Obecné
Motocykl mám: | Nový |
---|---|
Pořizovací cena: | Neuvedeno |
MOTOR : výkon motoru pro jízdu v 1 je naprosto dostačující a pokud se využívá celé spektrum otáček i dosti čiperný. Ale dost záleží na hmotnosti jezdce. Pokud se jede ve 2 nebo se zavazadly už se musí hodně pracovat s řazením, aby tento předchozí dojem nevzal za své. Zvuk řadového 4válce je skvělý. Spotřeba 4-5 lirů
PODVOZEK : nastavení lze regulovat a hodně záleží na zatížení , motorka není na nijaké velké zatížení a s přibývající hmotností se cbf ztrácí její obratnost. Jízda po dálnicích ( těch v ČR) je nezáživná a špatná, ale jde to přežít.
absence ukazatele teploty motoru
palubního počítače
ukazatele zařazené rychlosti
hladového oka
při plném zatížení se ztrácí lehkost a obratnost.
Z celkového hlediska pouze drobnosti, protože jinak je honda skvělá.
Moje úpravy |
12V zásuvka, držák horního kufru, padací rámy, špunty, štítek puig |
---|
Motor
Průběh výkonu | |
---|---|
Spojka | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 4.8 |
Spotřeba oleje l/1000km | doufám, že minimální |
Podvozek
Těsnost tlumičů | |
---|---|
Typ rámu | dobré, nemám výhrad resp. nepociťoval jsem nic negativního či nepříjemného |
Možnost nastavení |
Jízda
Město | |
---|---|
Cestování | |
Sport |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Ochrana jezdce cestování | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | 300-350 km |
Možnosti uchycení zavazadel |
Obecné
Moje závady | chyba v elektroinstalaci, zbláznila se ručička tachometru - vyřešeno v záruce ( svolávací akce) |
---|
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |