renocar_duben



PROFIL MOTORKY

ČZ 215 SuperSport (1975)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Sojky
Vloženo 13.1.2010
Aktualizováno 13.10.2012
Zobrazeno 12 329x
HODNOCENÍ PROFILU OD 19 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 33 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
mzrider251
mzrider251 napsal 20.02.15 v 20:25

konečně pořádný motor - až to bude hotové určitě udělejte nějaké video jak to letí :D

sochy24
sochy24 napsal 29.11.14 v 20:02 10b.

Ahoj

Tvůj projekt je velice zajímavý..na mé podmínky až moc náročný. Ale zabývám se již delší dobou úpravou mé ČZ 175 477.1 ..leštění kanálů,sespárování,ložiska,tlak atd... ale stále jsem nedokončil myšlenku převrtání vložky..jaký si použil píst. Podle fotky to máš dost převrtané . Já svůj tym mám ale nejsem si jistý...a tvůj průměr převrtání by na to celkem seděl. Akorát by to podle mích vypočtů byla 209ccm. Chápu,že to tu nebudeš psát veřejně,proto dávám svůj email ,, osochurek@seznam.cz " a budu moc rad,když se mi ozveš. Děkuji...

kuchta50
kuchta50 napsal 13.02.14 v 09:14

Zdravím,tak tohle je fakt bomba.Taky jsme před 35 lety předělávali motky-ale Jawy.Na Žižkově v Jeseniovce měli písty s kroužky na 10 a 12 výbrus.To nám převrtával pan Štajner ve výzkumáku Jawy,k tomu jsme zvětšovali sání a větší karburátory,upravovali jsme kanály a leštili vnitřek,co šel.Tochu se převařily rámy.Předky jsme dávali z motokrosu a předělávali jen záchyt reakce brzdy,no bylo to na koleně,ale ta radost.Samozřejmě vzhledový facelit úměrný době.Chodilo to jak z praku,pokud jsi to držel na plný,tak se to zrovna tak i zadíralo,ale stálo to za to.Ty jsi jiná liga,tak Ti držím palce,abys to dodělal a hlavně ať jezdíš.Už jsem starý fotr,ale každý takový pokus mi dělá radost,tak se snaž.

s4r
s4r napsal 19.12.11 v 19:40

Pecka, držím palce! 10b!

novaciny
novaciny napsal 11.06.11 v 11:30

Spousta užitečných dílů, samolepek atd. http://www.ceskemotocykly.eu/

Sojky
Sojky napsal 11.03.11 v 19:24

Změny žádný, teď pracuju na Ducati. Jakmile bude připravená na sezónu začnu zase dělat na číze. Do léta to doufám vyjede.

Lori
Lori napsal 08.03.11 v 14:37

No netrpelive te sleduju, nejaky zmeny? Drzim palce a sem zvedavej co z toho vznikne(hlavne jak na tom motor bude s zivotnosti)

Sojky
Sojky napsal 06.02.11 v 20:45

Já už mám kartery dodělaný, teď se pustim do kliky, zapalka a vršku motoru. Jenom tě musim upozornit že po vaření se ty kartery musejí vyrovnat, zafrézovat, převložkovat díry na ložiska a doupravit prostor pro kliku a převodovku. Stočenou kliku taky plánuju.

PanCanaLL
PanCanaLL napsal 05.02.11 v 16:57

waaaauuu to je vono! Taky už se mi vaří klapkový kartery, ale vyjedou až příští sezonu... Jinak mám stočenou kliku od TK mota o 25mm na průměru a je to sakra znát! jen ta podkova se musí pořádně přitáhnout ke skříni alespoň třema šroubkama, na červíku se to po kilometru sevře, chitne to setrváky a nepustí

Sojky
Sojky napsal 03.02.11 v 20:07

Protože TKmoto je lempl, všichni říkaj že se to přidírá. Já s tim jezdil palbu jako kráva a nic. Takže je to jenom jedna paní povídala. Až budeš mít osobní zkušenost tak poreferuj.

Lori
Lori napsal 03.02.11 v 10:41

uz sme to hodnekrat resili, pri snizeny hlave, vetsim obsahu ti klika pude brzo dohaje, schvalne napis nekomu kdo si nechal prekopat valec od TKmota...

Sojky
Sojky napsal 01.02.11 v 18:20

Lori> Řekni mi jedinej pádnej důvod proč bych to měl pořád půlit? Jednou to složim a fertig, minimálně sezónu na tom odjezdim.

Sinfected
Sinfected napsal 01.02.11 v 12:36

Super! Přeju pevný nervy, ať se to povede!:)

Lori
Lori napsal 31.01.11 v 21:13

Ty chces stocit kliku a prekopat to na vetsi objem? A co si od toho motoru pak slibujes? bavi te casto pulit? Ta zivotnost pude kurva dolu

pliczb
pliczb napsal 09.01.11 v 17:13

Mazec, vypadá to moc fajnově. Určitě budu sledovat, jak budeš pokračovat se stavbou

Sojky
Sojky napsal 31.12.10 v 17:48

No zatím zůstanu u dvoukanálu ale časem bude možná tříkanál. Motor z 516ky tam najde, má řetězový kolečko na druhý straně. Chtěl jsem použít motor ČZ 250/513 nebo 380/514 ale bohužel jsem zatim na žádný za rozumnou cenu nenarazil.

Stanley_H
Stanley_H napsal 28.12.10 v 10:37

Krásná práce,pustit se do uprav takto tezkopadneho motoru chce kus odvahy a drzosti...predpokládám že válec nezůstane u 2 kanálového provedení...mimo jiné proč jsi na stroj pro sprint nepoužil třeba motor z čz 516 ??

Sojky
Sojky napsal 06.12.10 v 19:19

Momnetálně se stávkuje, teď přes zimu se do toho zase pustim a na jaře to doufám vyjede. Jinak tady jsem dlouho nepsal, už mám hotový komplet podvozek a chybí mi pouze dodělat motor a vejfuk. Něco málo sem přidám aby jste neřekli.

Marczano
Marczano napsal 19.11.10 v 17:07

děje se tu něco??

Ramirez88
Ramirez88 napsal 22.09.10 v 14:16

solidní přestavba, ale dlouho v deníku nic nepřibylo.

Jinak držím palce, bude to nářez.

Sojky
Sojky napsal 19.08.10 v 21:42

Speedy James> No já dokážu vylágrovat převodovku i na 215 ccm bez klapky
Primax69> Pokud nemáš frézu, vyvrtávačku a další potřebný vybavení tak na to rovnou zapomeň.

primax69
primax69 napsal 13.07.10 v 18:11

ty klapky bych si chtěl taky udělat,ale nevím jak a je to na mě moc složitý

Speedy_James
Speedy_James napsal 13.02.10 v 13:14

No, tak to je hodně dobrá práce , připomínáš mi mého kamaráda, který takto předělával simsona, udělal to dobře a jelo to fantasticky, jenže se to pak začalo sypat, nejdřív klika, pak převodovka a už to jelo...doufám, že tě to nepotká , hodně zdaru

Mr.-Freeze
Mr.-Freeze napsal 03.02.10 v 20:34

Klapková číza už jedna jezdí a dokonce se zůčastnila sprintů Socialistik Dragster. Startovní číslo 9 http://www.socialis.../gal/img/big_539.jpg dal na prdel pár 250tkám a to měl jednou větší hmotnost než konkurence a obsah 175ccm oproti 250ccm (290ccm).
WenCa: Dojedeš na další dragstery? Doufám že jo, udělám čistě sprinterku tak se těště

Reider
Reider napsal 25.01.10 v 20:50

vymýšlíš to složitě... ale zatím to vypadá pěkně

WenCa
WenCa napsal 24.01.10 v 23:56

taky se mi kartery malinko zkroutili, ale neměl jsem takový problém jako ty... Akorát když jsem dotáhl oba kartery k sobě, tak se kousnula převodovka nešlo s ní točit... Vyřešil jsem to trojím těsnění, Zkus nad tím taky uvažovat, než začneš těmi radikálními úpravami... Přinese ti to spoustu práce a když se ti podělá převodovka, tak tu novou budeš muset zase upravovat... Spíš bych vymyslel mezi kartery nějaké plechové vymezení

StreetFighter
StreetFighter napsal 24.01.10 v 16:32

nápad super tak přeju ať to výjde

mike.46
mike.46 napsal 20.01.10 v 15:12

Tak jsem zvědavej jaké monstrum z toho vymazlíš. Ať se daří.

pajapaja
pajapaja napsal 17.01.10 v 19:03

kdo si hraje nezlobí

Š.V.Í.C.A.
Š.V.Í.C.A. napsal 17.01.10 v 15:05

bude to docela hustá přestavba tak přeji hodně zdaru

patt22
patt22 napsal 17.01.10 v 14:48

No ja cumim fakt super,fandim ti!! preju hodne stesti a davej sem dalsi fotky sem fakt zvedavej tak cest motorismu

Sojky
Sojky napsal 13.01.10 v 21:46

Účel jsou sprinty a možná ohruh a vymáčknout bych chtěl tak kolem 20 koní na zadním kole.

VencaCZ
VencaCZ napsal 13.01.10 v 21:05

zajimalo by me kolik stoho chceš vymáčknout a za jakým ůčelem?



TOPlist