renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Aprilia ETV 1000 Caponord (2002)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Piwell
Vloženo 26.7.2009
Aktualizováno 26.2.2012
Zobrazeno 13 014x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.1

Popis motorky


Prodáno. Caponord 2002, look 2004. Motor je fakt plnokrevník, možná i díky těm laďákum ...
Chválim promyšlenost, pohodlí, pohodlí a pak hlavně pohodlí

Výška jezdce: 184 cm

Recenze

www.youtube.com/watch
Mastodont? Možná. Já ale mluvim o skutečně vynikající a vyvážený motorce (oproti konkurenci). Silná, rychlá, výbušná, silně emotivní (měl jsem laďáky Leo Vince), načež dostatečně stabilní (uznej - 51 mm horní trubky př. vidlice, samej hliník či jeho slitiny, stříkačka - svůj neskromný temperament má pevně v otěžích podvozku), kočího jest tato klisna hodna ... teď vážně - nechci hanit, ale varan je proti kápu totální srágora (btw. běž se schovat). Capo je špičkově doladěněj celek. Při cestování jsem byl kolem 5l/100 km, běžně kolem 7, ale tam si člověk užil ...

Tahle motorka má fakt KOULE !!!

Dopřává mi to, co mám rád. Je to charakter litrovýho V2 s Vinckama. A ne japonsky, je to tak podstatně emotivnější ...

Fotky jdou chronologicky pozpátku (po koupi nemá SPZku a tyto fotky jsou na konci).

Má nosiče bočních kufrů Givi, laďáky Leo Vince SBK (+ orig. výfuky k tomu mám taky, ale zatim jsem nenašel jedinej důvod je tam dát). Je dost hravá a nevim jestli je to těma laďákama, ale je strašně hladová po otáčkách. Vytáčí se strašně rychle a strašně ráda.

Podvozek a brzdy perfektní. Jistá stopa, velmi stabilní rám. Musim pochválit ochranu před větrem, to se konstruktérům skutečně povedlo. Na jezdce netahne, i při silným bočním větru to s motorkou nelomcuje, ani se nehne a sedí jak přibitá. Pro mě obrovský plus jsou drátěný kola. Ale abych jenom nechválil - přepínače na řídítkách jsou sice funkčně oukej, ale nejsou moc pevný. Zasloužily by si lepší zpracování, lepší plast a uchycení k řídítku - jsou takový poměrně "vaklavý" - že by typický ital? (nemohu objektivně posoudit). Dál je - přesně jak se píše tady na M.cz v testu - poměrně problematický úkon postavit Capo na centrální stojan - jeho osa je poměrně dost vzadu, těžiště motorky hodně před touto osou. Chce to trochu cviku a hodně síly.

Design se mi líbí čím dál víc. OlejMotul 5100 15W-50. Nová řetězovka D.I.D 525 ZVM2 gold, převod 17/45 zubů (měla 16/45), kolečko a rozeta PBR. Pneu Metzeler Tourance, přezuju na Dunlop Trailmax D607.

Moje úpravy - turistický plexi Skidmarx, padáky, mlhovky, ukazatel zařazený rychlosti PZ Racing GT 300, lepší řídítka, druhá 12 V zásuvka, varovky, vyhřívaný rukojeti Daytona, rámy přes páčky + kryty, lepší zrcátka

Moje plány - už mám hotovej kryt světel (jenom nalakovat), už mám hotovou zahrádku na topcase (jenom nalakovat), musim dobrousit a vyleštit hliníkovej kryt řetězu (moc práce), pouzdro na PMR + klíčovací tlačítko k levýmu zrcátku, možná alu kryt pod motor a kryty chladičů (olej a voda)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Slavomil_84
Slavomil_84 napsal 10.01.14 v 21:51

Taky mam Capa a je to prostě nej stroj po všech stránkách!

Slavomil_84
Slavomil_84 napsal 10.01.14 v 21:50 10b.

Taky mam Capa a je to prostě nej stroj po všech stránkách!

nuclearB
nuclearB napsal 17.04.10 v 14:25

Jsi rád, že ses toho zbavil, co On taky jenom design neni všecko Co bude dál? Říká se , že dvakrát si tuhle motorku nikdo nekoupí.

blejdamint
blejdamint napsal 07.04.10 v 21:34

jo pěkný, jak si spokojený s plasťákama na bocích?

rider_Danny
rider_Danny napsal 19.03.10 v 22:03

Capouš ... prostě Aprilia motorcycle Design povedenej a fakt fešnej. oproti zakulacenýmu Varanu se mi ostrý hranky moc líbí. až jí uvidim na živo povim ti názor samosebou kladnej protože mam taky aprilku

Více komentářů



TOPlist