motopark_brezen



PROFIL MOTORKY

Honda XRV 750 Africa Twin (1998)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník romtom
Vloženo 8.1.2010
Aktualizováno 30.12.2011
Zobrazeno 9730x
HODNOCENÍ PROFILU OD 23 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Afa zatím dojela do všech sjízdných,ale i nesjízných míst kam jsem se rozhodl s ni jet.

Více fotografii

Recenze

No Afriku jsem po dlouhem hledani,koupil koncem ledna roku 2009.
V bazaru v Brne a hned si ji odvezl domu.A az doma si poradne uvedomil co vse ma.Byvaly majitel ji celkem vybavil.Ja stejne po koupi nemel na nejake zavratne investice.
Je to rok 1998,puvodne z rakouska a v tp 35kw najeto bylo 32 tis km v bilo,cerveno,modre kombinaci
Obuti mela mitas E09 dakar a do foroty nova zadni cestovni dunlopku.Ja ji doplnil cestovni Michelinkou sirak a zda se lepsi proti dunlopce.Jak v terenu tak na silnici hlane za deste pri plnem nalozeni.

Pred prodejem byly namontovany nove predni kotouce se starsima deska?! nissin a pridana sada novych desek Gold fren (Ty jsem skusil dat a bohuzel po 600km zacaly skrabat kotouce a silene skripat)Tak jsem koupil sadu nissin do predu i do zadu.Z Bonmoto byly druhy den postou doma.
Predni tlumice mely pruziny wirt a pancerove hadice.
Predni svetlo ma mriz nevim odkud,ale je dost daleko,aby se dalo sklo svetla ocistit.
Blynkry byly male s 21W zarovkou.
Riditka maji kryty od acerbisu a chystam zviseni riditek o 2,5 cm,merim 189 cm.Vyhrivne hevty saitoII jsem dostal k moto,jiz rok funguji bez problemu a lip se drzi(vetsi prumer)
Cestovni plexi od ermaxe ve 180 km dokazu jet i s motokrosovou helmou,original jsem dostal take a davam ho kdyz obouvam na mitas a je to rozdil,najednou na me fouka a helma huci.
Tripmastr byl jiz upraven pro zobrazeni rychlosti a ukazuje nizsi rychlost nez origo tachometr max o 10 km pri nejvisi rychlosti.
Osadil jsem zarovky H4 megalight +60% sviti vic a je to poznat.
Padaci ram Hapco beckr byl dan jiz z rakousku,zadni nerezove padaky a zaroven drzaky kufru i s hlynikovymi kufry 2x 35litru nechal vyrobit byvaly majitel,ja na kufry doplnil horni drzaky pro prichyceni veci a na zadni venkovni rohy jsem dal reflexsni nalepky kvuli jizde v desti,jsem vic videt.
Zadni nosic mel plotnu givi i s kufrem maxia II (52L) i s operkou pro spolujezdce.Doplnil jsem zasuvku na 12V a jednu jeste vlevo pod kontrolky pro navigaci.A i s hefty je pres rele pripojil na klicek at si nenecham neco zaply.
V originalu byl hlani stojan a za nej jsem moc rad.
Doplnil jsem delsi zadni pero,je to znat pri plnem nalozeni.
Pri prepisu jsem pani tvrdil ze ve vykonu je chyba a ma tam byt 44 kw a bohuzel jsem zjistitl ze se neplete.
Mam motor 35 kw s jinyma vackama a karburatory bez snimace polohy klapky a starsi eletrikou.I pres to byl jiz v rakousku osazen ladeny vyfuk arrow,vytazeny restriktory a dan dinojet do karbcu v ČR kn filtr a iridiove svicky.Jednou snad zjistim skutecny vykon...
Vyfuk ma vlozku a s ni je plynuly zatah az do konce a bez ni se zvysi kroutici moment od 2500ot do 5500 tis ot. a ve vysich uz netahne,je to idealni do terenu a s vlozkou zas na cestovani.
Ted me cekaji ventily s gufery a pote konecne doladeni karburatoru.Po chemickem cisteni karburatoru se afa zacala ulivat (byly tam 130 trysky)tak jsem musel vyrobit mensi trysky.(120 presneji 1,2mm )
Samozrejme uz jsem udelal odlehcovaci rele pro cerpadlo a odstranil konektor dobijeni.Ceka me jeste retezovka.A mam nachystano primazavani retezu samo domo za pouziti orig oleje tak vyskousim ted na jare jeste na starem retezu a uvidim jak to bude fungovat.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 16.06.17 v 23:07 10b.

lyons
lyons napsal 21.11.15 v 12:15 10b.

Pecková mašina

molotov
molotov napsal 09.08.15 v 00:19 10b.

Více komentářů



TOPlist