renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW R 1100 GS (1997)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník mardock
Vloženo 22.8.2009
Aktualizováno 10.7.2018
Zobrazeno 9 503x
HODNOCENÍ PROFILU OD 29 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


No tak Transalp šel do světa jak sem ji viděl a bylo Je to super stroj.

Více fotografii

První dojmy - co to je za hujdu :-) docela to jede co to dole trčí do stran

Motorku bych doporučil pro - pro toho kdo má rád Zetory

Recenze

Moto koupeno v červnu 2009 s najetýma 45 tis km ale tomu stejně nevěřím.Klape jak hodinky i když je to cca 12 let "stará" mašina.No ale s terénem je to krapek horší oproti Transalpu-váha a těžiště jsou přece jen někde jinde.Ale jako cesťák pro dva s plnou polní opravdu pohoda.Co se týče servisu a udržby je to fakt nenáročný.A ten krouťák je super-přirovnal bych to k automatu-prostě jen 4 a 5 rychl stupeň.Doporučuju-BMW je jiná liga.Ale zvyknout si na hlasitost a všelijaký boucháni mi taky chvilku trvalo-teď už bych snad ani jinak nechtěl Ještě k ní mít v garáži Ducati 916-998 a nic by mi nechybělo...

září 2012 jsem dokoupil laďák Leo Vincka. Nechápu jak jsem mohl bez něj být. Život je zase krásnej

červen 2014 nový tlumiče - škoda, že jsem je neměl předchozích 40 000 km, protože bych si je víc užil V Gruzii nám zachránily záda, protože jinak by to byla ještě větší hrůza než to bylo. Silnice hrůza.

Motorka pořád jede a jede. Při minimální údržbě-né každej má takový štěstí. Snad to tak ještě dlouzo vydrží-nic není na věky Zatím se jako nejslabší článek projevil startér-už 2x mě nechal na holičkách, tak se muselo roztlačovat (jednou v Srbsku). Domů jsme nakonec ze Srbska dojeli bez vypnutí motoru a při opravě startéru se ukázalo, že se urval magnet na statoru a tlačil na rotor. Oprava 1000 kč, takže v pohodě.

konec 2014. stav tacho 100 000.
Motorka je v dobré kondici. To že někde něco teče nevadí-doleje se to-už to začíná být youngtimer , tak na to má právo

2015-2016
Moto pořád OK. Čistě z prevence udělaný ložiska v koncovým převodu pro klid duše. Stále se mi potvrzuje, že jedna z nejlepších investic (né malých) je koupě nových tlumičů. Buď si to člověk nastaví na "měkko" ,ale má pak oskákaný pneu nebo přitvrdí a je to OK. Jo a taky jsem nechal převatovat výfuk sportovní vatou, protože to už mělo zvuk jak bez DB killeru. U dvou válu by se to mělo dělat co 20 000 km. Dal jsem si - jí slib, že tuhle vraždu si už nechám. Užitná hodnota hodně převyšuje tu prodejní.

2018
tak pár kiláků je navíc, ale žádná sláva to není. Stav tacho 123 000 km. Od minulýho zápisu se nic nestalo. Jen klasická údržba a preventivní výměna ložiska v kardanu aby mě to někde nevypeklo.








Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Luky.
Luky. napsal 03.01.18 v 00:43 10b.

Maro super popis moto. U me za 10

Omarson
Omarson napsal 10.05.16 v 17:41 10b.

Hery22
Hery22 napsal 14.01.16 v 21:31 10b.

10b za podniknuté cesty
Tajový Ohrid, nebo Gruzii bych také jednou velmi rád
navštívil

rostislavhorky
rostislavhorky napsal 20.11.15 v 19:19 10b.

Jsi super cestovatel.

zdeny.s
zdeny.s napsal 12.03.15 v 19:59

Super cestovní nezmar, a máš ho v pěkném stavu. Je vidět, že se o Báwo i batůžek dobře staráš.
Jo a taky bezva fotky.
Takže atˇ ti obě dělají jenom radost na společných cestach i necestách

Více komentářů



TOPlist