Edice Repsol, čož je snad i poznat na první pohled Jede, brzdí a dokonce i zatáčí. Klakson troubí, stěrače nestírají, bo to žádné nemá
Recenze
Vzhled:
Proti vzhledu a slušivému desingu nelze nic namítat. Kapotáž sedí na milimetr přesně. Přední kapota má krasný, agresivní vzhled. Již na první pohled je jasně patrné, že kořeny této Hondy jsou zrozeny z krve RC-211V.
Pocity:
Posez je hodně sportovní, který napovídá o sportovních ambicích, které jsou k broušení kolen jako stvořené. Podvozek zkrátka preferuje více střelbu a nemá už takové univerzální vlastnosti jako předešlý ročníky.
Motor:
Po otočení klíčkem mě přivítá krásně hluboký a hutný zvuk vycházející z výfuku Scorpion, který už napovídá o početném stádu kobylek skrývajících se v útrobách tohoto kompaktního litru. První rychlostní stupen zapadá s tichým ckaknutím. Fároš plynule zrychluje bez jakéhokoliv cukání a krásně a hladce táhne již od 2000ot/min . Kultivovanost pohonného ústrojí je obdivuhodná, né jako u jiných motorek této kubatury. Dokáže jet rychlostí 50km/h na šestku bez jakékoliv protestu a po přidání plynu, pouze linéárně zrychluje. Pokud ovšem chcete ten skutečný prožitek z jízdy, tak neni nic jednodušího než držet otáčky nad hranicí 6tisíc. Kromě prvního rychlostního stupně se Vám nestane, aby se přední kolo odlepovalo od asfaltu, tak jak je to k vidění u jiných strojů této kategorie. Tato vlastnost je za normálních okolností rozhodně pozitivní. Vždyt na jedničku je možné jet rychlostí až 160km/h , kde Vám ve Vašem řádnění zamezí až omezovač otáček.
Podvozek:
K tomu celému je zde i sériově montovaný elektro-hydraulický tlumič řízení HESD ( Honda elekronic steering damper) , který ve spojení s kvalitami podvozku dává absolutní pocit moci nad celým strojem. Jedinečnost tohoto tlumiče spočívá ve vlastní metrice nastavení, která je závislá na momentální rychlosti stroje. Při stání či pomalé jízdě klade jen slabší odpor a s přibývajícím tempem se jeho tlumící účinky utahují. Stroj tak působí velice jistým a stabilním dojmem a máte pocit jako by ste jeli "po kolejích" . Tento fakt nedokážou výrazně změnit ani nerovnosti našich otřesných silnic. Co se týká zpomalení stroje, tak jsou použity tradiční čtyřpístky od Tokica, které lze velmi dobře dávkovat.
Cesty:Na motorce jsem naštívil tyto země: Německo,Rakousko,Polsko,Slovensko,Itálii,Ukrajinu,Moldávii,Madarsko,Rumunsko, Slovinsko, Chorvatsko a plánuji další cesty.Láká mě projet celou Evropu a ani Asie by nebyla k zahození, vlastně Afrika by taky nemusela být špatná
A pak ať mi nikdo neříká, že se nedá cestovat na supersportovní motorce, protože to je holej nesmysl. Když se chce, tak se dá všechno. Jasně, je problém s nabalením zavazadel na motorku, s nehoráznou bolestí sedací časti těla atd. atd... ale tyhle ty "banální" problémy se dají s malou dávkou flegmatismu snadno překousnout.
Když by tady byl někdo kdo taky rád cestuje na SS, tak at klidně písne, bo takovej "magorů" je opravdu málo
Edit: Prodáno
černej rám,no dobrá.
The power of Dream krasavice
Hezká!
Kdo by byl řekl, že z Repsola bude cesťák pěkně napsáno tak příjemný cesty, ať už pojedeš kamkoli