Sileny
Krtek.Sileny napsal 22.07.11 v 08:54

mas karburaci ci strikacku at ti to jezdi bez zavad a ty hlavne bez nehod

pliczb
pliczb napsal 14.09.10 v 16:08

Krásná modrá a závidím tu supr spotřebu, kterou bych jako student u mého stroje také ocenil. Přeji ať složí ještě nespočet kilometrů 10b

Více komentářů



TOPlist