PROFIL MOTORKY

BMW R 1150 GS (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník vaco
Vloženo 20.9.2009
Aktualizováno 10.1.2012
Zobrazeno 9 584x
HODNOCENÍ PROFILU OD 46 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Univerzální motocykl pro cestování kamkoli... Ideální na "kvalitní" české silnice.

Více fotografii

Výška jezdce: 183 cm

Recenze

Splnil jsem si sen! Evropský motocykl ze železa, bytelný, silný a přitom nádherný.

Je to cestovní motocykl se vším co by měl mít - 3xkufr (boční originál, zadní hliníkový 60 L),kryty rukou, prodloužený přední blatník, vyhřívané hefty, vypínatelné ABS, teploměr, stavitelné zvýšené plexi, kryty hlav válců, zástěrka zadního tlumiče, padací rámy, přídavná kapotáž podsedlovky, 2x zásuvka 12V, chránič hrazdy řidítek, zvýšená řidítka.

1. dojem:
Zkušenosti zatím velmi pozitivní, je nečekaně ovladatelná! Člověk na ni sedne a připadá si jako by na ni jezdil od narození.
Ideální cestovní rychlost je okolo 80-100 km/h ( okresky ), 130-150 km/h ( dálnice ), max. rychlost potom cca 195 km/h ( pro tento styl naprosto dostačující ). Po VFR zase začínám vnímat i okolí - z GS-a je nádherný rozhled - a o tom to je!

Po 3 sezónách:
Můj názor na GS-o se nemění, je skvělý motocykl na cestování a k tomuto jej taky používám.
Jednoznačným plusem GS-a je rychlost s jakou je možné díky těžišti motocykl překlopit z jedné zatáčky do druhé, což je neocenitelné hlavně v alpských regionech.
Malým mínusem by mohl být motor s poměrně měnším zrychlením (v porovnání např. s Varaderem), což mi ale přestává vadit, protože jsem se za uplynulé 3 sezóny vyvinul v kochajícího se jezdce, který cestuje rychlostí 60-100 km/h.
Co se bagáže týče, v počátcích jsem řešil uchycení 3 kufrů, tankvaky a podobné nesmysly. Nyní mohu říci, že není nad top-case a nepromokavý válec na místě spolujezdce, nic víc člověk k životu nepotřebuje. Je k ničemu tahat milion zbytečností, které stějně při mnou preferovaném způsobu cestování (jízda-spánek-jízda) nejsou potřeba. Mínusem motocyklu je hloupá nosnost originálního nosiče - 5-10kg. Nenecháte-li si jej vystužit je prakticky nepoužitený.

Motocykl jsem byl bohužel nucen prodat. Narodil se nám prcek a tak je treba pořídit rodinné auto. Stop vidím tak na 1 max. 2 sezóny (jak se znám tak v červnu 2012 kupuju alespoň něco provizorního.. ). Sám jsem zvědav co si jednou pořídím, je dost pravděpodobné, že to bude opět GS.

Shrnutí:
Když člověk přesedlá na BMW, musí si zvyknout na zvuky v motoru které u japonců nejsou úplně běžné. Pak už ho čeká jen příjemná, pohodlná jízda a mnoho zážitků.
Po celou dobu cestování na BMW R1150GS šlapal motor jako hodinky. Jedná se o spolehlivý stroj, který mě vždy bez jakýchkoliv problémů dovezl do cíle i zpět.. a že to někdy byly pěkné štreky. Kdo jezdí turistickým tempem, hledá pohodlí a ovladatelnost tak ten volí GS.

Ve vývoji člověka jsou dva velmi významné okamžiky, když se postaví na vlastní nohy a když se posadí na vlastní BMW.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
HolkaR6
HolkaR6 napsal 13.08.12 v 16:24

Hezký

Mann
Mann napsal 25.08.11 v 08:18

Přeju ti ať ti osud umožní i případnou modernizaci GS /pokud tě GS 1200 láká/ Z profilu i fotek vidím radost ze stroje i z pohybu na něm. A tak to má být 10 bodů bez další diskuze

PajuseR6
PajuseR6 napsal 17.08.11 v 17:29

FildaX
FildaX napsal 26.07.11 v 22:50

Moc pěkné

Pro_man
Pro_man napsal 20.04.11 v 14:34

Vaco ku.va ty náklony

Více komentářů



TOPlist