Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | odpovídající :) |
No...počkejte...jak to napsat...JE TO VFR!!! :) V4 motor, žádnej rozvoďák, krásnej zvuk s příměsí "hučícího orloje", duální brzdy (i bez pancéřek super), plasty skvěle chrání na cestách, silná světla...a náááádhernej letmáč.
Tak to jste mě dostali...uvidíme, co třeba spotřeba- první VFR 800 jsou prý rozežranější.
Moje úpravy |
Co se praktických týká, tak hned na sezónu přijde top-case kufřík a jinak jen kosmetické úpravy: tankpad, rukojeti, závažíčka... |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spotřeba paliva l/100km | 6.3 |
Brzdy | |
Spotřeba oleje l/1000km | nula nula nic :) |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | 300 Km...první zkušenost |
Obecné
Moje závady | Těsně před koupí se projevila naprosto klasická dětská nemoc VFR - odešel regulátor dobíjení. Nahrazen z jiné VFR...snad nebude těsně před smrtí. :) Pak už jen výměna čidla v chladiči a výměna samotného větráku. |
---|