Moje motorka po úspěšné renovaci. Provedeny opravy zevnějšku i motoru
Recenze
Maduru jsem koupil v prosinci 2004. Byl jsem uchvácen jejím vzhledem. Dotáhnul jsem jí domů, i když nefungovala. Elektrika byla v háji a za pomoci elektrikáře, elektrických schémat, které jsem stáhnul z netu a pomocí boží se nám podařilo dát elektriku dohromady.
Dále nefungovala spojka a imobilizer. Špice jsem nemohl sehnat, tak jsem si je musel nechat udělat na zakázku. Vzduchové a olejové filtry jsem objednával z Velké Británie. Vyměnil jsem skřípnutou benzinovou hadičku. Při těch opravách jsem žasnul nad vymoženostmi, kterými ta mašina oplývá.
Všechno perfektně popsané. Plný vstřik do 4 válců. Vodou chlazený motor, 6 rychlostí, maximální výkon 85 koní, 12000 ot/min, zrychlení z 0-100 km za 6 sekund a maximálka na hranici 253 km/h. Na motorku ve vzhledu choppera dost velká síla a to vše při rozumné rychlosti se spotřebou 4l na 100 km.
Krásnej stroj Potkal jsem tě o víkendu a čuměl jsem co to je, že tenhle stroj neznám až jsem si to musel najít
SUPER za mě jednoznačně 10b
Ahoj seržo,
fakt pěkne jsi si jí vymazlil , mooc pěkná GV700. Doufám, že se někdy potkáme na silnici .
Ať jezdí a kdybys něco potřeboval tak ti levně něco přenechám. Dílů mam dost .
Lišák
Krasavice kterych u nas neni mnoho a to je na tom to skvele dvouvalec do V ma kde kdo,ale 4V to se hned tak nevidi z pranim stasnych km at slouzi
Zdravím, sobotní sraz se vydařil co? Jen tvoje vitězství ve sprintu mě trochu pokazilo náladu. Bylo to hustý když jsi mě suveréně předjel a já měl na tacháku dvě kila. Máš nadupanou mašinku, kdybych si někdy kupoval něco jinýho jak R1 tak to bude Madura. Už se těším, až ti na nějakém příštím sprintu vrátím porážku.