Dvouválcový pérák 350 - můj sen od chvíle, kdy jsem sehnal prvního péráka.
Výška jezdce: 186 cm
První dojmy - Po 350ce jsem toužil, abych se na ní konečně projel. V dobovém tisku jsem četl o sametově hladkém chodu motoru, který se podobá elektromotru. Musím říct, že to byla pravda. Do 70km/h nejsou cítit naprosto žádné vibrace. Po 70 km/h vibrace trochu rostou, ale nic hrozného a kolem stovky zas mizí a motor už jen bzučí k maximální rychlosti 115km/h. Dvouválcový pérák s rybinami má nádherný zvuk. Ten volnoběh byste dokázali poslouchat až do úplného otrávení :-D Při lehkém přidání plynu jde hned do otáček a příjemného bzučení. Ale! Naprosto nemůžu tvrdit, že by to byla lepší mašina, než 250ka. Oboje má svoje kouzlo. 350ka je možná rychlejší, ale musí se točit, jinak je do kopce ještě línější, než 250ka, která má při nízkých otáčkách úžasný krouťák, zřejmě větší, než 350ka.
Recenze
Koupil jsem ho 13. července 2006 spolu s dalšími třemi péráky. Jeden z nich měl papíry, tak proč je za cenu 500Kč nevzít, že? Bylo to ale opravdu vraky a všechny dost nekompletní a rezavý. Toho nejhoršího jsem věnoval kamarádovi za to, že mi zbylé dva kompletně opískoval. Toho nejhezčího z nich jsem předurčil pro stavbu toho nejkrásnějšího péráka - Ogara 350/12, na kterém momentálně také dělám. Prostředního péráka jsem opatřil originál motorem 350/18, který se mi náhodou po asi desetiletém shánění podařilo koupit za 3000Kč. Na vojenskou verzi padla volby proto, že červeného už mám a navíc jsem chtěl ušetřit za chromy, do kterých jsem později investoval u Ogara. Mým cílem je tedy mít tři péráky třech barev.
V dubnu 2014 jsem péráka prodal. Potřebuji peníze na nákup prostor pro nové motocyklové muzeum Pérák odjel do Německa nadšenému sběrateli a motorkáři Axelovi Schopovi.
Krásný stroj
Zmrtvích vstání, jako na velikonoce
Cierna, sice neni original, ale je extremne pekna. Vydel som uz viacej ciernych no Tvoja ma oslovila
Ta barva, která je na tom, už se dnes nevyrábí, je to německý synťák, polomat, s tužidlem. Myslím, že ale nejautentičtější by byla normálně nitrokombinační, která když se nastříká, je taková polomatná. Jenže já nitro nerad stříkám, špatně se to slejvá, synťák udělá nádherný povrch, žádná pomerančovka. Odstín nevím, míchalo se to podle původního dílu, ale vyšlo to takové moc živé, správná československá khaki je trochu vyblitější, asi by to chtělo přidat šedou, nebo nevím co.
zdar,pékná práce!jakou si použil barvu na péráka khaki?právě řeším tento problém-čím to nastříkám.dík