renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSF 600S Bandit (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník morganzd
Vloženo 16.1.2010
Aktualizováno 30.12.2010
Zobrazeno 2 982x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.3

Popis motorky


Moje první motorka, na starý kolena! :)
Ikdyž kdekdo ohrnuje nos nad S-ky, polokapota má svoje výhody.

Recenze

Zatím jsem najezdil jen pár set km, takže poznatky nejsou tak široké. Na to, že vážím metrák, je celkem svižná. Je to ovšem dáno i tím, že jsem nic silnějšího nekočíroval.

Trochu by to chtělo přitvrdit odpružení, uvidíme na jaře.

Tak po necelým roce a necelých 3tis km motyka stále šlape jak má. Odpružení pro mou postavu bohužel nic moc. Nemám prostor na to, abych radikálně vy/změnil předek. Na zadku mám pružinu na poslední stupeň.

Zdálo se mi, že začínám slyšet nějaké divné zvuky, hlavně při studeným motoru - jako starý šlapací šicí stroj. V speedbike (Brno, Sladovnická 4) mě ujistili, že to je v cajku - odpovídá konstrukci a stáří stroje.

Občas zazlobí startování. Vše se tváří OK, je i slyšet sepnutí relé při otočení klíčku, ale starter se ani nepohne. Naštěstí stačí klepnout bočákem o rám. Prý to vypadá na startovací relé, opečené kontakty.

Vlastní chybou se mi rozlomilo plastové oko, ve kterém drží bowden v mechanismu pod sedlem. Naštěstí bylo sedlo sundané. Problém byl v tom, že se mechanismus nevracel a sedlo nešlo zacvaknout. Tak dlouho jsem s tím zápasil, až jsem to rozlomil. Nakonec jsem zjistil, že je v zámku zapadený kamínek co odlítl od kola. Opraveno, slepeno a pojištěno měděným kroužkem a epoxidem.

Po předchozím majiteli vypadají voštiny v olejovým chladiči jak kdyby je přejel nehtem. Prý to takhle může dorasovat i mytí wapkou. Takže jak je chvíli čas a chuť, rovnám malým šroubováčkem. Je to práce za trest.

Pořídil jsem nosič a topcase kappa, spokojenost. Snadná a rychlá montáž. Vyměněny brzdové desky na jednom předním kotouči, druhý se zatím nepovedl, bo se jeden pístek neochotně vrací. Bude potřeba rozebrat a vyčistit.

Na podzim 2010 jsem opět navštívil SpeedBike kvůli oněm divným zvukům (šicí stroj). Tentokrát se jim to už taky nelíbilo a po prohlídce se z toho vyklubala ojetá vačka a vahadlo. Oprava vč. výměny rozvoďáku (když už to bylo rozebraný, stejně to potřebovala) za něco málo přes sedmičku, což jsem tak nějak dopředu čekal a zdá se mi to OK. Po převzetí motyky mě doslova šokoval lahodný "máslový" zvuk motoru! Doufám že to nějakou dobu vydrží.

Problém se startováním se taky vyřešil - kontakt na páčce spojky občas nezabere a já jsem ji při startování nemačkal. Tím pádem někdy naskočila hned (kontakt nerozpínal), někdy až po té ráně bočním stojanem. Už jsem si zvykl startovat se spojkou a problém se neopakuje.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Miška2
Miška2 napsal 02.02.11 v 15:49

pěkná barvička

Banditas
Banditas napsal 07.02.10 v 17:53

Zachovalá ať slouží

Pája13
Pája13 napsal 19.01.10 v 14:06

Pěkná.Ať šlape.Dávám 10b.

Adry
Adry napsal 17.01.10 v 20:51

Pěkná motorka v pěkný barvě tak at ti dobře slouží 10B

cable
cable napsal 17.01.10 v 12:34

bandit 4ever

Více komentářů



TOPlist