renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ural Ranger 750 (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Sali750
Vloženo 4.1.2010
Aktualizováno 8.5.2017
Zobrazeno 10 898x
HODNOCENÍ PROFILU OD 49 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Ural není jen motocykl. Je to nekonečné dobrodružství !!!

Více fotografii

Výška jezdce: 173 cm

První dojmy - Narozdíl od Dněpru to prostě jede, elektrický startér je super a je to celkově povedený ruský stroj

Motorku bych doporučil pro - Pro toho kdo si chce motorku užít, mít něco jiného než většina a má rád i dobrodružnější jízdu v terénu. I když bez pohonu sajdy, vyjede to vážně moc. Navíc nehrozí, že s tím spadnete, jako s těžkým endurem ;) Zároveň je to pro někoho kdo nevyhledává rychlost a rád se projíždí mimo hlavní silniční tahy.

Doplňky na motorce - Zadní nosič, na zakázku šitá plachta, v chladnějším období pro protiváhu v sajdě plexištít ( původně kupováno pro psa, ale když se tam nacpala i má drahá žena... :D ), brašna na drobnosti a 10l kanystr na vodu

Recenze

Urala jsem si koupil po dlouhých letech touhy. Předtím jsem již v 18 letech sedlal svého prvního Urala 650, potom následovaly Dněpry, Triumph, Honda atd. Většinou těm motorkám něco chybělo... Dněprům spolehlivost a těm ostatním prostě chyběla sajda :D
Nakonec to tedy skončilo tam, kam to stále víc a víc směřovalo a mě se povedlo zakoupit ural 750 Ranger. Jednalo se o motocykl z Anglie a proto taky měl uchycení sajdy na špatné straně. To se ale pomocí svářečky a brusky povedlo napravit :D
U motorky bohužel chyběla sajda a tak nafasoval Uralek mojí starou sajdu z K-750. Naštěstí taky maskovanou a tak ten rozdíl není skoro znát. Bohužel ale Ranger pro Anglii nemá hnanou sajdu.
Ural má momenátlně připojenou sajdu z Dněpra. Ta původní se vrátila zpět na káčko.
Co se týče jízdy, tak nemám k motocyklu žádné výhrady. Je to prostě to co jsem očekával a co jsem vždy chtěl. Z Ruského stroje se vždy ozývají různé zvuky, ale není to závada, ale standartní projev. To samé bylo i když jsem měl Triumpha sprinta 955i, na setkání jsme se skoro hádali komu to víc chrastí a klepe :D Závody se supersporty se s Uralem jezdit nedají, ale projet zatáčkou smykem v cca 80km/h je opravdu zážitkem :D
Po technické stránce tomu snad ani nic vytknout nejde... Je to prostě tvrdá kovařina, která dělá to co šílený majitel chce.
Dnes má motorka najeto 8900km což je cca o 6tis víc, než při koupi...Za celou dobu se neprojevil žádný sebemenčí problém.
Ideální cestovní rychlost je okolo 80km/h. Tahle rychlost se dá udržet i s plně naloženým strojem a s náročným spolujezdcem na pohodlí :)

Jestli má někdo nějaké otázky... Tak se ptejte :)

Motorka má dnes najeto 11tis km. Za tu dobu jsem akorát měnil olej, seřídil ventily a brzdy. Jinak jen jezdí, jezdí a jezdí :) Je to super stroj.
Tak už tu bude zase jaro... Na motorce proběhlo pár úprav. Dal jsem k Uralu novější a lépe udělanou sajdu z Dněpra ( shánění ural sajdy s pohonem jsem už vzdal ), nově jsem si nechal ušít plachtu na sajdu a v létě jsem ještě montoval teploměr oleje a zásuvku na 12V.
Naučil jsem motorku jezdit na olej 20W-50 od Harley Davidson a musím říct, že motorce velmi vyhovuje.
Na tachometru už je 16tis km a stále neřeším žádné problémy. Jen seřizuji brzdy...
Vrátil jsem se k Oleji Denicol. Je dostupnější a funguje stejně dobře.
Jaro 2016
Vyměněnil jsem vše co se mi nezdálo. Ruské rozvody jsem vyměnil za německé Herzog, ( jsou lépe udělané a je to spíš pro klid duše, než z nutnosti ) vyměnil jsem tlumící vložku na alternátoru, ložiska v kolech, kříž kardanu a přetěsnil jsem celý motor a udělal spoustu dalších věcí, které jsem tak nějak prostě chtěl udělat.
Březen 2017
Urálek má najeto 22tis km a šlape jako hodinky :) Za celou loňskou sezónu najezdil jen cca 500km :( Prostě není čas. Navíc už se mnou v sajdě nemůže jezdit můj pes ze zdravotních důvodů.
Takže jsem dospěl k rozhodnutí, že motorka půjde z baráku. Není to jediná motorka se sajdou, kterou mám doma a tak je potřeba si zase pořídit něco bez sajdy. Po devíti letech co jí mám cítím, že potřebuji prostě změnu.
5.5.2017 Tak a motorka je ve světě... Trošku mi bude chybět. Ale snad novému majiteli bude dělat stejnou radost jako mě.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Bajz0
Bajz0 napsal 23.05.18 v 21:32 10b.

Myschan
Myschan napsal 19.03.17 v 15:58 10b.

Dooost dobrý

Radus88
Radus88 napsal 05.05.14 v 17:47 10b.

Dávám 10 b. jednou bych si na takové motorce chtěl vyzkoušet jet

Sali750
Sali750 napsal 22.10.13 v 07:44

Možné je všechno... Dnes je ale vše jen otázkou financí a vhodně zvoleného výrobce. Pokud s tím ale nejezdíš do terénu, ale jen po silnici, což si s C 1200 ani neumím jinak přestavit, tak je pohon sajdy zbytečný.

kolega
kolega napsal 19.10.13 v 22:16

Ahoj, mám BMW C 1200 se sajdou a byl bych rád kdyby se dal k ní přidělat pohon. Je to možné?
Dík

Více komentářů



TOPlist