Vlastník | Sojky | |
---|---|---|
Vloženo | 13.1.2010 | |
Aktualizováno | 13.10.2012 | |
Zobrazeno | 12 329x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 19 UŽIVATELŮ
Vlastník | Sojky | |
---|---|---|
Vloženo | 13.1.2010 | |
Aktualizováno | 13.10.2012 | |
Zobrazeno | 12 329x |
konečně pořádný motor - až to bude hotové určitě udělejte nějaké video jak to letí :D
Ahoj
Tvůj projekt je velice zajímavý..na mé podmínky až moc náročný. Ale zabývám se již delší dobou úpravou mé ČZ 175 477.1 ..leštění kanálů,sespárování,ložiska,tlak atd... ale stále jsem nedokončil myšlenku převrtání vložky..jaký si použil píst. Podle fotky to máš dost převrtané . Já svůj tym mám ale nejsem si jistý...a tvůj průměr převrtání by na to celkem seděl. Akorát by to podle mích vypočtů byla 209ccm. Chápu,že to tu nebudeš psát veřejně,proto dávám svůj email ,, osochurek@seznam.cz " a budu moc rad,když se mi ozveš. Děkuji...
Zdravím,tak tohle je fakt bomba.Taky jsme před 35 lety předělávali motky-ale Jawy.Na Žižkově v Jeseniovce měli písty s kroužky na 10 a 12 výbrus.To nám převrtával pan Štajner ve výzkumáku Jawy,k tomu jsme zvětšovali sání a větší karburátory,upravovali jsme kanály a leštili vnitřek,co šel.Tochu se převařily rámy.Předky jsme dávali z motokrosu a předělávali jen záchyt reakce brzdy,no bylo to na koleně,ale ta radost.Samozřejmě vzhledový facelit úměrný době.Chodilo to jak z praku,pokud jsi to držel na plný,tak se to zrovna tak i zadíralo,ale stálo to za to.Ty jsi jiná liga,tak Ti držím palce,abys to dodělal a hlavně ať jezdíš.Už jsem starý fotr,ale každý takový pokus mi dělá radost,tak se snaž.
Pecka, držím palce! 10b!
Spousta užitečných dílů, samolepek atd. http://www.ceskemotocykly.eu/
Změny žádný, teď pracuju na Ducati. Jakmile bude připravená na sezónu začnu zase dělat na číze. Do léta to doufám vyjede.
No netrpelive te sleduju, nejaky zmeny? Drzim palce a sem zvedavej co z toho vznikne(hlavne jak na tom motor bude s zivotnosti)
Já už mám kartery dodělaný, teď se pustim do kliky, zapalka a vršku motoru. Jenom tě musim upozornit že po vaření se ty kartery musejí vyrovnat, zafrézovat, převložkovat díry na ložiska a doupravit prostor pro kliku a převodovku. Stočenou kliku taky plánuju.
waaaauuu to je vono! Taky už se mi vaří klapkový kartery, ale vyjedou až příští sezonu... Jinak mám stočenou kliku od TK mota o 25mm na průměru a je to sakra znát! jen ta podkova se musí pořádně přitáhnout ke skříni alespoň třema šroubkama, na červíku se to po kilometru sevře, chitne to setrváky a nepustí
Protože TKmoto je lempl, všichni říkaj že se to přidírá. Já s tim jezdil palbu jako kráva a nic. Takže je to jenom jedna paní povídala. Až budeš mít osobní zkušenost tak poreferuj.
uz sme to hodnekrat resili, pri snizeny hlave, vetsim obsahu ti klika pude brzo dohaje, schvalne napis nekomu kdo si nechal prekopat valec od TKmota...
Lori> Řekni mi jedinej pádnej důvod proč bych to měl pořád půlit? Jednou to složim a fertig, minimálně sezónu na tom odjezdim.
Super! Přeju pevný nervy, ať se to povede!:)
Ty chces stocit kliku a prekopat to na vetsi objem? A co si od toho motoru pak slibujes? bavi te casto pulit? Ta zivotnost pude kurva dolu
Mazec, vypadá to moc fajnově. Určitě budu sledovat, jak budeš pokračovat se stavbou
No zatím zůstanu u dvoukanálu ale časem bude možná tříkanál. Motor z 516ky tam najde, má řetězový kolečko na druhý straně. Chtěl jsem použít motor ČZ 250/513 nebo 380/514 ale bohužel jsem zatim na žádný za rozumnou cenu nenarazil.
Krásná práce,pustit se do uprav takto tezkopadneho motoru chce kus odvahy a drzosti...predpokládám že válec nezůstane u 2 kanálového provedení...mimo jiné proč jsi na stroj pro sprint nepoužil třeba motor z čz 516 ??
Momnetálně se stávkuje, teď přes zimu se do toho zase pustim a na jaře to doufám vyjede. Jinak tady jsem dlouho nepsal, už mám hotový komplet podvozek a chybí mi pouze dodělat motor a vejfuk. Něco málo sem přidám aby jste neřekli.
děje se tu něco??
solidní přestavba, ale dlouho v deníku nic nepřibylo.
Jinak držím palce, bude to nářez.
Speedy James> No já dokážu vylágrovat převodovku i na 215 ccm bez klapky
Primax69> Pokud nemáš frézu, vyvrtávačku a další potřebný vybavení tak na to rovnou zapomeň.
ty klapky bych si chtěl taky udělat,ale nevím jak a je to na mě moc složitý
No, tak to je hodně dobrá práce , připomínáš mi mého kamaráda, který takto předělával simsona, udělal to dobře a jelo to fantasticky, jenže se to pak začalo sypat, nejdřív klika, pak převodovka a už to jelo...doufám, že tě to nepotká , hodně zdaru
Klapková číza už jedna jezdí a dokonce se zůčastnila sprintů Socialistik Dragster. Startovní číslo 9 http://www.socialis.../gal/img/big_539.jpg dal na prdel pár 250tkám a to měl jednou větší hmotnost než konkurence a obsah 175ccm oproti 250ccm (290ccm).
WenCa: Dojedeš na další dragstery? Doufám že jo, udělám čistě sprinterku tak se těště
vymýšlíš to složitě... ale zatím to vypadá pěkně
taky se mi kartery malinko zkroutili, ale neměl jsem takový problém jako ty... Akorát když jsem dotáhl oba kartery k sobě, tak se kousnula převodovka nešlo s ní točit... Vyřešil jsem to trojím těsnění, Zkus nad tím taky uvažovat, než začneš těmi radikálními úpravami... Přinese ti to spoustu práce a když se ti podělá převodovka, tak tu novou budeš muset zase upravovat... Spíš bych vymyslel mezi kartery nějaké plechové vymezení
nápad super tak přeju ať to výjde
Tak jsem zvědavej jaké monstrum z toho vymazlíš. Ať se daří.
kdo si hraje nezlobí
bude to docela hustá přestavba tak přeji hodně zdaru
No ja cumim fakt super,fandim ti!! preju hodne stesti a davej sem dalsi fotky sem fakt zvedavej tak cest motorismu
Účel jsou sprinty a možná ohruh a vymáčknout bych chtěl tak kolem 20 koní na zadním kole.
zajimalo by me kolik stoho chceš vymáčknout a za jakým ůčelem?