renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha WR 125R (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník zaks
Vloženo 18.7.2009
Aktualizováno 19.7.2010
Zobrazeno 8 300x
HODNOCENÍ PROFILU OD 20 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.6

Popis motorky


"Malé" enduro se vstřikováním a chlazením kapalinou.

Více fotografii

Recenze

Mohu říci, že ten motor se jim opravdu povedl. Odřazeno na šestku mám za chvíli, resp. do rychlosti 50 km/h. Ve středních otáčkách, kdy já už musím bohužel řadit protože zajíždím, se projeví její vodníkový jednoválec se vstřikováním a začne tahat za ruce. Možná budete kritizovat kufr, já se ale chystám hodně cestovat a na celé motorce není jediná schránka na věci, ani na povinnou výbavu! Pouze krabička s nářadím je připevněna k rámu a to je vše. Nehledě na to, že ten kufr se dá zmáčknutím jednoho čudlíku sundat a je po srandě. V techničáku mám napsáno maximálku 105 km/h, tak jsem zvědavý na kolik to po zajetí rozpumpuji já. Originál zadní gumu jsem očekával nějakou "šlupku" na silnici, je tam ale obutá celkem pěkná univerzální guma, tak uvidíme...

11.8.2009: Tak po prvním projetí strništěm a následně i menším blátem jsem změnil názor na gumu - je opravdu spíše na cestování po silnici a polňačkách. Za včerejšek jsem najel skoro 200 km a doma jsem si pak sotva sednul :) Sedlo by mohli dělat trochu měkčí, protože tak po 80 - 90 km vás zadek začne bolet tak, že si raději stoupnete. Při prudším ubrání plynu z cca 50 - 60 km/h jsou cítit vibrace od motoru, ale není to nic co by se nedalo překousnout (pokud zároveň s ubráním plynu brzdíte, tak vibrace cítit nejsou). Pochválit mohu brzdy, které mě včera zachránili před placením opravy levého blatníku BMW :) Pochválit mohu i tlumiče, přední jsou konstruovány tak nějak optimálně a zadní je nastaven na střední tuhost, ten budu řešit až poznám co dělá v terénu. Vytknul bych tomu malou nádrž, 8,5 litru co inzerují se tam podle mě nemůže vejít, když jsem jel na rezervu (rezerva je 1,6 litru), tak jsem pak dotankoval 4 litry. Včera jsem měl podle displeje půl nádrže a při tankování se pistole zastavila na cca 2,5 litrech, ale tři litry jsem tam narval. WR-ko má hodně rádo zatáčky a kopečky, už se nemůžu dočkat až za ní budu moci pořádně vzít. Další dorbnosti kterými si u mě WR šplhlo: Nerezový výfuk, uzamykatelné víčko nádrže, všechny čtyři blinkry jsou odpružené, stejně tak i zadní světlo a držák SPZ.
6.11.2009: Tak mám už asi po sezóně, která se myslím celkem zdařila. Párkrát jsme si s WR-kem lehli, měli jsme pár prekérek, ale jsme oba dva živí a zdraví :o) Po tom "lehání" vyplavalo na povrch, že docela velkým nedostatkem jsou sériová řídítka, která se při pádu v rychlosti nad cca 30 km/h nenávratně ohnou... No budu dávat už třetí :o) Naopak plasty a blinkry mají 102 bodů ze 100, protože vydrží fakt hodně. Blinkry jsou naprosto blbuvzdorné a ulomit je chce asi trochu cviku, protože mě se to zaím nepovedlo :) Plasty napraskávají v komínkách, to jsou ty kousky díky kterým to drží na rámu, jsou kolmo k plastu a tak to napraskává no... Ale jinak ty plasty všechno vydrží, resp. odpruží. Sériová guma mi "pomohla" snad při všech pádech, se stane no, když jsem blbej a jezdim s ní v terénu... Další nevýhodou je přístup k dílům při výměně. Pokud jste zvyklí si drobnější věci opravovat sami doma a koupíte si WR-ko, asi vás bude štvát, že kvůli kdejaké prkotině budete muset rozmontovat půl motorky. Příklad: spínač brzdového světla přední brzdy, vyměňuje se komplet i s kabelem, konektor kabelu je ve jakémsi "pytlíku" s hromadou dalších kabelů, "pytlík" je pod nádrží, za chladičem, takže když chcete rozpojit konektor, tak musíte sundat plasty a nádrž, práce na cca 40 minut když se s tím hodně táhnete a náhodným kolemjdoucím (=členové rodiny) musíte vysvětlovat co s tím zase provádíte... Co musím pochválit je ochrana jezdce před blátem a vodou, motorka jako prase a já jsem suchý a čistý, to se mi líbí :o) Trochu bych vytknul absenci otáčkoměru a teploměru na displeji, ale to už je otázka jenom a pouze "luxusu" :o) Líbí se mi, že vše je uložené alespoň z 50% pružně a hlavně se dá většina věcí rychle demontovat (při výměně žárovek, pojistek,...), při výměně některých dílů to zase tak úžasné není, ale to už se opakuji. Maximálku jsem zatím ukotvil na 116 km/h tachometrových, ale měl jsem za sebou kufr a nebyl jsem v žádné "aerodynamické poloze", takže určitě by to ještě šlo, ale já ji nebudu trápit, 100 km/h je tak akorát :o) Na zadní se WR-ku moc nechce, ale Roberto.cz mi dal instrukce a nakonec se to s velkým přemlouváním povedlo :o) Jako další plus vidím ceny náhradních dílů, které jsem čekal podstatně vyšší, namátkou vyberu: řídítka - 1490 Kč, zrcátko - 390 Kč. Ceny originálního příslušenství jsou ovšem někde jinde, např. kryt pod motor stojí 2500 Kč. Teď pokukuji po krytech rukou a asi na jaře při garnačce proběhne "odškrcení", ale to trošku předbíhám... :o)
21.6. 2010: Včera jsem si na dálnici udělal nový rychlostní rekord. Z kopce, lokty od těla, vzpřímená poloha a kufr za zadkem nechali motorku rozhýbat na 123 km/h, šlo by to třeba i na těch 125, ale motor už se v tu chvíli točil tak rychle, že už mi ho bylo líto a raději jsem heft trošku povolil :) A už si v zatáčkách škrtám botou o zem :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
zaks
zaks napsal 23.11.12 v 20:38

Jojo, u tebe v profilu jsem našel doooost podobnou fotku

Sagitárius
Sagitárius napsal 23.11.12 v 11:48 9b.

moc hezká mašina :) a informace taky moc užitečné :) jinak koukám že jsi byl na Kokoříně :)

Delta
Delta napsal 16.01.11 v 20:53

moc pěkná, škoda jen že tyhle motorky nedělali když nám bylo 16...

zaks
zaks napsal 21.12.10 v 15:15

Cosmogagy> Každá připomínka dobrá, píšu ti SZ.

Cosmogagy
Cosmogagy napsal 20.12.10 v 23:01

motorka pekna, chvalim jen mam pripominku -to ze skrtas o asfalt botama znaci to ze mas v zatacce nohu spatne na stupacce, neni to nic cim by ses mel chlubit nech skrtat stupacku, a ne botu

Více komentářů



TOPlist