PROFIL MOTORKY

Honda CBR 929RR Fireblade (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Danielos
Vloženo 28.9.2009
Aktualizováno 17.10.2011
Zobrazeno 8 328x
HODNOCENÍ PROFILU OD 26 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7.9

Hodnocení motorky
Nalezeno 35 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Ojetý
Pořizovací cena: velmi dobrá
Silné stránky

Plynulý náběh kroutícího momentu od 3000 ot/min, dobrý podvozek, dostatečné brzdy s rychlým nástupem. Výborné světla - při dálkových svítí 3 halogenky. Velký zavazadlový prostor Jak píše kámoš: vleze se tam 6 lahváčů. Já tam dám nářadí, lékarničku, antipich, vestu, zámek, 1,5l vodu a tak různě plno dalších věcí..

Slabé stránky

Dlouhé kvalty, nová řetězovka to spravila. Malá ochrana proti větru. Výkon asi nikoho trochu "vylítaného" neohromí, ale na běžné litry to stačí. Na další slabé stránky zřejmě teprve přijdu.

Moje úpravy

KN filtr, padáky od Rutana, regulátor dobíjení namontován přes 4mm silnou hliníkovou destičku na podsedlový rám. Samozřejmě na teplovodivé pastě pro chladiče. Horší to být nemůže..

Motor

Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 7
Spotřeba oleje l/1000km 0,016
Brzdy
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Typ rámu Hliníkový, kyvka uložena v motoru.

Jízda

Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ceny servisu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní síť
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní intervaly
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Obecné

Moje závady Vypadlá hadička chlazení, TP senzor - koupeno už s vadným.

Sport

Použité destičky Goldfren sintrované
Úpravy motoru Jen KN filtr
Úpravy podvozku netřeba
Úpravy brzd. systému netřeba
Použité pneumatiky většinou nějaké slicky - bývavalo, nyní je doprovozu nedoporučuji, za nižších teplot nejdou ohřát a selžou právě, když jim budete 100% věřit. Bohužel to zjistil jeden pilot až při svém konci a to je jeho odkaz - nepoužívat slicky v provozu., Dunlop Q1 a vydrží jako jetý slick cca 3000 km
Úpravy řídící jednotky Asi by to nemělo cenu, to raději silnější stroj.


TOPlist