Na první pohled velmi agresivní street, který díky funkčnímu nastavení podvozku najde své uplatnění nejen na úzkých okreskách, ale třeba i na závodním okruhu
Výška jezdce: 183 cm
První dojmy - Motorku jsem již bohužel prodal, ale abych ji mohl zneaktivnit,musím vyplnit spoustu hloupych dotazu.
Recenze
Když přišla v roce 2005 firma KTM na trh s modelem superduke, okamžitě na sebe strhla pozornost spousty lidí. Agresivní naháč s ostře řezanými rysy, dvouválcem s litrovým obsahem a úhlem válců 75 stupňů, výkonem 120koníků při asi 100Nm,výškou sedla 855mm,zdvihem 160 vzdu a 135 vpředu,rozvorem 1435mm a hlavně úhlem řízení 66.5stupňe,kompletního odpružení WP, které nabízí velmi různorodé nastavení motocyklu,brzdící soustavou brembo,v 4pístkovými brzdiči a dvojící 320mm kotoučů se stává superduke velice zajímavým a lákavým řešením pro naše silnice.
Tehdy jsem se do něj, jako majitel litrového GSXeRa, které se prostě v našich podmínkách nedá využít úplně zamiloval
Pak přišel den, kdy jsem si v prosinci 2006 pro čerstvý dovoz ze Švýcarska,který ještě ani neměl čistopis jel. Raději hned, než mi ho někdo vyfoukne.249tis nebylo málo, ale když mi prodejce řekl - jeď se projet,já nastartoval, dvouválec zachrochtal,já zařadil a vypálil vpřed, vůbec se mi nechtělo vracet. první dojem z jízdy byl nezapomenutelnej. I když mi dvouvál při podřazování trošku nafackoval, věděl jsem, že motorku už nechci pustit z ruky. Zaplatil jsem a hurá domů - bohužel na vozejku. teplota kolem 0, šero-skoro tma a 150km byly proti jízdě po vlastní ose.
Teď je to již 3 sezóna, kterou spolu trávíme a jsem stále spokojenej.
Motorka je skvělá, jak na streetění kolem města, tak i na okruh,kam se občas podíváme. Dostala širší hrazdová řidítka, padací rám a sportovní fitr, protože motoru, který má parádní zátah ve spodních a středních otáčkách přece jen chybí malinko nahoře a každej koník je dobrej. Ovladatelnost je bezvadná, díky úhlu řízení se skvěle cejtí v krátkých utažených zatáčkách, kde je jeho ovladatelnost na 1. Malinko, ale opravdu jen malinko horší je to v dlouhých rychlých zatáčkách, kde lehce schází tlumič řízení. Brzdy jsou na 1 a zaručují bezpečné a skvěle dávkované brždění.
Samostatnou kapitolou je cestování. Na cesty prostě postavenej nebyl, dojezd okolo 120 s pevnou a 150 s hodně lehkou rukou, absence veškerých úchytů na připevnění zavazadel zde mluví proti dovolené pod stanem ve 2. Ale i tak jsem na něm absolvoval Alpy, a nekonečnou cestu po rovné nezajímavé dálnici mi zcela vynahradil v alpských zatáčkách.
Co se servisu týče, jezdíme do Královehradecké KTM, kde jsem nadmíru spokojen s přístupem a hlavně provedenou prací. ve srovnání s „rejžema“není servis o nic dražší, a to ani díly. i když za celou dobu se krom běžných servisních úkonů měnila pouze prosakující vodní pumpa.
Závěrem, doporučuju
Děkuju. bohužel bude muset jít z domu. po nehodě na r6,kterou jsem měl na slovakii už nemám a nějakej čas nebudu mít noty...
"Oranžový" palec nahoru
10 b., jak za motorku tak za jezdeckej um
pěknáá