Bezproblémový polykač kilometrů / 1000 denně není problém /
nízká spotřeba a pohodlí. Jamajka numero 2
Výška jezdce: 183 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda VTR 1000 SP2: Proti Yamaze tvrdá a není na dlouhé cestování....
Ducati 916: Moc sportovní , dobrá na okruhu.
První dojmy - Pohodlný autobus , který si nechá všechno líbit. Perfektní kompromis mezi cesťákem a sporťákem.
Motorku bych doporučil pro - Pro sportovně založené cestovatele. Dojedeš na Stelvio , necháš zbytečnou váhu třeba v Pizzerii a užiješ si to. No a pak jedeš dál. Jinak to není nic pro začátečníky , 145 HP je tam znát.
Doplňky na motorce - výfuk ixil , led blinkry , tmavé prohlé plexi , zásuvka 12V / pro mobil a navigaci/
Recenze
Bike s bezproblémovou údržbou , ovladatelnost je suprová. Není to sice R1 , ale na okruhu za ní nijak nezaostává. Otázka naladění podvozku , který je plně stavitelný vpředu i vzadu , každý si musí najít svůj level.
Pneu dle charakteru jízdy a využití potenciálu motorky , bych doporučil spíše sportovnější / pro mne jedině DUNLOP / a racingové brzdové destičky.
Jinak na cestování dobré možnosti uchycení jak tankvaku tak zavazadla na zadní sedák / jezdím převážně solo /
Spotřeba při cestování cca 4l/100km při rychlejší jízdě 6l/100km
Současně mám najeto 40.000,- km a žádný problém , možná trochu volnější v krku řízení.
Motorka je pouze 5-ti kvalt , ale tahne od spoda jak elektromotor bez jediného zaváhání. Maximálka se pohybuje pak dle použitého sekundárního převodu v rozmezí 275 až 300 km/hod. Vyzkoušeno.
moc hezká ale tomuhle už se vyhýbám...protože se dost dobře znám