Kompletně předěláno na sezonu 2010
-vitální dědek,kterej ještě umí zvednout hladinu adrenalinu :o)
Recenze
Pouze pro zavody pravidelnosi,komplet upravená,je možno vidět na zavodech v akci,Dvur kralové,Hořice,Opava,Nepomuk,Branna
upravy:
Zkracen přední blatník,v planu vyrobit z hliníku,je příliš těžky (vyroben nakonec z laminátu uspora cca 800g
přední maska motoforza
upraveno lešení i na otačkoměr (nachystán digitální s GSXR 750 88 pro přesnější hodnoty)
nádrž kompletní i ze sedlem z laminátu,v plánu stenčit,opět těžky (nakonec udělany laminátovy monokok pod kterym se skrývá hliníková nadrž)
levá strana motoru komplet vyrabovaná skráceno víko o 6cm z duvodu naklápění stroje.
vyrobeny naustka na karburatory,airbox odstaněn
upravené svody plus koncovka typ "trombon" (sehnaný kompl.systém Yoshimura z USA)
upraveny rám ,zvedlé stupačky upravené silenbloky v zadních pružinách
upravené přední kotouče,vyvrtaně větší díry,kvuli lepšímu nastupu bzd
závodní pneu Dunlop Racing
zadní kotouč navrtany komplet dle předlohy dobové fotky
Lakování Suzuki GS 1000 jezdce Wess Cooley.
Dne 23.8 dopněny věci:
puvodní karburátory 26mm naharazeny samymy jen z modelu KZ1000R 29mm vrtání
olejový chladič LOCKHART z duvodu lepšího chlazení.
Radost sledovat ve Dvoře a ten brutální zvuk
všechny tvoje stavby jsou super, ale tahle je pro mě skvost - jen tak dál
Další úžasnej kousek, pro mě, jako Suzukáře nádhera
nadhera,krasa,parada...10b
viděl jsem tě teď v Hořicích. Gratulace k umístění. celý víkend jsem obdivoval nádherný stroj. opravdu se Ti povedl včetně barev. přeju hodně dalších úspěchů
jen tak pro zajímavost kolik cca váží?