Tak jsem se konečně dokopal k tomu to nafotit. Půvoodně jsem chtěl použít 28 mm kabrurátor DellOrto ale jelikož mi soused daroval 32 mm jikov tak jsem použil ten. Doupravil jsem tedy přírubu a vstupní otvor klapky na použití 32 mm karburátoru, sehnal spojovací gumu z ČZ 125/516 a vše to spasoval dohromady. Pak jsem dopasoval převodovku a vyzkoušel jestli jdou řadit všechny rychlosti. Otvory na ložiska už jsou převrtaný tak teď až mi uživatel PanCanaLL pošle výkres kliky budu pokračovat jí.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Tak se opět pracuje. Dnes mi táta převrtal díry na ložiska, upravil jsem karburátor a přírubu ke klapce aby mi to sedělo a spasoval. Foto dodám v nejbližších dnech. Teď mě čeká výroba čepu do kliky a dopasování zapalka.
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 06.02.2011 |
Uskutečněno:
| 06.02.2011 |
-
Dlouho jsem nic nenapsal. Už mám tedy hotový podvozek, bohužel nemám fotky z různých úprav, prostě na ně nebyl čas. Tak tedy, přední kolo jsem přepletl na 2,15" ráfek a obul jetou Michelin Pilot Sporty. Dozadu jsem sehna
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 06.12.2010 |
Uskutečněno:
| 06.12.2010 |
-
Přidávám fotky dopasovaných mezikusů k předním brzdám a dopasovaných brýlí.
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 06.12.2010 |
Uskutečněno:
| 02.03.2010 |
Ahoj
Tvůj projekt je velice zajímavý..na mé podmínky až moc náročný. Ale zabývám se již delší dobou úpravou mé ČZ 175 477.1 ..leštění kanálů,sespárování,ložiska,tlak atd... ale stále jsem nedokončil myšlenku převrtání vložky..jaký si použil píst. Podle fotky to máš dost převrtané . Já svůj tym mám ale nejsem si jistý...a tvůj průměr převrtání by na to celkem seděl. Akorát by to podle mích vypočtů byla 209ccm. Chápu,že to tu nebudeš psát veřejně,proto dávám svůj email ,, osochurek@seznam.cz " a budu moc rad,když se mi ozveš. Děkuji...