renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati Monster 695 (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Windy
Vloženo 30.8.2009
Aktualizováno 9.10.2010
Zobrazeno 40 604x
HODNOCENÍ PROFILU OD 133 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Moje nahatá Duci. Malinká, lehounká, poslušná a krásná. Je to moje první opravdová motorka.

Více fotografii

Recenze

Dnes 30.8.2009 jsem si koupila Ducinku. Je nízká a lehounká ale přesto je to opravdová motorka a to na první pohled.

20.9. dostala Ducinka padáčky. na motor i na kola. Tedy zatím jen na přední ale na zadní budou co nevidět.

Dnes 21.9. dostala Duci snížené sedlo. Je nižší o cca 3 cm. Trošku mi to pomohlo, nestojím úplně na palcích, ale jen na špičkách.

Co se týče jízdních vlasností, tak klady: motorka jede báječně. Naprosto výborně a bez zaváhání poslouchá každý lehký pokyn (pohyb řídítky, naklonění, tlak na stupačky).

Takže po najetí zhruba 5000 km mám dojem že bude ještě dlouho trvat než využiju plný výkon.
Klady: vcelku dost rychle jsem si zvykla na to že spojka zabírá až na posledním centimetru a po výměně brzdové pumpy v pohodě zvládám brždění dvěma prsty což mi doteď nešlo.
Motorka je stabilní a lehce ovladatelná, do náklonů padá za použití opravdu minimální síly. Naprosto skvěle se s ní předjíždí, stačí jen mírně přidat plyn a jde dopředu tak že mi to trhá ruce z řidítek.

Zápory: bez štítku to kolem 140-150 začíná docela foukat což se ale zlepší když si lehnu na nádrž. Po vyklopení křídla na helmě je jízda pohodlná až do cca 190 km/hod (dle gps-nikoliv dle tachometru). Vyšší rychlosti jsem zatím nezkoušela.
I po snížení sedla je na mě hodně těžká a když ji potřebuju odtlačit třeba do mírného opečku, mám občas co dělat.
---
Moje zkušenosti a pocity Po ujetí cca 11 tis km:
Hned od nastartování je třeba velmi citlivá manipulace s plynem, na druhou stranu motorka nemá tendenci se nijak stavět na zadní. Chová se kupodivu vcelku kultivovaně pokud má dostatek plynu, tak i plynule. V nulové rychlosti se mi díky širokým řídítkům snadno vodí a při řízení se díky nim i velmi snadno pokládá do zatáček. Vysoký štítek umožňuje pohodlné cestování i při rychlostech okolo 160-170km/h. Zdvižené sedlo spolujezdce vytváří přirozenou zarážku takže při prudší akceleraci člověk nemá pocit že z motorky sjede, ačkoliv tah na ruce je při takovém "pořádném zatahání" dost velký.

Po výměně gum za metzeler sportec M5 se jízdní vlastnosti Ducati dle mého názoru výrazně zlepšily. Pocitově je jí zda plynulejší a méně namáhavá.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Klapoš
Klapoš napsal 09.09.17 v 18:53 10b.

Pěkně napsané ... super mašina

gabri88
gabri88 napsal 12.11.15 v 18:26 10b.

Sluší vám to spolu

sporty1200
sporty1200 napsal 28.11.14 v 13:44

Moc vam to spolu slusi

olin.uo
olin.uo napsal 21.09.14 v 18:23 10b.

ocásek
ocásek napsal 17.02.14 v 20:17 10b.

super holka, hlavně každý km ujetý ve zdraví a pohodě ;)

Více komentářů



TOPlist