Slovenský tuberák se dvěma písty v jednom válci, s typicky chrchlajícím, praskavým a kňouravým zvukem.
Výška jezdce: 186 cm
Recenze
Dne 20. prosince 2004 jsem vyrazil s Oktávkou do Domažlického okresu, do Staňkova, kde jsem koupil od Petra Kohouta svého druhého Maneta. Byl dost rezavý, ale původní lak měl na většině plochy, takže jsem se ho rozhodl zachovat. K Manetu jsem dostal původní TP, který je ale odhlášený, jak jsem později zjistil. Původní a první majitelku jsem téhož dne navštívil a mluvil s jejím manželem. Manet byl téměř kompletní, chyběla páka zadní brzdy, osy kol, stupačka a karburátor. Motor byl zarezlý, ale podařilo se mi ho roztočit a jezdí bez problémů dodnes, i když má na zadním pístu dva kroužky zapečené a jeden chybí. 18. února jsem ho definitvně zpojízdnil. Má spotřebu bohužel skoro 3l /100 km, ale jezdí velmi svižně. Až 75 km/h, s kopce až skoro devadesát, podle počasí samozřejmě, na to je obvzlášť citlivý. Nejdál jsem byl s Manetem v Sedlčanech.
Já nevím, jaká je tam tryska, ale jede fakt jak blbej! V zatáčkách mi kejvačky nestačí Až jí budu příště čistit (ale ještě jsem to za celou dobu nedělal), tak se mrknu.
Je super. Ve stejnou dobu jsem ho vytáhl z kůlny také, zatím stále v renovaci. Tak ať ti to Frčí!!!
krasavec :) škoda toho TP :( P.S. jakou máš trysku v karbecu, že to valí 75km/h? To mi nevalí ani překopávka na 125ccm :/
libůstka !!!
!!!