renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW R 1150 GS (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Alan-2
Vloženo 7.1.2010
Aktualizováno 12.11.2022
Zobrazeno 9 400x
HODNOCENÍ PROFILU OD 32 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.1

Popis motorky


Bavora jsem koupil spíše ze zvědavosti, skoro každý ho chválí tak jsem na něj zvědav.
Vždy jsem říkal, pokud prodám Africu, jdu do GSa a je doma.

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - super

Recenze

Zatím jich moc není, ale první pocit super. Na to jak je to velká motorka, je neuvěřitelně dobře ovladatelná i na místě. Všude jsem četl, že kdo přejde z japonce na GSo musí si zvykat na tvrdé řazení, vůbec to není pravda, řazení je naprosto měké a přesné, sedlo pohodlné a velké, jen je menší ochrana před větrem, než na Africe.
Africu jsem prodával s těžkým srdcem, ale protože manželka přišla na chuť jízdy na motorce, potřebovali jsme více prostoru.
Jediná motorky, které přicházeli v úvahu byli BMW 1150GS a Honda Varadero, BMW zvítězilo díky spotřebě, kardanu a velmi dobrým recenzím.
Další poznatky napíšu po více zkušenostech.

21.3.2010 Po ujetí cca 500km
Chvíli jsem si musel zvykat na blinkry, ale opravdu pouze chvíli, možná je lepší to mít rozdělené do obou rukou. U Africy jsem měl udělané vypínače na přídavné světla a na výstražné blinkry nad přepínačem na dálkové a někdy jsem si to pletl, jelikož to bylo vše na jednu ruku.
Jízdní vlastnosti jsou super, ale to je ohraná píseň, jen v obci při dodržování rychlosti se musí hodně přeřazovat , to jsem u Africi nemusel. Spotřeba bude cca stejná jako u Africy.
Vrátím se k jízdním vlastnostem, co se mě líbí jsou otáčky ve kterých se bavor pohybuje, při 120 km/h jsou cca 3500-3600 ot / min a to je bomba (jen si brumlá). U Africi byly otáčky při
120 km/h cca 5000 ot / min a brněli nohy, hlavně spolujezdce, proto to ocení hlavně manželka .
Když budu porovnávat posez, u Africy jsem měl méně pokrčené nohy a to i když dám sedlo do vyšší polohy, ale u Bavora se dají pěkně natáhnout a položit na válce.
Co jsem psal na začátku o řazení , to jsem se unáhlil, po zahřátí se na to musí trošku zatlačit, hlavně když jdu z jedničky na dvojku, zatím se mi občas stane, že tam dám neutrál , ale jinak to není nic hrozného.
Měl jsem docela strach v terénu, jelikož je předek tužší, ale když jsem se prohnal po polňačce i kousek lesem paráda, to mě opravdu překvapilo, krásně měkoučké.
Prostě každá motorka má své + a - , co si budeme povídat, s Bavorem zatím spokojenost.
Další zkušenosti napíšu po Alpách, všechny zdravím.

15.12.2010 - Tak jsem se konečně dostal k tomu, napsat další poznatky po ujetí 9000km a po Dolomitech.
Trvalo mě dlouho než jsem si na Bramboru zvykl, vlastně přednosti BMW jsem zjistil, až po té co jsem se jel projet s kámošem, který má Africu. Cca na 30km jsme si motorky vyměnili a teprve tam byl vydět ten rozdíl, zatáčky které jsem projížděl s Bavorem asi 100 - 110km/h, s Africou jsem jel max.70-80km/h a ten zátah je také úplně jinde.
Samozřejmně Dolomity také ukázaly své, při plně naložené motorce a ve dvouch, jede jak utržená od řetězu, absolutně nezná váhu, jediné co musím udělat před další dovolenou, přešít sedlo a vyměnit tlumiče pérování (ty ale díky vysoké ceně asi ještě chvilku vydrží ), sedlo už je u čalouníka.

7.10.2011 - Letos jsme na motodovolené projeli, Rakouské Alpy, Italské Dolomity a část Švícarských Alp. Bavor šlapal jak hodinky, jen jsem měl trochu trable s přední brzdou, čtvrtý den mi začala přibržďovat, no samozřejmě stará brzdová kapalina a ostré brždění nešlo k sobě, tak jsem měl půl dovolené trošku skažené. Ale musím si posypat hlavu popelem, jelikož už když jsem Bávo kupoval, jsem si říkal že musím kapalinu vyměnit, ale vykašlal jsem se na to a takhle to dopadlo. No nic brzdovka je vyměněná a je klid.
Po letošní dovolené jsem usoudil, že origo kufry které jsem nechtěl měnit za hliníky, jelikož jsou hezké, jsou ale mallé a tak jsem vyměnil za AL a super. Dělal mi je kámoš u nás ve vesnici nějaký pan Vondrouš a má je opravdu vymakané.
Měl jsem tu možnost, půjčit si na týden novou 1200GS a tak jsem jí jel vyzkoušet na GG, jede opravdu moc pěkně, má neuvěřitelný zátah. Nečekal jsem takový rozdíl mezi 1150 a 1200 ročník 2010 82Kw, je lehoučká oproti 1150, ale 1150 je taková jemější, ta 12ka je moc dravá, hodně tahá za ruce no a ty plasty, ale asi si to jenom říkám , protože ta cena je opravdu vysoká a zatím na ní nemám.

17.2.2012 Tak jsem přidal pár úprav, nechal jsem dát do barvy přední a zadní blatník, koupil jsem od Wunderlichu prodloužení blastrů a nechal jsem je dát také do barvy, kryt budíku a prodloužení př.blatníku jsem polepil karbonem, Wunderlich teploměr do hlavy řízení a karbonový kryt hlavy řídítek.

18.5.2012 Tak jsem po jednom proklouznuti spojky, při jízdě ve dvou hned rozebral máňu a zjistil, že lamela nebyla tak hrozná, ale přítlačák byl vyhřátý a ohlý. Ještě že jsem to rozebral měsíc před odjezdem do Alp.Hned se lépe pojede .

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
ottoson.k
ottoson.k napsal 16.08.23 v 18:18 8b.

KUKKY
KUKKY napsal 18.08.15 v 20:36 10b.

Potřeboval bych informaci kde se dají sehnat ty boční plexyskla.Já bych přesně tohle potřeboval.

Protest
Protest napsal 18.10.13 v 16:57

vymazlená

tompet
tompet napsal 03.06.12 v 23:16

opravdu krásný GS, pěkný fotky a dobrá recenze, 10 bodů

Pechin1
Pechin1 napsal 02.04.12 v 21:51

Krásnej stroj bávo,to je do budoucna můj sen Tak ať ti stále slouží,přeji krásnou sezónu 2012 a v ní plno šťastných km.Za mě jasných 10b

Více komentářů



TOPlist