Orion AGB 30, přemýšlel jsem co na zimu, chtěl jsem Trial, ale byla dobrá nabídka na výměnu Yuki za Oriona, tak jsem si řekl, že to zkusím.
Recenze
Vyměnil jsem Yuki za tohohle dravečka. 125 ccm se mi zdálo málo, tak jsem sáhnul po 250. Přední vidle mají pneumatické tlumení, zadek má vyměněný tlumič. Šrouby povyměňované, podotahované a ložiska také vyměněná. Aktuálně trochu klouže spojka, vyměnil jsem olej, uvidím, jestli se to zlepší. Ceny dílů na motorku jsou v porovnání s velkými stroji docela úsměvné. Co se týká výkonu, tak je srovnatelný s 2 taktní vyladěnou 85 ccm kroskou. Oceňuji poměrně velká kola, slušné zpracování a podle mého povedený vzhled. Jen to strašně řve, sousedi nás nebudou mít rádi...
Orion AGB 30, jednoválec 250 ccm, 5 kvaltů, kola 19"a 16". Brzdy jsou kotoučové s hydraulickým ovládáním. Startování elektrické i pákou. Výška sedadla 840mm. Hmotnost 121 kg. Nosnost 120 kg. Maximální rychlost 100km/h dle převodu.
Motor je z mé oblíbené továrny z nevyslovitelným a nenapsatelným názvem. Karbec to samé. Obé je podobné Yukině, takže zatím nemám předsudky. Jen zatím nechápu ovládání startéru a chcípáku na levé straně, ale třeba to je tím, že jsem zatím neokusil terén.
Tk co? Jak to jezdí? Dojmy sem! Nebo poď potlachat na moje vlákno speciálně pro tyhle čínský hadimršky
http://www.motorkari...=3367597#goto3367597
asi jo, byl jsem proti tomu, ale chtěl jsem udělat radost klukovi, kterej prostě je na blbnutí na polích a tratích...a taky si myslím, že na 125 jezdit v provozu je o hubu...4T je pomalý a 2T zase moc rychlý...ale jestli mě tohle nezaujme, tak příště jedině TRIALovej bajk...
... na blbnutí to bude zřejmě dobrý