Přestavba - zadní 5.5 ráfek, klín motoru, opletené hadice, laďák RP, zvednutá podsedlovka, úprava zapalování na 2. a 3. převodu, kouřové plexi MRA, uříznutí (dost hnusnýho) zadního blatníčku a vyroben nový držák SPZ a blinkrů, leštěné ráfky + kyvka + hor
Výška jezdce: 173 cm
První dojmy - Padla mi hned do ruky, lehce oladatelná, oproti supersportům pohodlná. Mínusy: měkčí přední vydlice, slabší brzdy.
Recenze
Cesty: Kam mě vítr zavane. Supr je to na Slovensku a v Alpách. Nejoblíbenější silnice "buchláky" a na Slovensku Harmanec. Jednou ročně moře. Srazy: Suzuki day, S.O.C. Chudčice, Motománia Liberec, Nikolčice a další menší soukr. akce.
Další info: Supr motorka s kterou jde pojezdit i výkonější supersporty. Dá se s ní i cestovat (i ve dvou), vloni Crna Gora. Charakter dvojválce je dokonalej a vyváženej.
MÓÓC PĚKNÝ BAJK !Tímto tě chci pozvat na akci, kterou každoročně z jara pořádám - Ostravský autosalon WEVI a Výstava motocyklů: mj. i pravidelná prezentace cca. 20 motoznaček vč. novinek a premiér ČR(více:www.wevi.cz).Již nyní se můžeš přihlásit v sekci: akce a srazy - květen!Vždyť z Brna to nemáš až tak daleko... Těším se na viděnou, Patrik
Nazdar motorkari.Tos delal sam?Hodne slusny.Mit SV,tak s tim udelam podobny kousky ..nemam k tomu co dodat.Cus