Dobová sportovní úprava motocyklu Jawa 250/623 Bizon
Výška jezdce: 177 cm
Recenze
V letech kdy i na seriové stroje Jawa se stály fronty jediná možnost jak se přiblížit moderněji vyhlížejícímu sportovnímu motocyklu,které jsme znali např.ze Světa Motorů bylo jej prostě přestavět.Takže pední kapota vystrouhána z škvárové tvárnice následně olaminována,přední světlo Fiat 127-Carello,blinkry Avia upraveny,zrcátka sportovního typu Beskyd sport,sportovní řídítka domací výroba,přístrojový sdružený panel základ škoda 100,uzamykatelné vičko nádrže-vyrobeno,výfuky zkráceny vyrobeny koncovky.Moto celkově nově nachromováno,lak červená relly-Tatra s černo bílým pruhem.Nápisy dělal písmomalíř.Na foto ještě neočalouněné sedlo,pak koženka.Zadní světlo autobus Karosa,blatník domací výroba.Motor převrtán použity písty 350 zdvih 58,vrtání 58 takže čtvercový motor,leštěné kanály,snížené hlavy a Jawička jela jak šlak.Bylo mi krásných 17 a kdekoli jsem s ní přijel byla středem zájmu nikdo nevěřil,že se nejedná o prototip,ale vše bylo uděláno doma na koleně.Po čase prodána -přechod na čtyřtakta.Pro veteránisty jenž se do mne obují:Byl rok 1983 a spousta takových motocyklů lidi používali na běžné jezděni do ,práce,hajný do lesa a odvoz kde čeho!Já si s láskou postavil sportovní motocykl s toho co tu bylo na jezdění srdcem
Dalo by se emailem zaslat dobrý sken fotek tohoto motocklu do plánované knihy? Děkuji
(když tak SZ)
zdařilá srdcová stavba.
hele, aji já mám cosi podobného. Takže za mě 10
Tehdy to tak bylo. Moc zdařilé.